logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gorąca zimowa kampania 4F

  PR 16.12.2021, przeczytano 755 razy
ilustracja

Z początkiem grudnia ruszyła szeroko zakrojona kampania marketingowa 4F, wspierająca kolekcję zimową. Przez całą zimę 4F będzie towarzyszyć wielbicielom śnieżnych aktywności sportowych i mody zarówno w zimowych kurortach, jak i największych miastach Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goraca-zimowa-kampania-4f,394166,artykul.html

4F zapowiada obecność wszędzie tam, gdzie zimą będzie działo się najwięcej a sportowe emocje będą najmocniejsze. Dziewięć największych i najchętniej wybieranych przez narciarzy stoków w Polsce m.in. Kotelnica, Karpacz, Wisła, Szczyrk, Zakopane, powita sportowców w imieniu marki 4F. Marka będzie widoczna na siatkach zabezpieczających, matach wyhamowujących przy bramkach oraz na zapewniających relaks pufach do leżakowania i leżakach przy restauracjach. Dla najmłodszych narciarzy w szkółkach bezpiecznej jazdy przewidziano oznaczenie emblematem marki przeszkód oraz kamizelek dla dzieciaków. Dodatkowe atrakcje przewidziano w postaci aktywacji w social mediach np. dla osób na konkretnych stokach.

W kurortach zimowych przy trasach wjazdowych do miast m.in. w Krynicy, Bukowinie i Zieleńcu pojawią się wielkoformatowe konstrukcje z kreacjami reklamowymi 4F. Całość realizowana przez agencję Media Nation potrwa od 15 grudnia do 1 marca 2022 r.

Mieszczuchów, pozostających w oczekiwaniu na wyjazd zimowy na ferie, 4F kusi na przystankach autobusowych oraz tablicach wielkoformatowych Stroer & AMS w ponad 500 lokalizacjach łącznie w całym kraju.

Równolegle prowadzone będą działania w sieci w oparciu o największych wydawców online, programmatic, YouTube i VOD. Dodatkowo powstanie odsłona kampanii na łamach Onet, Sport.pl oraz innych największych wydawców. Mullen Lowe MediaHUB odpowiada za kreacje banerowe w trzech wariantach key visuali.

Kampania w social mediach realizowana będzie przez agencję BeDigital. W tym obszarze przewidziana jest promocja wybranych aktywacji i kolekcji ubrań zimowych. W social mediach zostaną wykorzystane również video i banery statyczne. Mocnym elementem będzie współpraca z influencerami: sześciu stałych ambasadorów zimowych zaprezentuje ubrania i wybrane nowinki techniczne z najnowszej kolekcji 4F.

W 40 największych kinach Cinema City w całej Polsce, emitowane są 15-sekundowe spoty video.

Pod koniec grudnia przewidziana jest jeszcze jedna niespodzianka: filtr AR w formie gry na Instagram Instastories, realizowane razem z partnerem Facebook. Zabawa pozwala przekonać się, jak działają gogle narciarskie 4F z wymiennymi szybkami, które w tym sezonie są ważnym elementem zimowej kolekcji. Działania promocyjne wpierać będą mikroinfluencerzy, którzy zaprezentują, jak działa konfigurator oraz zachęcą do zabawy.

Kampania potrwa od 3 grudnia 2021 do 27 lutego 2022 roku, czyli do końca ferii zimowych.

Źródło: 4F

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764