Właściwe przygotowanie do sezonu jest bardzo ważne zarówno w sporcie, jak i na drodze. Doskonale to rozumieją zawodnicy Bayernu Monachium, którzy już od dwóch lat korzystają z innowacyjnych opon o wysokich osiągach amerykańskiego koncernu. W najnowszej kampanii Goodyear, prowadzonej pod hasłem „Zacznij sezon od mistrzowskiej zmiany”, Robert Lewandowski wraz z kolegami z drużyny zachęcają polskich kierowców do zakupu letniego ogumienia amerykańskiej marki.
- Za produktami Goodyear stoi 120 lat doświadczenia firmy w produkcji ogumienia i rozwoju technologii. Zdobyta wiedza pozwala nam oferować opony wysokiej klasy wyposażone w innowacyjne rozwiązania, które sprostają nawet najtrudniejszym warunkom na drodze. Naszym produktom zaufało już wielu czołowych producentów samochodów, a także zawodnicy Bayernu Monachium – mówi Alena Mialeszka, Consumer Brand Manager Goodyear.
Piłkarze drużyny, m.in. Robert Lewandowski, Arjen Robben, Mats Hummels i Arturo Vidal, doświadczyli już osobiście wyjątkowej jakości produktów Goodyear, bowiem pojazdy służbowe Bayern Monachium zostały wyposażone m.in. w opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, flagowy model w segmencie opon o ultra wysokich osiągach (UHP) amerykańskiego koncernu.
Wybierając opony Goodyear polscy kierowcy będą mogli cieszyć się pewną i komfortową jazdą w każdych warunkach.
Ogólnopolska kampania Goodyeara będzie widoczna w największych miastach Polski na kilkuset billboardach. Dodatkowo akcję będzie wspierać komunikacja w punktach sprzedaży, na stronie www.goodyear.pl oraz w mediach społecznościowych.
Współpraca Bayernu Monachium i Goodyear trwa już ponad dwa lata. Impulsem do jej rozpoczęcia były podobne wartości marek. Obie wyróżniają się długą i pełną zwycięstw tradycją, a także pasją, dążeniem do sukcesów oraz innowacji. Ponadto, Bayern Monachium i Goodyear cieszą się bardzo dobrą reputacją i lojalnością swoich sympatyków na całym świecie.
Źródło: Goodyear