logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goście Targów Wiedzy Graficznej 2013

   25.10.2013, przeczytano 3496 razy
strzałkistrzałka
David Carson

W sobotę światowe gwiazdy designu, najlepsi polscy projektanci, przedstawiciele biznesu, polityki, kultury, wielbiciele trendów spotkają się 26 i 27 października na Targach Wiedzy Graficznej w Warszawie. Przedstawiamy sylwetki i prace zaproszonych gości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goscie-targow-wiedzy-graficznej-2013,20066,artykul.html

David Carson

David Carson zrewolucjonizował podejście do projektowania. Zdobywca licznych nagród, współpracował z takimi magazynami jak Transworld Skateboarding, HOW, Ray Gun, The New York Times, Newsweek, Blue, Surfing Magazine, z różnymi klientami tj. Pepsi Cola, Ray Ban (orbsproject), Nike, Microsoft, Budweiser, Giorgio Armani, NBC, American Airlines and Levi Strauss Jeans, AT&T Corporation, British Airways, Kodak, Lycra, Packard Bell, Sony, Suzuki, Toyota, Warner Bros., CNN, Cuervo Gold, Johnson AIDS Foundation, MTV Global, Princo, Lotus Software, FoxTV, Nissan, quiksilver, Intel, Mercedes-Benz, MGM Studios and Nine Inch Nails. Dyrektor kreatywny w Gibbes Museum of Art i Bose Corporation. Autor książkek End of Print (jedna z najlepiej sprzedającej się książki o projektowaniu graficznym wszechczasów), 2nd Sight, Fotografiks, Trek. Pasjonat surfingu (w 1989 wśród 9 najlepszych surferów na świecie).
http://www.davidcarsondesign.com

Studio Dumbar / Tom Dorresteijn

Holenderskie studio Dumbar zostało założone w 1977 roku w Hadze. Studio pracuje z najlepszymi designerami, charakteryzuje się doskonałymi projektami dopracowanymi w najmniejszym szczególe, z dbałością o nowatorskie i oryginalne podejście. Autorzy m.in. identyfikacji wizualnej dla rządu Holandii czy holenderskiej policji. Posiadają na koncie mnóstwo międzynarodowych nagród oraz wdrożenia projektów dla różnych klientów.
http://studiodumbar.com

Edenspiekermann / Steven Cook

Studio mające swoją siedzibę w Amsterdamie, San Francisco, Berlinie, Stuttgarcie. Realizuje projekty z szerokiego zakresu projektowania graficznego (brand development, digital products & services, service design, enabling change). Wśród klientów studia znajdują się zarówno instytucje publiczne, kulturalne jak i klienci biznesowi.
http://edenspiekermann.com

LUST - Dimitri Nieuwenhuizen

LUST to multidyscyplinarne studio graficzne z Hagi. Studio w 1996 założył Jeroen Barendse, Thomas Castro, and Dimitri Nieuwenhuizen. LUST odważnie łączy spektrum wszystkich mediów – od druku i projektów książek, eksperymentalnych map danych, nowych mediów po instalacje interaktywne. Studio nieustannie poszukuje nowych form wyrazu, gdzie projektowanie graficzne, nowe media, architektura i urbanistyka nakładają się na siebie tworząc nową, spójną całość.
http://lust.nl

Prof. Lech Majewski

Specjalizuje się w grafice wydawniczej i reklamowej, ale najdłużej jest związany z formą plakatu. Jeden z nich przygotowany na XVI Międzynarodowe Spotkania Wokalistów Jazzowych w 1989 r. znalazł się wśród setki najważniejszych plakatów z Europy i Stanów Zjednoczonych, powstałych w latach 1945-1990. Lech Majewski przypomina, że nawet jeśli „plakat nie zmienia świata, trzeba pamiętać o jednej rzeczy. Plakat jest znakomitym zapisem miejsca, czasów i wydarzenia.” Ukończył Państwowe Liceum Plastyczne w Zamościu (1966). Studiował na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Dyplom przygotował w pracowni prof. Henryka Tomaszewskiego. Ma własne studio graficzne, prowadzi zajęcia na wydziale grafiki warszawskiej ASP, był również Prezydentem Międzynarodowego Biennale Plakatu w Wilanowie, a projektowane przez niego książki zdobywają tytuły najpiękniejszych wydawnictw roku. Jego plakaty (w latach 70. – malarskie, potem zredukowane do czarno-białej grafiki, ostatnio zaś bliskie „współczesnej estetyce ulicy”) prezentowane są na całym świcie. Jest laureatem wielu nagród i wyróżnień m.in. Międzynarodowego Salonu Plakatu w Paryżu, osobowością medialną i animatorem kultury.
http://stgu.pl/lech-majewski

