logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google partnerem Mkarty – oferty Multikina skierowanej do młodych kinomanów

  PR 27.06.2019, przeczytano 196 razy
ilustracja

Google dołącza do programu Multikina skierowanego do uczniów i studentów – M!Karta. Dzięki wyjątkowej karcie, płacąc przez Google Pay, bilety do Multikina na filmy 2D przez cały tydzień kosztują jedyne 14,90 złotych.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/google-partnerem-mkarty-%E2%80%93-oferty-multikina-skierowanej-do-mlodych-kinomanow,383030,artykul.html

Multikino jako pierwsze kino w Polsce, skupiając się na potrzebach młodych miłośników kina, wykreowało M!Kartę - atrakcyjną i niepowtarzalną ofertę, skierowaną wyłącznie do uczniów od 16. roku życia i studentów, posiadających ważną legitymację studencką. Karta kosztuje 14,90 zł i jest ważna rok. Upoważnia do zakupu biletów na filmy 2D z aktualnego repertuaru Multikina wyświetlanych od poniedziałku do czwartku. Na tym jednak nie koniec profitów, jakie zawiera oferta Multikina. Z M!Kartą zestaw barowy Oscar kosztuje 14,90 zł przez cały tydzień.

Partnerem M!Karty został Google. Osoby, korzystające z płatności Google Pay, nabywając bilety przez www.multikino.pl, zapłacą 14,90 zł – zarówno w tygodniu, jak i w weekendy. To stała cena, do której nie jest naliczana opłata internetowa.

Ofercie towarzyszy program lojalnościowy. Po zarejestrowaniu karty i udzieleniu zgody marketingowej użytkownicy zbierają punkty, które mogą wymieniać na gratisowe bilety.

- Na rynku multipleksów nie ma tańszej oferty, tak świetnie skrojonej na potrzeby młodych. M!Karta działa od 2018 roku, a jej użytkowników stale przybywa – mówi Igor Przespolewski, szef działu Marketingu w Multikino S.A. – Cieszymy się, że na fali ogromnego sukcesu M!Karty udało nam się nawiązać współpracę z Google – nowoczesną firmą technologiczną, która pomaga miliardom ludzi na świecie.

- Już od wielu miesięcy kinomaniacy w Polsce, z małą pomocą od Google, korzystają z wygodnych i bezpiecznych płatności online w Multikinie. Na dodatek bilety i vouchery do kina mogą zostać zapisane w telefonie w aplikacji Google Pay - dzięki temu zawsze są pod ręką. Mamy nadzieję, że nasza wspólna oferta M!Karty przypadnie do gustu młodym osobom, które bardzo często korzystają wyłącznie z elektronicznych  portfeli i szczególnie cenią sobie wygodę płynącą z nowoczesnych technologii - mówi Lucyna Janas, Strategic Partner Manager w Google Pay.

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764