logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google Earth widzi wszystko

   02.10.2006, przeczytano 3530 razy

Internetowy serwis Google Earth zaczyna coraz bardziej przypominać Wielkiego Brata, przed którego okiem nic nie ma prawa się ukryć. Coraz wyższa jakość zdjęć satelitarnych umożlwia pokazywanie znacznie większej ilości szczegółów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/google-earth-widzi-wszystko,4528,artykul.html

Jak daleko posunięta jest ingerencja techniki w naszą prywatność może świadczyć ostatnie, przypadkowe odkrycie holenderskich internautów, którzy natknęli się na zdjęcie dwóch osób, opalających się nago na dachach swoich domów.

Zdjęcia natcyhmiast trafiły na prywatnego bloga, rozchodząc się tym samym po sieci w ekspresowym tempie. Informacja o nietypowym wydarzeniu została nawet zaprezentowana w holenderskiej telewizji. Tożsamości przyłapanych nudystów oczywiście nie udało się ustalić, jednak gdy następnym razem wyjdą się opalać na dachu, z pewnością uważnie spojrzą w niebo.

Źródło: The Inquirer

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764