logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gorenje Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej

  PR 23.05.2023, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka

Gorenje, wiodący europejski producent urządzeń AGD należący do grupy Hisense Europe, przedłuża współpracę z Europejską Federacją Piłki Ręcznej (EHF) i zostaje Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn i Kobiet w roku 2024 oraz 2026.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gorenje-oficjalnym-partnerem-mistrzostw-europy-w-pilce-recznej,400097,artykul.html

Po raz pierwszy Gorenje objęło sponsoring nad Mistrzostwami Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2018 roku w Chorwacji. Zakończone sukcesem działania kontynuowane były podczas kolejnych dwóch europejskich rozgrywek w latach 2020 i 2022.

- Cieszymy się bardzo z przedłużenia naszej długoterminowej współpracy z marką Gorenje na nadchodzące Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej – mówi Martin Hausleitner, Dyrektor Generalny EHF – Podczas ubiegłych lat zbudowaliśmy silną współpracę, która owocowała w liczne sukcesy. Tym bardziej jesteśmy dumni z objęcia przez markę sponsoringu nad zbliżającymi się rozgrywkami Mistrzostwa Świata Kobiet. To kolejny krok w rozwoju kobiecej piłki ręcznej, na który wszyscy czekaliśmy. – dodaje.

Gorenje będzie widoczne podczas zbliżających się rozgrywek zarówno podczas wydarzeń na żywo, jak i w przestrzeni online. Jako Główny Partner marka będzie odpowiedzialna za kontynuację stworoznej przez siebie komunikacji sponsorskiej #simplyfans kierowanej do kibiców, która obecna jest w europejskich rozgrywkach piłki ręcznej oraz piłki nożnej od 2017 roku.

Gorenje po raz pierwszy sponsorem Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Kobiet

Opierając się na sukcesie męskich rozgrywek w ubiegłych latach, po raz pierwszy marka Gorenje dołączyła do grona sponsorów Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Kobiet w 2024 oraz 2026 roku. Długoterminowa umowa została podpisana przez wyłącznego partnera medialnego i marketingowego Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej, Infront Sports & Media.

- Jesteśmy niezwykle dumni, że po raz pierwszy obejmujemy funkcję Oficjalnego Partnera kobiecej piłki ręcznej. Nasze zaangażowanie w budowanie równości płci jest istotnym elementem naszej strategii ESG, dlatego cieszymy się, że możemy przenieść je również na poziom sponsoringu sportowego. – mówi Alenka Potočnik Anžič, Dyrektor Marketingu w Hisense Europe – Będąc Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn i Kobiet w 2024 i 2026 roku, będziemy nadal dążyć do zwiększenia świadomości marki Gorenje i wzmocnienia naszej wiodącej pozycji na kluczowych rynkach europejskich. – dodaje.

Źródło: Hisense

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764