logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google partnerem Mkarty – oferty Multikina skierowanej do młodych kinomanów

  PR 27.06.2019, przeczytano 699 razy
ilustracja

Google dołącza do programu Multikina skierowanego do uczniów i studentów – M!Karta. Dzięki wyjątkowej karcie, płacąc przez Google Pay, bilety do Multikina na filmy 2D przez cały tydzień kosztują jedyne 14,90 złotych.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/google-partnerem-mkarty-%E2%80%93-oferty-multikina-skierowanej-do-mlodych-kinomanow,383030,artykul.html

Multikino jako pierwsze kino w Polsce, skupiając się na potrzebach młodych miłośników kina, wykreowało M!Kartę - atrakcyjną i niepowtarzalną ofertę, skierowaną wyłącznie do uczniów od 16. roku życia i studentów, posiadających ważną legitymację studencką. Karta kosztuje 14,90 zł i jest ważna rok. Upoważnia do zakupu biletów na filmy 2D z aktualnego repertuaru Multikina wyświetlanych od poniedziałku do czwartku. Na tym jednak nie koniec profitów, jakie zawiera oferta Multikina. Z M!Kartą zestaw barowy Oscar kosztuje 14,90 zł przez cały tydzień.

Partnerem M!Karty został Google. Osoby, korzystające z płatności Google Pay, nabywając bilety przez www.multikino.pl, zapłacą 14,90 zł – zarówno w tygodniu, jak i w weekendy. To stała cena, do której nie jest naliczana opłata internetowa.

Ofercie towarzyszy program lojalnościowy. Po zarejestrowaniu karty i udzieleniu zgody marketingowej użytkownicy zbierają punkty, które mogą wymieniać na gratisowe bilety.

- Na rynku multipleksów nie ma tańszej oferty, tak świetnie skrojonej na potrzeby młodych. M!Karta działa od 2018 roku, a jej użytkowników stale przybywa – mówi Igor Przespolewski, szef działu Marketingu w Multikino S.A. – Cieszymy się, że na fali ogromnego sukcesu M!Karty udało nam się nawiązać współpracę z Google – nowoczesną firmą technologiczną, która pomaga miliardom ludzi na świecie.

- Już od wielu miesięcy kinomaniacy w Polsce, z małą pomocą od Google, korzystają z wygodnych i bezpiecznych płatności online w Multikinie. Na dodatek bilety i vouchery do kina mogą zostać zapisane w telefonie w aplikacji Google Pay - dzięki temu zawsze są pod ręką. Mamy nadzieję, że nasza wspólna oferta M!Karty przypadnie do gustu młodym osobom, które bardzo często korzystają wyłącznie z elektronicznych  portfeli i szczególnie cenią sobie wygodę płynącą z nowoczesnych technologii - mówi Lucyna Janas, Strategic Partner Manager w Google Pay.

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764