logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goodyear platynowym partnerem Bayernu Monachium

  PR 26.11.2015, przeczytano 756 razy
ilustracjastrzałka

Goodyear i Bayern Monachium 1 stycznia 2016 r. zainaugurują współpracę w ramach platynowego programu sponsorskiego. Wieloletnia umowa obejmie reklamy na bandach bocznych, wyświetlane podczas wszystkich meczów Bundesligi rozgrywanych przez Bawarczyków przed własną publicznością oraz współpracę przy szeregu innych działań marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goodyear-platynowym-partnerem-bayernu-monachium,26670,artykul.html

Bayern Monachium jest idealnym partnerem, aby dalej zwiększać siłę marki Goodyear. W połączeniu ze zintegrowaną komunikacją marketingową i sprzedażową dopasowaną do oczekiwań naszych klientów, nasze partnerstwo będzie odgrywać kluczową rolę w strategii komunikacyjnej firmy” – powiedział Jürgen Titz, dyrektor zarządzający Goodyear odpowiedzialny za Niemcy, Austrię i Szwajcarię.

Obecnie jednym z kluczowych zawodników Bayernu Monachium jest Robert Lewandowski, który w 12 meczach Bundesligi strzelił dla swojej drużyny już 14 bramek. Kapitan piłkarskiej Reprezentacji Polski został też najlepszym strzelcem oraz najlepszym graczem eliminacji do Euro 2016, a jego talent i umiejętności doceniła  Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej, nominując Lewandowskiego do prestiżowej nagrody Złotej Piłki FIFA 2015.

Gwiazdy drużyny, m.in. Philipp Lahm, Franck Ribéry, Thomasem Müller i Manuel Neuer, będą mogli osobiście doświadczyć wyjątkowej jakości produktów Goodyear, bowiem autokar drużyny został już wyposażony w opony amerykańskiej marki,  podobnie jak prywatne auta kilku zawodników.

Goodyear nawiązał współpracę z myślą o jej międzynarodowym potencjale. „Bayern Monachium i Goodyear to marki zorientowane globalnie, które cieszą się bardzo dobrą reputacją, przekraczającą granice państw. Obie wyróżniają się długą i pełną sukcesów tradycją, a także pasją i dążeniem do sukcesów oraz innowacji. Duże znaczenie dla nas ma też fakt, że mecze Bayernu śledzi ponad 400 milionów kibiców klubu na całym świecie” – powiedział Darren Wells, prezes Goodyear Tire & Rubber Company Europa, Bliski Wschód i Afryka.

Cieszymy się, że Goodyear - firma o tak ugruntowanej pozycji na rynku  międzynarodowym - dołączył do rodziny sponsorów Bayernu Monachium” – powiedział Karl-Heinz Rummenigge, prezes zarządu klubu.

Źródło: Goodyear Dunlop Tires Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panjasonic: procesor multimedialny dla projekcji immersyjnych
Pierwszy z nowej serii procesorów mediowych ma zrewolucjonizować tworzenie niesamowitych doświadczeń za pomocą wielokrotnej projekcji, umożliwiając bezproblemowe ożywianie treści
Youtuberzy zbudowali działającą elektrownię jądrową w Minecrafcie
W ramach promocji programu Polski Atom dwóch popularnych twórców gamingowych – Karol „Dealereq” Kutermankiewicz i Mikołaj „Żelazny” Cieślak stworzyło działającą elektrownię jądrową w grze Minecraft. Projekt został zrealizowany przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube) oraz Grupę Defence24 dla Ministerstwa Klimatu i...
KERRIS poszerza długoletnią współpracę z klientem – SWISS KRONO. Od teraz agencja odpowiada nie tylko za komunikację marki w Polsce, lecz także za zakup mediów i obsługę kanałów płatnych na rynkach zagranicznych. Klient powierzył agencji budżet reklamowy na działania w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku.
Marka L.O.L. Surprise z początkiem grudnia wystartowała ze świątecznym konkursem „Kalendarz marzeń”, który jest prawdziwą gratką dla wszystkich wielbicieli tych kultowych zabawek. Dzięki stworzonemu kalendarzowi adwentowemu, każdego dnia aż do Wigilii, można zgarnąć nową, wyjątkową nagrodę niespodziankę z produktami z najnowszych serii. Ponadto do wygrania...
Grzech Luft nowym Head of Creation w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej agencja informowała, że dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, został awansowany na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764