Martin Majoor

Martin Major to holenderski projektant i typograf, który zaprojektował kroje tj. Scala czy Seria. Ma na koncie międzynarodowe nagrody, projektuje także inne materiały graficzne.
http://www.martinmajoor.com

White Cat Studio / Michał Łojewski

Urodzony w 1974 r. w Warszawie. Grafik i designer. Dzieciństwo spędził w Tokio. Zdeklarowany minimalista, wierny przekonaniu, że „mniej znaczy więcej“, unika rozbudowanej kolorystyki na rzecz barw monochromatycznych, stroniąc od dosłowności i nadinterpretacji. W 2001 współzałożył White Cat Studio, które dzisiaj uznawane jest za jedną z wiodących firm specjalizujących się w projektowaniu brandingowym. Jest najczęściej nagradzanym polskim grafikiem. Ma na swoim koncie ponad 30 nagród i wyróżnień w dziedzinie projektowania graficznego. Magazyn Brief uhonorował go tytułem „Człowiek Roku 2012”. W jego portfolio znajdują się projekty dla największych firm w Polsce, m.in.: projekt identyfikacji wizualnej Alior Banku, re-branding PKO Banku Polskiego, PZU oraz Netii. Za ten ostatni zyskał międzynarodowe uznanie otrzymując prestiżowe nagrody: Red Dot Communication Design (2011) oraz dwie European Design Awards (2012). W tym roku rebranding PZU otrzymał złoto w konkursie KTR i był nominowany do GRAND PRIX. Michał Łojewski współtworzył również lifestylowy magazyn FUTU, którego był dyrektorem kreatywnym i projektantem. Zdobył 9 nagród konkursu projektowania prasowego Chimera. Pomysłodawca i współzałożyciel Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej STGU oraz współzałożyciel Klubu Brand Design (KBD). Jego drugą pasją jest konceptualna marka odzieżowa UEG, w której łączy najważniejsze dla siebie dziedziny – sztukę, design i modę. UEG zdobyło uznanie zarówno w Polsce jak i za granicą pojawiając się w wielu modowych tytułach oraz na portalach internetowych na całym świecie. Jeden z projektów UEG jest częścią międzynarodowej wystawy “RRRIPP!! PAPER FASHION”, prezentowany obok prac takich artystów i projektantów jak: Andy Warhol, Issey Miyake, Rick Owens, Helmut Lang, Martin Margiela czy Rei Kawakubo.
http://www.michallojewski.com, http://www.whitecat.com.pl, http://www.ueg.pl

GONG / Bartek Gołębiowski

GONG to niezależna agencja kreatywna, specjalizującą się w rozwiązaniach z pogranicza mediów cyfrowych i tradycyjnych. Misją firmy jest przekonanie, że w czasach rewolucji mediowej, klienci potrzebują partnerów, którzy rozumieją nowe, interaktywne formy komunikacji i w sposób skuteczny potrafią je łączyć z działaniami w mediach tradycyjnych. Od 2001 roku agencja realizuje rozwiązania, które odpowiadają na tę potrzebę. Zespół tworzy ponad 30 specjalistów. Łączą strategię, kreację i technologię, tworząc kampanie i rozwiązania interaktywne oraz działania komunikacyjne z zakresu ATL i BTL. Zdobywcy wielu nagród.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Goście Targów Wiedzy Graficznej 2013

Dodatkowe informacje:

26 – 27 października 2013 (sobota – niedziela)
Centrum Sztuki Fort Sokolnickiego, ul. Stefana Czarnieckiego 51, Warszawa

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764