logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google konkurentem dla GPS

   08.11.2005, przeczytano 1495 razy

Amerykański gigant internetowy, firma Google, uruchomił nową usługę przeznaczoną dla abonentów telefonii komórkowej, umożliwiającą przesyłanie na telefon map samochodowych. Usługa na razie dostępna jest w tylko w Stanach Zjednoczonych, ale kto wie czy na rynku nie wyrasta właśnie konkurent dla technologii GPS?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/google-konkurentem-dla-gps,3216,artykul.html

Usługa Google Local dedykowana jest dla kierowców, którzy prosto na swoją „komórkę” mogą otrzymać kolorową mapę okolic, z widokiem z góry. Ponadto można zamówić listę poszukiwanych obiektów, np. hoteli czy restauracji i sprawdzić, czy sprawdzić jak daleko aktualnie użytkownik znajduje się od wybranego miejsca. Nowa usługa Google jest kompatybilna z ponad 100 modelami telefonów komórkowych różnych producentów. Jedynym wymogiem jest to, aby telefon był wyposażony w technologie Java Brew.

Aplikacja Google i korzystanie z usługi jest bezpłatne, ale abonenci muszą wykupić u operatora telekomunikacyjnego specjalny plan, który zwiększy ich miesięczny rachunek za telefon od 10 do 25 USD.

Na zdjęciu: obraz satelitarny terenu oraz jego odwzorowanie w usłudze Google Local, widoczne na ekranie telefonu komórkowego.

Źródło: USA Today

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Fakt - zdjęcie jest zajefajne ;-)

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764