iTaxi – polska aplikacja służąca do zamawiania przejazdów – została oficjalnym partnerem marki Google. Co więcej, Google Pay rozpoczyna intensywną kampanię reklamową, m.in. w internecie, telewizji czy outdoorze. Częścią kampanii jest wspólna promocja dla użytkowników iTaxi, którzy otrzymują rabat -50% na przejazdy.
W lutym tego roku iTaxi jako pierwsza firma w kraju udostępniła użytkownikom możliwość dokonywania płatności za przejazdy za pomocą Google Pay. Teraz nawiązała współpracę z Google po raz kolejny.
– Jestem niesamowicie dumny, że po tym, jak zostaliśmy jednym z pierwszych w Polsce partnerów marki Google, po raz kolejny nawiązaliśmy współpracę. Celem iTaxi jest nie tylko zapewnienie wysokiej jakości usług na terenie niemalże całej Polski oraz zaoferowanie wygodnego sposobu podróżowania. Chcemy oferować coś znacznie więcej, dlatego koncentrujemy siły na nawiązywaniu partnerstw z takimi podmiotami, jak np. Google. Jestem przekonany, że ta współpraca będzie korzystna dla wszystkich – Google, iTaxi oraz naszych klientów – komentuje Jarosław Grabowski, CEO w iTaxi.
– Główną zaletą Google Pay przy płatnościach online jest błyskawiczne dokonywanie zakupów, bez konieczności każdorazowego wpisywania danych karty płatniczej. Doskonałym zastosowaniem jest na przykład zapłata za przejazdy taksówkami zamawianymi za pomocą aplikacji mobilnej. Dlatego cieszymy się, że już na bardzo wczesnym etapie mogliśmy nawiązać współpracę z popularną w Polsce aplikacją iTaxi – mówi Florence Diss, Head of EMEA Commerce Partnerships, Google.
W ostatnich dniach wystartowała intensywna kampania promocyjna Google Pay na terenie największych miast Polski pt. „Płać za co chcesz, kiedy chcesz”, jej częścią jest współpraca z iTaxi. Na początku listopada kreacje pojawiły się na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. siatki wielkoformatowe czy przystanki autobusowe w największych polskich miastach). Kampania prowadzona jest także w Multikinie, gdzie przed każdym seansem emitowane są spoty reklamowe, a na ekranach znajdujących się w pobliżu kas widoczne są kreacje OOH. 12 listopada ruszyła kampania telewizyjna oraz online, w ramach której emitowane są spoty reklamowe w serwisie YouTube oraz bannery w sieciach display. To, co zainteresuje również użytkowników aplikacji iTaxi to fakt, że od 12 listopada do końca roku lub do wyczerpania puli, każdy użytkownik dokonujący płatności za przejazd z wykorzystaniem Google Pay otrzyma rabat -50% na trzy przejazdy. Warunkiem koniecznym skorzystania z promocji jest wpisanie kodu GOOGLEPAY w aplikacji oraz dokonanie płatności za pomocą Google Pay.
Za kreację odpowiedzialna była agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, z kolei za zakup i planowanie mediów online Essence Global, telewizję i outdoor – Media Direction OMD. Spoty zostały wyreżyserowane przez Mike’a Andrews’a. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25. Kampania będzie trwała do końca roku.
Źródło: iTaxi