logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goodyear platynowym partnerem Bayernu Monachium

  PR 26.11.2015, przeczytano 765 razy
ilustracjastrzałka

Goodyear i Bayern Monachium 1 stycznia 2016 r. zainaugurują współpracę w ramach platynowego programu sponsorskiego. Wieloletnia umowa obejmie reklamy na bandach bocznych, wyświetlane podczas wszystkich meczów Bundesligi rozgrywanych przez Bawarczyków przed własną publicznością oraz współpracę przy szeregu innych działań marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goodyear-platynowym-partnerem-bayernu-monachium,26670,artykul.html

Bayern Monachium jest idealnym partnerem, aby dalej zwiększać siłę marki Goodyear. W połączeniu ze zintegrowaną komunikacją marketingową i sprzedażową dopasowaną do oczekiwań naszych klientów, nasze partnerstwo będzie odgrywać kluczową rolę w strategii komunikacyjnej firmy” – powiedział Jürgen Titz, dyrektor zarządzający Goodyear odpowiedzialny za Niemcy, Austrię i Szwajcarię.

Obecnie jednym z kluczowych zawodników Bayernu Monachium jest Robert Lewandowski, który w 12 meczach Bundesligi strzelił dla swojej drużyny już 14 bramek. Kapitan piłkarskiej Reprezentacji Polski został też najlepszym strzelcem oraz najlepszym graczem eliminacji do Euro 2016, a jego talent i umiejętności doceniła  Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej, nominując Lewandowskiego do prestiżowej nagrody Złotej Piłki FIFA 2015.

Gwiazdy drużyny, m.in. Philipp Lahm, Franck Ribéry, Thomasem Müller i Manuel Neuer, będą mogli osobiście doświadczyć wyjątkowej jakości produktów Goodyear, bowiem autokar drużyny został już wyposażony w opony amerykańskiej marki,  podobnie jak prywatne auta kilku zawodników.

Goodyear nawiązał współpracę z myślą o jej międzynarodowym potencjale. „Bayern Monachium i Goodyear to marki zorientowane globalnie, które cieszą się bardzo dobrą reputacją, przekraczającą granice państw. Obie wyróżniają się długą i pełną sukcesów tradycją, a także pasją i dążeniem do sukcesów oraz innowacji. Duże znaczenie dla nas ma też fakt, że mecze Bayernu śledzi ponad 400 milionów kibiców klubu na całym świecie” – powiedział Darren Wells, prezes Goodyear Tire & Rubber Company Europa, Bliski Wschód i Afryka.

Cieszymy się, że Goodyear - firma o tak ugruntowanej pozycji na rynku  międzynarodowym - dołączył do rodziny sponsorów Bayernu Monachium” – powiedział Karl-Heinz Rummenigge, prezes zarządu klubu.

Źródło: Goodyear Dunlop Tires Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764