logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goodyear i Bayern Monachium zaczynają sezon od mistrzowskiej zmiany

  PR 28.03.2018, przeczytano 423 razy
ilustracjastrzałka

Właściwe przygotowanie do sezonu jest bardzo ważne zarówno w sporcie, jak i na drodze. Doskonale to rozumieją zawodnicy Bayernu Monachium, którzy już od dwóch lat korzystają z innowacyjnych opon o wysokich osiągach amerykańskiego koncernu.  W najnowszej kampanii Goodyear, prowadzonej pod hasłem „Zacznij sezon od mistrzowskiej zmiany”, Robert Lewandowski wraz z kolegami z drużyny zachęcają polskich kierowców do zakupu letniego ogumienia amerykańskiej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goodyear-i-bayern-monachium-zaczynaja-sezon-od-mistrzowskiej-zmiany,35951,artykul.html

- Za produktami Goodyear stoi 120 lat doświadczenia firmy w produkcji ogumienia i rozwoju technologii. Zdobyta wiedza pozwala nam oferować opony wysokiej klasy wyposażone w innowacyjne rozwiązania, które sprostają nawet najtrudniejszym warunkom na drodze. Naszym produktom zaufało już wielu czołowych producentów samochodów, a także zawodnicy Bayernu Monachium – mówi Alena Mialeszka, Consumer Brand Manager Goodyear.

Piłkarze drużyny, m.in. Robert Lewandowski, Arjen Robben, Mats Hummels i Arturo Vidal, doświadczyli już osobiście wyjątkowej jakości produktów Goodyear, bowiem pojazdy służbowe Bayern Monachium zostały wyposażone m.in. w opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, flagowy model w segmencie opon o ultra wysokich osiągach (UHP) amerykańskiego koncernu.

Wybierając opony Goodyear polscy kierowcy będą mogli cieszyć się pewną i komfortową jazdą w każdych warunkach.

Ogólnopolska kampania Goodyeara będzie widoczna w największych miastach Polski na kilkuset billboardach. Dodatkowo akcję będzie wspierać komunikacja w punktach sprzedaży, na stronie www.goodyear.pl oraz w mediach społecznościowych.

Współpraca Bayernu Monachium i Goodyear trwa już ponad dwa lata. Impulsem do jej rozpoczęcia były podobne wartości marek. Obie wyróżniają się długą i pełną zwycięstw tradycją, a także pasją, dążeniem do sukcesów oraz innowacji. Ponadto, Bayern Monachium i Goodyear cieszą się bardzo dobrą reputacją i lojalnością swoich sympatyków na całym świecie.

Źródło: Goodyear

www.goodyear.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764