logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goodyear stworzył e-magazyn dla fanów motorsportu

  PR 13.05.2021, przeczytano 369 razy
ilustracjastrzałka

Goodyear przygotował niespodziankę dla fanów motorsportu oraz osób, które dopiero odkrywają tę niezwykłą dyscyplinę i stworzył wyjątkowy e-magazyn „GoRacing”, dzięki któremu będzie można poznać i lepiej zrozumieć filozofię najważniejszych wyścigów motorsportowych na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goodyear-stworzyl-e-magazyn-dla-fanow-motorsportu,391440,artykul.html

Pierwsza edycja wyjaśnia, dlaczego Goodyear bierze udział w wyścigach, przybliża różnorodne wyzwania związane z wyścigami długodystansowymi i samochodami turystycznymi, a także obrazuje, w jaki sposób Goodyear współpracuje z zespołami wyścigowymi, aby osiągnąć sukces.

Od Le Mans po Nürburgring, od elektryzujących samochodów turystycznych po maratony wytrzymałościowe – dzięki Goodyear GoRacing możesz być na bieżąco przez cały sezon i poznać sekrety najważniejszych wyścigów motorsportowych na świecie.

- GoRacing to nasza odpowiedź na rosnące zainteresowanie motorsportem. W wygodnej elektronicznej formie będziemy dzielić się z czytelnikami najważniejszymi informacjami oraz ciekawostkami na temat najbardziej ekscytujących wyścigów motorsportowych na świecie. Może to być szczególne przydatne dla polskich kibiców, ponieważ w tym sezonie w Europejskiej Serii Le Mans (ELMS) w barwach zespołu WRT startuje Robert Kubica. Warto więc wiedzieć czym jest np. ELMS, WEC, a czym WTCR. – powiedział Paweł Jezierski, Group Communications Manager EEN.

  • Pierwszą edycję e-magazynu można przeczytać TUTAJ.

Źródło: Goodyear

www.goodyear.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764