Marka Góralki (I.D.C. Polonia) rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną „Loteria na wypasie” wspieraną kampanią promocyjną.
Zadaniem uczestników „Loterii na wypasie” jest zakup promocyjnego opakowania Góralek i zgłoszenie zawartego wewnątrz opakowania kodu. W cotygodniowych losowaniach do zdobycia są nagrody o łącznej wartości ponad 110 tysięcy zł. Główną nagrodą w losowaniu specjalnym jest skuter Vespa Sprint w wycieczkowym zestawie z plecakiem, aparatem fotograficznym i zapasem Góralek.
Na potrzeby loterii agencja Veneo, odpowiedzialna za jej koncepcję i organizację, stworzyła dedykowaną kreację nowych bohaterów marki. Góralkowe owce poprowadzą komunikację na Facebooku, Instagramie i innych kanałach społecznościowych w Internecie. Będzie można je spotkać na materiałach promocyjnych w sklepach, prasie, a także w telewizji.
Źródło: I.D.C. Polonia