logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Górnik Zabrze pozyskał super sponsora

  PR 30.07.2021, przeczytano 645 razy
ilustracja

Zakłady bukmacherskie Superbet zostały sponsorem głównym zabrzańskiego Górnika. Logotyp globalnej marki dynamicznie zyskującej popularność w Polsce, znajdzie się tuż pod numerami piłkarzy Trójkolorowych. Jaki wpływ na sukces biznesowy klubu miał transfer Łukasza Podolskiego?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gornik-zabrze-pozyskal-super-sponsora,392453,artykul.html

Superbet przyzwyczaił już fanów zakładów sportowych w Polsce, że działa z przytupem. Bukmacher ma zakontraktowanych Jana Błachowicza, Jerzego Dudka czy Sławomira Peszkę jako ambasadorów marki. Podczas Euro 2020 firma zorganizowała akcje specjalne w których do wygrania był milion złotych oraz zabytkowy i odrestaurowany Ford Mustang z 1965 roku. Do tego kilkanaście dni temu firma otworzyła Superbet Premium Store - w samym centrum Warszawy powstał punkt przyjmowania zakładów najwyższej klasy.

Teraz nadszedł czas na największą umowę sponsoringową Superbet w Polsce. Kontrakt z Górnikiem Zabrze będzie dla firmy już czwartym na piłkarskim Śląsku, ale pierwszym na poziomie Ekstraklasy. Wcześniej partnerem Górnika był branżowy konkurent, czyli firma STS. Ekspozycja Superbet na koszulce meczowej będzie jednak większa i lepiej ulokowana, a zaangażowanie ma być jeszcze mocniej wykorzystywane.

To zatem jeden z dwóch najważniejszych transferów klubu z Roosevelta podczas tego lata.

- Możliwość eksponowania logotypu Superbet tuż obok nazwiska Podolski, to oczywiście miły dodatek. Pierwsze rozmowy z Górnikiem rozpoczęliśmy jednak przed zakomunikowaniem transferu Łukasza. To świadoma decyzja poparta analizą wielu czynników i podjęta w oparciu o nasze coraz większe aspiracje. Znów idziemy poziom wyżej. – zdradza Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.

Współpracę zakomunikowano dzień przed meczem Górnik – Lech za pośrednictwem social mediów, ale już w jutrzejszym spotkaniu piłkarze Jana Urbana zagrają z ekspozycją nowego sponsora na koszulkach i stadionie. Umowa została podpisana na dwa lata z opcją przedłużenia na kolejne sezony i według Prezesa Górnika Zabrze będzie to intensywny czas:

- Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu po stronie naszego nowego sponsora, który w tym roku wykonał ogromny postęp biznesowy, marketingowy i produktowy w bardzo konkurencyjnej branży zakładów sportowych. Dziś wiem że będziemy wzajemnie motywować się do wspólnych działań i wzajemnie inspirować. Zaimponowała nam determinacja naszego nowego sponsora i bardzo profesjonalny sposób prowadzenia negocjacji. Jesteśmy przekonani, że to początek długiej i owocnej współpracy. – mówi Dariusz Czernik, Prezes Górnika Zabrze.

Źródło: Superbet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764