logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gorąca zimowa kampania 4F

  PR 16.12.2021, przeczytano 607 razy
ilustracja

Z początkiem grudnia ruszyła szeroko zakrojona kampania marketingowa 4F, wspierająca kolekcję zimową. Przez całą zimę 4F będzie towarzyszyć wielbicielom śnieżnych aktywności sportowych i mody zarówno w zimowych kurortach, jak i największych miastach Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goraca-zimowa-kampania-4f,394166,artykul.html

4F zapowiada obecność wszędzie tam, gdzie zimą będzie działo się najwięcej a sportowe emocje będą najmocniejsze. Dziewięć największych i najchętniej wybieranych przez narciarzy stoków w Polsce m.in. Kotelnica, Karpacz, Wisła, Szczyrk, Zakopane, powita sportowców w imieniu marki 4F. Marka będzie widoczna na siatkach zabezpieczających, matach wyhamowujących przy bramkach oraz na zapewniających relaks pufach do leżakowania i leżakach przy restauracjach. Dla najmłodszych narciarzy w szkółkach bezpiecznej jazdy przewidziano oznaczenie emblematem marki przeszkód oraz kamizelek dla dzieciaków. Dodatkowe atrakcje przewidziano w postaci aktywacji w social mediach np. dla osób na konkretnych stokach.

W kurortach zimowych przy trasach wjazdowych do miast m.in. w Krynicy, Bukowinie i Zieleńcu pojawią się wielkoformatowe konstrukcje z kreacjami reklamowymi 4F. Całość realizowana przez agencję Media Nation potrwa od 15 grudnia do 1 marca 2022 r.

Mieszczuchów, pozostających w oczekiwaniu na wyjazd zimowy na ferie, 4F kusi na przystankach autobusowych oraz tablicach wielkoformatowych Stroer & AMS w ponad 500 lokalizacjach łącznie w całym kraju.

Równolegle prowadzone będą działania w sieci w oparciu o największych wydawców online, programmatic, YouTube i VOD. Dodatkowo powstanie odsłona kampanii na łamach Onet, Sport.pl oraz innych największych wydawców. Mullen Lowe MediaHUB odpowiada za kreacje banerowe w trzech wariantach key visuali.

Kampania w social mediach realizowana będzie przez agencję BeDigital. W tym obszarze przewidziana jest promocja wybranych aktywacji i kolekcji ubrań zimowych. W social mediach zostaną wykorzystane również video i banery statyczne. Mocnym elementem będzie współpraca z influencerami: sześciu stałych ambasadorów zimowych zaprezentuje ubrania i wybrane nowinki techniczne z najnowszej kolekcji 4F.

W 40 największych kinach Cinema City w całej Polsce, emitowane są 15-sekundowe spoty video.

Pod koniec grudnia przewidziana jest jeszcze jedna niespodzianka: filtr AR w formie gry na Instagram Instastories, realizowane razem z partnerem Facebook. Zabawa pozwala przekonać się, jak działają gogle narciarskie 4F z wymiennymi szybkami, które w tym sezonie są ważnym elementem zimowej kolekcji. Działania promocyjne wpierać będą mikroinfluencerzy, którzy zaprezentują, jak działa konfigurator oraz zachęcą do zabawy.

Kampania potrwa od 3 grudnia 2021 do 27 lutego 2022 roku, czyli do końca ferii zimowych.

Źródło: 4F

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764