logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gorenje Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej

  PR 23.05.2023, przeczytano 436 razy
ilustracjastrzałka

Gorenje, wiodący europejski producent urządzeń AGD należący do grupy Hisense Europe, przedłuża współpracę z Europejską Federacją Piłki Ręcznej (EHF) i zostaje Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn i Kobiet w roku 2024 oraz 2026.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gorenje-oficjalnym-partnerem-mistrzostw-europy-w-pilce-recznej,400097,artykul.html

Po raz pierwszy Gorenje objęło sponsoring nad Mistrzostwami Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2018 roku w Chorwacji. Zakończone sukcesem działania kontynuowane były podczas kolejnych dwóch europejskich rozgrywek w latach 2020 i 2022.

- Cieszymy się bardzo z przedłużenia naszej długoterminowej współpracy z marką Gorenje na nadchodzące Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej – mówi Martin Hausleitner, Dyrektor Generalny EHF – Podczas ubiegłych lat zbudowaliśmy silną współpracę, która owocowała w liczne sukcesy. Tym bardziej jesteśmy dumni z objęcia przez markę sponsoringu nad zbliżającymi się rozgrywkami Mistrzostwa Świata Kobiet. To kolejny krok w rozwoju kobiecej piłki ręcznej, na który wszyscy czekaliśmy. – dodaje.

Gorenje będzie widoczne podczas zbliżających się rozgrywek zarówno podczas wydarzeń na żywo, jak i w przestrzeni online. Jako Główny Partner marka będzie odpowiedzialna za kontynuację stworoznej przez siebie komunikacji sponsorskiej #simplyfans kierowanej do kibiców, która obecna jest w europejskich rozgrywkach piłki ręcznej oraz piłki nożnej od 2017 roku.

Gorenje po raz pierwszy sponsorem Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Kobiet

Opierając się na sukcesie męskich rozgrywek w ubiegłych latach, po raz pierwszy marka Gorenje dołączyła do grona sponsorów Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Kobiet w 2024 oraz 2026 roku. Długoterminowa umowa została podpisana przez wyłącznego partnera medialnego i marketingowego Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej, Infront Sports & Media.

- Jesteśmy niezwykle dumni, że po raz pierwszy obejmujemy funkcję Oficjalnego Partnera kobiecej piłki ręcznej. Nasze zaangażowanie w budowanie równości płci jest istotnym elementem naszej strategii ESG, dlatego cieszymy się, że możemy przenieść je również na poziom sponsoringu sportowego. – mówi Alenka Potočnik Anžič, Dyrektor Marketingu w Hisense Europe – Będąc Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn i Kobiet w 2024 i 2026 roku, będziemy nadal dążyć do zwiększenia świadomości marki Gorenje i wzmocnienia naszej wiodącej pozycji na kluczowych rynkach europejskich. – dodaje.

Źródło: Hisense

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764