logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Góralki startują z loterią konsumencką wpartą kampanią

  PR 27.04.2015, przeczytano 1619 razy
ilustracjastrzałka

Marka Góralki (I.D.C. Polonia) rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną „Loteria na wypasie” wspieraną kampanią promocyjną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goralki-startuja-z-loteria-konsumencka-wparta-kampania,24678,artykul.html

Zadaniem uczestników „Loterii na wypasie” jest zakup promocyjnego opakowania Góralek i zgłoszenie zawartego wewnątrz opakowania kodu. W cotygodniowych losowaniach do zdobycia są nagrody o łącznej wartości ponad 110 tysięcy zł. Główną nagrodą w losowaniu specjalnym jest skuter Vespa Sprint w wycieczkowym zestawie z plecakiem, aparatem fotograficznym i zapasem Góralek.

Na potrzeby loterii agencja Veneo, odpowiedzialna za jej koncepcję i organizację, stworzyła dedykowaną kreację nowych bohaterów marki. Góralkowe owce poprowadzą komunikację na Facebooku, Instagramie i innych kanałach społecznościowych w Internecie. Będzie można je spotkać na materiałach promocyjnych w sklepach, prasie, a także w telewizji. 

Źródło: I.D.C. Polonia

www.loterianawypasie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764