logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google partnerem Mkarty – oferty Multikina skierowanej do młodych kinomanów

  PR 27.06.2019, przeczytano 228 razy
ilustracja

Google dołącza do programu Multikina skierowanego do uczniów i studentów – M!Karta. Dzięki wyjątkowej karcie, płacąc przez Google Pay, bilety do Multikina na filmy 2D przez cały tydzień kosztują jedyne 14,90 złotych.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/google-partnerem-mkarty-%E2%80%93-oferty-multikina-skierowanej-do-mlodych-kinomanow,383030,artykul.html

Multikino jako pierwsze kino w Polsce, skupiając się na potrzebach młodych miłośników kina, wykreowało M!Kartę - atrakcyjną i niepowtarzalną ofertę, skierowaną wyłącznie do uczniów od 16. roku życia i studentów, posiadających ważną legitymację studencką. Karta kosztuje 14,90 zł i jest ważna rok. Upoważnia do zakupu biletów na filmy 2D z aktualnego repertuaru Multikina wyświetlanych od poniedziałku do czwartku. Na tym jednak nie koniec profitów, jakie zawiera oferta Multikina. Z M!Kartą zestaw barowy Oscar kosztuje 14,90 zł przez cały tydzień.

Partnerem M!Karty został Google. Osoby, korzystające z płatności Google Pay, nabywając bilety przez www.multikino.pl, zapłacą 14,90 zł – zarówno w tygodniu, jak i w weekendy. To stała cena, do której nie jest naliczana opłata internetowa.

Ofercie towarzyszy program lojalnościowy. Po zarejestrowaniu karty i udzieleniu zgody marketingowej użytkownicy zbierają punkty, które mogą wymieniać na gratisowe bilety.

- Na rynku multipleksów nie ma tańszej oferty, tak świetnie skrojonej na potrzeby młodych. M!Karta działa od 2018 roku, a jej użytkowników stale przybywa – mówi Igor Przespolewski, szef działu Marketingu w Multikino S.A. – Cieszymy się, że na fali ogromnego sukcesu M!Karty udało nam się nawiązać współpracę z Google – nowoczesną firmą technologiczną, która pomaga miliardom ludzi na świecie.

- Już od wielu miesięcy kinomaniacy w Polsce, z małą pomocą od Google, korzystają z wygodnych i bezpiecznych płatności online w Multikinie. Na dodatek bilety i vouchery do kina mogą zostać zapisane w telefonie w aplikacji Google Pay - dzięki temu zawsze są pod ręką. Mamy nadzieję, że nasza wspólna oferta M!Karty przypadnie do gustu młodym osobom, które bardzo często korzystają wyłącznie z elektronicznych  portfeli i szczególnie cenią sobie wygodę płynącą z nowoczesnych technologii - mówi Lucyna Janas, Strategic Partner Manager w Google Pay.

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
Pierwsi dziennikarze firmowi w Polsce
Tytuł dziennikarza prasowego oraz legitymacje prasowe przyznał swoim pracownikom koncern farmaceutyczny Gedeon Richter Polska, wydawca magazynu firmowego „Richter Life”. Otrzymali je członkowie zespołu redakcyjnego, którzy tworzą magazyn dla pracowników ukazujący się od ponad 8 lat.
„Książek. Magazyn do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną
Najlepsza książka roku? Najciekawszy komiks? Najładniejsza okładka? W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje listę 10 najlepszych tytułów wydanych w 2019 roku, światowe gwiazdy literatury opowiadają o genialnych tegorocznych premierach, a polscy pisarze podpowiadają, co podarować tym, którzy czytają nie tylko od święta. Grudniowe wydanie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764