logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding: Gothaer zmienił się w Wiener

  PR 11.07.2019, przeczytano 1549 razy

Po trzech miesiącach od ogłoszenia nowej marki, Gothaer TU S.A. oficjalnie przyjęło nazwę Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group. Nowy wizerunek spółki w pełni oddaje ducha nowoczesnego towarzystwa ubezpieczeń, które zmienia się, by lepiej odpowiadać na potrzeby i styl życia współczesnych konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding%3A-gothaer-zmienil-sie-w-wiener,383213,artykul.html

5 lipca 2019 r., po formalnej rejestracji nazwy w Krajowym Rejestrze Sądowym, na rynku ubezpieczeniowym zagościła nowa marka – Wiener. To nowe oblicze zakładu ubezpieczeń – Gothaer TU S.A., które ma eksponować jego przynależność do Vienna Insurance Group i nawiązywać do austriackich korzeni spółki-matki. Pod szyldem Wiener obecny w Polsce od blisko 30 lat ubezpieczyciel zamierza nadal koncentrować się na dostarczaniu elastycznych rozwiązań dla swoich partnerów biznesowych i Klientów.

Z nową energią

Zmiana marki następuje w szczytowym okresie rozwoju firmy. Dla rynku ubezpieczeniowego 2019 rok można śmiało określić czasem marki Wiener. Firma na początku roku pozyskała nowego inwestora, zaraportowała rekordowe wyniki finansowe, a obecnie – uzyskała nowy, energetyczny wizerunek.

- Historia naszego towarzystwa ubezpieczeń przypomina bieg sztafetowy. Mimo że po drodze zmieniamy barwy, to nasze wartości pozostają niezmienne. Stały jest też trend – wciąż przyspieszamy i rośniemy w siłę. Kolejne okrążenie zaczynamy pod marką Wiener, w kolorach której biegnie znakomity zespół kompetentnych i doświadczonych ekspertów. To oni są źródłem energii, która wypełnia naszą firmę – mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group.

Nowe pomarańczowo-niebieskie logo ma podkreślać dynamikę, energię i elastyczność, które stanowią unikalne DNA firmy i jej zespołu. Wykorzystano w nim spontanicznie zapisaną literę W jako znak, który odzwierciedla dopasowanie ubezpieczyciela do potrzeb Klientów i Pośredników.

Nowa marka jest sukcesywnie wdrażana we wszystkich dokumentach, materiałach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych. Pod adresem www.wiener.pl działa również strona internetowa ubezpieczyciela. Na nową domenę przeniesiono także adresy mailowe. Od tej pory Klienci, kontaktując się z zakładem ubezpieczeń, będą korzystali z adresu kontakt[at]wiener.pl.

- Zadbaliśmy o to, żeby proces zmiany dla wszystkich naszych Partnerów, Pośredników sprzedaży i Klientów przebiegł harmonijnie. Dlatego dotychczasowe adresy mailowe i numery telefonów do biura obsługi klientów i wszystkie pozostałe kontakty funkcjonują bez zmian – tłumaczy Anna Włodarczyk-Moczkowska i podkreśla – Wszystkie nasze zobowiązania, umowy i wcześniej wystawione polisy są w mocy. Nie zmieniają się  warunki, na jakich świadczymy nasze usługi.

Niezmienne pozostają także dane rejestrowe spółki, takie jak NIP, REGON czy numer KRS.

Silniejszy na rynku

Spółka pod nową marką przyspiesza, stawiając na innowacje i rozbudowując wachlarz usług. Aktualnie pracuje nad wdrożeniem nowego systemu sprzedażowo-rozliczeniowego oraz automatyzacją procesów obsługowych. Zamierza także wprowadzić dla Klientów i Pośredników wygodne rozwiązania wspierające mobilną formę sprzedaży na odległość a także zakup polis bez papieru.

Od lat wyznacznikiem spółki na rynku jest wysoka jakość świadczonych usług i zapewnienie najlepszego poziomu satysfakcji Klientów. Doceniają to partnerzy biznesowi, potwierdzają wyniki realizowanych cyklicznie przez firmę badań satysfakcji Klienta oraz przyznane wyróżnienia: „Gwiazda Obsługi Jakości”, „Instytucja Roku”, „Mistrz Biznesu”.

Źródło: Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group

www.wiener.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764