logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google partnerem Mkarty – oferty Multikina skierowanej do młodych kinomanów

  PR 27.06.2019, przeczytano 721 razy
ilustracja

Google dołącza do programu Multikina skierowanego do uczniów i studentów – M!Karta. Dzięki wyjątkowej karcie, płacąc przez Google Pay, bilety do Multikina na filmy 2D przez cały tydzień kosztują jedyne 14,90 złotych.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/google-partnerem-mkarty-%E2%80%93-oferty-multikina-skierowanej-do-mlodych-kinomanow,383030,artykul.html

Multikino jako pierwsze kino w Polsce, skupiając się na potrzebach młodych miłośników kina, wykreowało M!Kartę - atrakcyjną i niepowtarzalną ofertę, skierowaną wyłącznie do uczniów od 16. roku życia i studentów, posiadających ważną legitymację studencką. Karta kosztuje 14,90 zł i jest ważna rok. Upoważnia do zakupu biletów na filmy 2D z aktualnego repertuaru Multikina wyświetlanych od poniedziałku do czwartku. Na tym jednak nie koniec profitów, jakie zawiera oferta Multikina. Z M!Kartą zestaw barowy Oscar kosztuje 14,90 zł przez cały tydzień.

Partnerem M!Karty został Google. Osoby, korzystające z płatności Google Pay, nabywając bilety przez www.multikino.pl, zapłacą 14,90 zł – zarówno w tygodniu, jak i w weekendy. To stała cena, do której nie jest naliczana opłata internetowa.

Ofercie towarzyszy program lojalnościowy. Po zarejestrowaniu karty i udzieleniu zgody marketingowej użytkownicy zbierają punkty, które mogą wymieniać na gratisowe bilety.

- Na rynku multipleksów nie ma tańszej oferty, tak świetnie skrojonej na potrzeby młodych. M!Karta działa od 2018 roku, a jej użytkowników stale przybywa – mówi Igor Przespolewski, szef działu Marketingu w Multikino S.A. – Cieszymy się, że na fali ogromnego sukcesu M!Karty udało nam się nawiązać współpracę z Google – nowoczesną firmą technologiczną, która pomaga miliardom ludzi na świecie.

- Już od wielu miesięcy kinomaniacy w Polsce, z małą pomocą od Google, korzystają z wygodnych i bezpiecznych płatności online w Multikinie. Na dodatek bilety i vouchery do kina mogą zostać zapisane w telefonie w aplikacji Google Pay - dzięki temu zawsze są pod ręką. Mamy nadzieję, że nasza wspólna oferta M!Karty przypadnie do gustu młodym osobom, które bardzo często korzystają wyłącznie z elektronicznych  portfeli i szczególnie cenią sobie wygodę płynącą z nowoczesnych technologii - mówi Lucyna Janas, Strategic Partner Manager w Google Pay.

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764