logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Góralki Ciacho ruszają z Abananą na podbój Snapchata

  PR 27.11.2017, przeczytano 771 razy
ilustracjastrzałka

Któż z nas nie zna legendarnych już wafelków Góralki? Ich historia sięga… 1953 roku. Dla starszych są powrotem do smaków dzieciństwa i nieodłącznym dodatkiem do kawy, dla młodszych to rozpoznawalne, delikatne słodycze, po które samemu można sięgnąć na sklepową półkę. Słowacki rodowód, doskonała receptura, nowe smaki i opakowania – te atrybuty wystarczą, by umocnić ich pozycję na rynku. Czas poznać kolejne produkty przygotowane przez I.D.C. Holding – Góralki Ciacho, czyli kruche ciasteczka w wersji maślanej i kakaowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goralki-ciacho-ruszaja-z-abanana-na-podboj-snapchata,34635,artykul.html

– Kampania „3 x CIACHO” realizowana dla Góralki Ciacho przez agencję Abanana obejmuje przede wszystkim działania na nowym kanale komunikacji, czyli na Snapchacie. Projekt skierowany jest do młodych ludzi w wieku 13-18 lat. Ta grupa docelowa jest obecnie podmiotem naszych działań i starań, to ważny konsument słodyczy impulsywnych – mówi Aleksandra Kucała Marketing Manager I.D.C. POLONIA S.A., wyłącznego dystrybutora marki Góralki Ciacho w Polsce.

– Marka Góralki w Polsce ma ugruntowaną, historyczną już pozycję, ale to także brand nowoczesny i, co należy podkreślić, modny. Góralki to także brand, który wyznacza trendy w social mediach. Facebook i Instagram służą naszym podstawowym działaniom marketingowym, do nich dołączamy aktywność profilu na portalu wykop.pl oraz, od teraz, na Snapchacie – informuje Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana, która odpowiada za prowadzenie wymienionych kanałów komunikacji.

Działania prowadzone na kanale @goralkipolska na Snapchacie będą oparte o treści tworzone przez agencję, ale także przez influencerów. Pierwszym „Ciachem” został Dominik Rupiński, który przygotował specjalne wyzwania dla fanów Góralki Ciacho, a informacje na ten temat znajdą się także na jego kanałach społecznościowych.

– Komunikację w Internecie rozpoczęliśmy od specjalnie przygotowanej animacji „3 x CIACHO”, który pojawił się jako pre roll na YouTubie. Przedsięwzięcia te postanowiliśmy połączyć z kreatywną wysyłką do aż 120 influencerów. Często to właśnie oni wyznaczają młodym konsumentom trendy w różnych dziedzinach życia, warto zatem zwrócić ich uwagę na nasz kruchy smakołyk, który jest idealną słodką przekąską – dodaje Iwona Karczmarczyk – Social Media Specialist odpowiedzialna za komunikację marki Góralki.

Kampania „3 x CIACHO” zakończy się 29 grudnia 2017 roku.


Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764