logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goodyear platynowym partnerem Bayernu Monachium

  PR 26.11.2015, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka

Goodyear i Bayern Monachium 1 stycznia 2016 r. zainaugurują współpracę w ramach platynowego programu sponsorskiego. Wieloletnia umowa obejmie reklamy na bandach bocznych, wyświetlane podczas wszystkich meczów Bundesligi rozgrywanych przez Bawarczyków przed własną publicznością oraz współpracę przy szeregu innych działań marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goodyear-platynowym-partnerem-bayernu-monachium,26670,artykul.html

Bayern Monachium jest idealnym partnerem, aby dalej zwiększać siłę marki Goodyear. W połączeniu ze zintegrowaną komunikacją marketingową i sprzedażową dopasowaną do oczekiwań naszych klientów, nasze partnerstwo będzie odgrywać kluczową rolę w strategii komunikacyjnej firmy” – powiedział Jürgen Titz, dyrektor zarządzający Goodyear odpowiedzialny za Niemcy, Austrię i Szwajcarię.

Obecnie jednym z kluczowych zawodników Bayernu Monachium jest Robert Lewandowski, który w 12 meczach Bundesligi strzelił dla swojej drużyny już 14 bramek. Kapitan piłkarskiej Reprezentacji Polski został też najlepszym strzelcem oraz najlepszym graczem eliminacji do Euro 2016, a jego talent i umiejętności doceniła  Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej, nominując Lewandowskiego do prestiżowej nagrody Złotej Piłki FIFA 2015.

Gwiazdy drużyny, m.in. Philipp Lahm, Franck Ribéry, Thomasem Müller i Manuel Neuer, będą mogli osobiście doświadczyć wyjątkowej jakości produktów Goodyear, bowiem autokar drużyny został już wyposażony w opony amerykańskiej marki,  podobnie jak prywatne auta kilku zawodników.

Goodyear nawiązał współpracę z myślą o jej międzynarodowym potencjale. „Bayern Monachium i Goodyear to marki zorientowane globalnie, które cieszą się bardzo dobrą reputacją, przekraczającą granice państw. Obie wyróżniają się długą i pełną sukcesów tradycją, a także pasją i dążeniem do sukcesów oraz innowacji. Duże znaczenie dla nas ma też fakt, że mecze Bayernu śledzi ponad 400 milionów kibiców klubu na całym świecie” – powiedział Darren Wells, prezes Goodyear Tire & Rubber Company Europa, Bliski Wschód i Afryka.

Cieszymy się, że Goodyear - firma o tak ugruntowanej pozycji na rynku  międzynarodowym - dołączył do rodziny sponsorów Bayernu Monachium” – powiedział Karl-Heinz Rummenigge, prezes zarządu klubu.

Źródło: Goodyear Dunlop Tires Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025
Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.
Akademia Lasera z kolejną wejściówką dla Signs.pl!
Colop Polska zaprasza do udziału w warsztatach laserowych – Akademia Lasera. Firma zorganizowała już ponad 119 edycji szkoleń, które są prowadzone od 2007 roku. Skorzystało z nich już ponad 1900 kursantów.
Lumix: aktualizacje oprogramowania aparatu i obiektywów
Panasonic z przyjemnością ogłasza nową aktualizację oprogramowania dla aparatu LUMIX S1RII, wprowadzenie aplikacji LUMIX Flow i LUMIX Lab wspierających workflow, a także aktualizacje dla obiektywów z serii S. Te zmiany zostały zaprojektowane tak, aby płynnie zintegrować zaawansowane funkcje z naszych najnowszych modeli, LUMIX S1II oraz S1IIE, z aparatem LUMIX S1RII, zwiększając...
Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis
Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej
Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764