logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gorenje i Appetita łączą siły

  PR 26.08.2021, przeczytano 346 razy

Gorenje i Appetitę połączyła pasja do gotowania. Marki startują z działaniami, w których będą zachęcać konsumentów do wspólnego gotowania i spędzania czasu. Już w sierpniu rozpoczną się działania związane z tematem grillowania i letniego biesiadowania w gronie najbliższych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gorenje-i-appetita-lacza-sily,392759,artykul.html

Ostatni rok pokazał, że Polacy więcej przebywali nie tylko w swoich domach, ale przede wszystkim w kuchni, gotując ulubione i znane potrawy oraz eksperymentując kulinarnie. Współpraca obu marek ma pokazać, że przygotowywanie smacznych dań, grillowanie w domu - nawet wtedy kiedy pada - czy samodzielne pieczenie chleba, nie musi być trudne, a może sprawiać wiele przyjemność. Marki chcą zachęcać do wspólnego gotowania z bliskimi, które może przełożyć się na jedną istotną rzecz, pogłębiającą relację: na czas spędzony razem. Współpraca pozwala łączyć to, co Polacy kochają najbardziej: miłość do gotowania i ułatwianie swojej codzienności.

- Gorenje od samego początku swojej działalności jest blisko człowieka, a sprzęt który projektuje tworzony jest z myślą o potrzebach ludzi i wygodzie użytkowania. Sprzęty Gorenje mają ułatwiać funkcjonowanie i wpisywać się w nasze codzienne potrzeby. Natomiast Appetita od lat inspiruje kulinarnie, przenosząc konsumentów w świat aromatycznych przypraw. Naturalnym było, że marki połączyła wspólna pasja do gotowania Kinga Zwierzchowska, Marketing Manager Gorenje. - Appetita jest ceniona za wysokiej jakości aromatyczne zioła i przyprawy oraz kulinarne inspiracje do smacznego gotowania i stylowego jedzenia razem z bliskimi. Nieodłącznymi towarzyszami domowego przygotowywania smacznych i stylowych posiłków są ułatwiające życie sprzęty. Produkuje je marka Gorenje, która - podobnie jak Appetita - stawia na wspólne celebrowanie kulinarnych momentów - dodaje Magdalena Sarnowska, Brand Manager w Colian.

W ramach współpracy prowadzone będą działania komunikacyjne zachęcające do gotowania w gronie najbliższych. Przewidziane są działania z influencerami, crosowanie marek w ich kanałachsocial mediowych, konkursy dla konsumentów. Marki wspólnie będą prowadzić również promocje konsumenckie, realizowane w kolejnych miesiącach, a także w 2022 roku.

Źródło: Gorenje, Appetita

www.gorenje.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764