logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Google Pay po raz kolejny łączy siły z Itaxi

  PR 20.11.2018, przeczytano 432 razy
ilustracjastrzałka

iTaxi – polska aplikacja służąca do zamawiania przejazdów – została oficjalnym partnerem marki Google. Co więcej, Google Pay rozpoczyna intensywną kampanię reklamową, m.in. w internecie, telewizji czy outdoorze. Częścią kampanii jest wspólna promocja dla użytkowników iTaxi, którzy otrzymują rabat -50% na przejazdy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/google-pay-po-raz-kolejny-laczy-sily-z-itaxi,380202,artykul.html

W lutym tego roku iTaxi jako pierwsza firma w kraju udostępniła użytkownikom możliwość  dokonywania płatności za przejazdy za pomocą Google Pay. Teraz nawiązała współpracę z Google po raz kolejny.

– Jestem niesamowicie dumny, że po tym, jak zostaliśmy jednym z pierwszych  w Polsce partnerów  marki Google, po raz kolejny nawiązaliśmy współpracę. Celem iTaxi jest nie tylko zapewnienie wysokiej jakości usług na terenie niemalże całej Polski oraz zaoferowanie wygodnego sposobu podróżowania. Chcemy oferować coś znacznie więcej, dlatego koncentrujemy siły na nawiązywaniu partnerstw z takimi podmiotami, jak np. Google. Jestem przekonany, że ta współpraca będzie korzystna dla wszystkich – Google, iTaxi oraz naszych klientów – komentuje Jarosław Grabowski, CEO w iTaxi.

– Główną zaletą Google Pay przy płatnościach online jest błyskawiczne dokonywanie zakupów, bez konieczności każdorazowego wpisywania danych karty płatniczej. Doskonałym zastosowaniem jest na przykład zapłata za przejazdy taksówkami zamawianymi za pomocą aplikacji mobilnej. Dlatego cieszymy się, że już na bardzo wczesnym etapie mogliśmy nawiązać współpracę z popularną w Polsce aplikacją iTaxi – mówi Florence Diss, Head of EMEA Commerce Partnerships, Google.

W ostatnich dniach wystartowała intensywna kampania promocyjna Google Pay na terenie największych miast Polski pt. „Płać za co chcesz, kiedy chcesz”, jej częścią jest współpraca z iTaxi. Na początku listopada kreacje pojawiły się na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. siatki wielkoformatowe czy przystanki autobusowe w największych polskich miastach). Kampania prowadzona jest także w Multikinie, gdzie przed każdym seansem emitowane są spoty reklamowe, a na ekranach znajdujących się w pobliżu kas widoczne są kreacje OOH. 12 listopada ruszyła kampania telewizyjna oraz online, w ramach której  emitowane są spoty reklamowe w serwisie YouTube oraz bannery w sieciach display. To, co zainteresuje również użytkowników aplikacji iTaxi to fakt, że od 12 listopada do końca roku lub do wyczerpania puli, każdy użytkownik dokonujący płatności za przejazd z wykorzystaniem Google Pay otrzyma rabat -50% na trzy przejazdy. Warunkiem koniecznym skorzystania z promocji jest wpisanie kodu GOOGLEPAY w aplikacji oraz dokonanie płatności za pomocą Google Pay.

Za kreację odpowiedzialna była agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, z kolei za zakup i planowanie mediów online Essence Global, telewizję i outdoor – Media Direction OMD. Spoty zostały wyreżyserowane przez Mike’a Andrews’a. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25. Kampania będzie trwała do końca roku.

Źródło: iTaxi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764