logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google Marketing Live - nowości dla branży marketingowej

  PR 15.05.2019, przeczytano 363 razy

Wsparcie marketerów w dotarciu do konsumenta na etapie intencji zakupowej - czyli z poziomu telefonu, oto główny motyw tegorocznego Google Marketing Live, konferencji dla marek, która rozpoczęła się 14 maja. Tegoroczne Google Marketing Live przyniesie kilka nowych rozwiązań, które na stałe wejdą do portfolio reklam Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/google-marketing-live---nowosci-dla-branzy-marketingowej,382450,artykul.html

Wśród nich między innymi YouTube Bumper Machine. Bumper Machine to narzędzie, które wykorzystuje uczenie maszynowe do konwersji wideo z YouTube trwającego mniej niż 90 sekund na kilka 6-sekundowych wariantów reklam, nadających się na bumper ad w ciągu kilku minut. Przed zapisaniem reklamy, można ją wyedytować w kilku prostych krokach. YouTube Bumper Machine jest idealnym rozwiązaniem dla klientów, którzy mają ograniczone zasoby i chcą poszerzyć swoją bibliotekę reklam video lub stworzyć kampanię sekwencyjną. Pomoże to reklamodawcom o różnych rozmiarach i zasobach wykorzystać te skuteczne 6-sekundowe reklamy, aby dotrzeć do odbiorców na YouTube.

Kolejną nowością jest Discovery Ads, które daje markom możliwość dotarcia do odbiorcy z poziomu telefonu w momencie intencji zakupowej wykorzystując m.in. YouTube lub Gmail. Po raz pierwszy reklamodawcy mogą zwiększyć wydajność reklamową na tych powierzchniach stosując jeden typ kampanii w pełni zoptymalizowany pod kątem urządzeń mobilnych, który powstaje na podstawie materiałów źródłowych reklamodawcy. Uczenie maszynowe następnie je natywne renderuje i dostarcza w każdym produkcie Google – na powierzchni YouTube lub różnych podsekcjach Gmail. Do końca roku Discovery Ads będą dostępne na całym świecie na urządzeniach mobilnych

Również w tym roku, Google udostępni Gallery ads, czyli połączenie intencji wyszukiwania z bardziej interaktywnym, wizualnym formatem reklam. Ma pomóc reklamodawcom w podkreśleniu wartości ich marki przy jednoczesnym ograniczeniu pracy wymaganej od użytkownika do uzyskania potrzebnych informacji. Dzięki kombinacji wyszukiwanych haseł z bardziej interaktywną formą wizualną, zakomunikowanie oferty stanie się łatwiejsze. Użytkownik będzie mógł przesuwać palcem po reklamie wizualnej wyświetlanej w górnej części strony wyników wyszukiwania, a stuknięcie w tę reklamę otworzy przewijalną galerię zdjęć, zawierającą nagłówek tekstowy i hasło pod każdym obrazem.

Google stawia też na wsparcie lokalnych przedsiębiorców, już na etapie dotarcia do nich. Dzięki nowym funkcjom w Local Campaigns, takim jak wskazówki dojazdu, możliwość połączenia telefonicznego, aktualny ruch na trasie i dodatkowe promowanie działalności na Mapach Google, klienci będą mogli łatwiej dotrzeć do danego punktu usługowego, czy sklepu. Planujemy też wyświetlanie Miejsc promowanych (tzw. Promoted places), które będą pojawiały się w trybie nawigacji w Mapach Google, a także w trakcie wyszukiwania na Mapach Google.

Z kolei aktualizacja aplikacji mobilnej Google Ads ma pomóc marketerom w łatwiejszym zarządzaniu kontem. Opcje, które dotychczas były dostępne tylko w wersji desktopowej takie jak m.in. dodawanie słów kluczowych czy wstrzymywanie tych mało skutecznych oraz włączanie strategii Smart Bidding (inteligentnego ustalania stawek) od teraz będą dostępne z poziomu telefonu.

Unified Travel - nowe ujednolicone desktopowe narzędzie, w którym użytkownicy mogą planować i organizować wszystkie aspekty swojej podróży, a także mieć do niego dostęp na każdym urządzeniu. Od rezerwacji lotu, hotelu, organizacji wycieczek, wskazówki co zobaczyć lub dotyczące lokalnej kuchni aż po prognozę pogody w miejscu docelowym w czasie podróży. Cały plan wycieczki oraz rezerwacje będą dostępne zarówno w Google Trips oraz na stronie google.com/travel, w wynikach wyszukiwania oraz na Mapach Google. Wystarczy odwiedzić stronę google.com/travel. W zeszłym roku udostępniliśmy oś czasu w Google Trips, na której pojawiają się wszystkie rezerwacje, jeżeli użytkownik jest zalogowany na swoim koncie Google i otrzymał maila z potwierdzeniem. Teraz także na google.com/travel można wprowadzać zmiany na osi czasu.

To tylko przedsmak wszystkich nowości. W świecie, w którym mamy mniej czasu i więcej opcji, marki muszą przewidzieć, czego potrzebują konsumenci, aby się wyróżnić. Ale tylko dlatego, że podróż klienta jest złożona, nie oznacza to, że dostarczanie przydatnych doświadczeń też takie musi być. Zarówno małe punkty usługowe, czy wielkie firmy produkcyjne mają takie same cele marketingowe: dotarcie do ludzi w odpowiednich momentach z odpowiednią ofertą.

Źródło: Alphabet

www.abc.xyz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2020 pod patronatem Signs.pl
19 marca 2020 r. w Warszawie odbędzie się konferencja Multiscreen Day. To już piąta edycja konferencji organizowanej przez Media Marketing Polska. W tym roku będzie jeszcze ciekawiej, jeszcze bardziej interaktywnie, jeszcze bardziej nowocześnie niż w latach ubiegłych.
Ostatni dzień targów Remadays 2020 - podsumowanie
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 16. edycja RemaDays Warsaw zakończyła się rozstrzygnięciami w prestiżowych konkursach targowych.
Wrażenia na półmetku – targi Remadays Warsaw 2020
Wczoraj minęła połowa jednej z największych imprez wystawienniczych z branży reklamowej, która obfitowała w cenne spotkania, wykłady przeprowadzane w ramach RemaCongress oraz konkursowe atrakcje. Drugiego dnia targów zakończyło się głosowanie na najlepsze gadżety, katalog oraz materiały POS roku, poznaliśmy ponadto kolejnych zwycięzców Loterii dla zwiedzających.
M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO - nowy obiektyw Olympusa
Średnica - 63,4 mm, długość - 70 mm i waga - ok 254 gram to cechy najmniejszego i najlżejszego na świecie standardowego obiektywu zoom ze stałą wartością przysłony1. M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO jest nie tylko lekki i kompaktowy, ale także odporny na warunki atmosferyczne. Marka Olympus swój nowy produkt kieruje do każdego fotografa, który chce uwolnić się...
Peppermint i nowa odsłona kampanii „Born in Poland”
Agencja Peppermint powered by Quad kontynuuje współpracę z Lagardere Duty Free Polska, właścicielem sieci sklepów Aelia Duty Free zlokalizowanych na lotniskach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764