logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding: Gothaer zmienił się w Wiener

  PR 11.07.2019, przeczytano 698 razy

Po trzech miesiącach od ogłoszenia nowej marki, Gothaer TU S.A. oficjalnie przyjęło nazwę Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group. Nowy wizerunek spółki w pełni oddaje ducha nowoczesnego towarzystwa ubezpieczeń, które zmienia się, by lepiej odpowiadać na potrzeby i styl życia współczesnych konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding%3A-gothaer-zmienil-sie-w-wiener,383213,artykul.html

5 lipca 2019 r., po formalnej rejestracji nazwy w Krajowym Rejestrze Sądowym, na rynku ubezpieczeniowym zagościła nowa marka – Wiener. To nowe oblicze zakładu ubezpieczeń – Gothaer TU S.A., które ma eksponować jego przynależność do Vienna Insurance Group i nawiązywać do austriackich korzeni spółki-matki. Pod szyldem Wiener obecny w Polsce od blisko 30 lat ubezpieczyciel zamierza nadal koncentrować się na dostarczaniu elastycznych rozwiązań dla swoich partnerów biznesowych i Klientów.

Z nową energią

Zmiana marki następuje w szczytowym okresie rozwoju firmy. Dla rynku ubezpieczeniowego 2019 rok można śmiało określić czasem marki Wiener. Firma na początku roku pozyskała nowego inwestora, zaraportowała rekordowe wyniki finansowe, a obecnie – uzyskała nowy, energetyczny wizerunek.

- Historia naszego towarzystwa ubezpieczeń przypomina bieg sztafetowy. Mimo że po drodze zmieniamy barwy, to nasze wartości pozostają niezmienne. Stały jest też trend – wciąż przyspieszamy i rośniemy w siłę. Kolejne okrążenie zaczynamy pod marką Wiener, w kolorach której biegnie znakomity zespół kompetentnych i doświadczonych ekspertów. To oni są źródłem energii, która wypełnia naszą firmę – mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group.

Nowe pomarańczowo-niebieskie logo ma podkreślać dynamikę, energię i elastyczność, które stanowią unikalne DNA firmy i jej zespołu. Wykorzystano w nim spontanicznie zapisaną literę W jako znak, który odzwierciedla dopasowanie ubezpieczyciela do potrzeb Klientów i Pośredników.

Nowa marka jest sukcesywnie wdrażana we wszystkich dokumentach, materiałach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych. Pod adresem www.wiener.pl działa również strona internetowa ubezpieczyciela. Na nową domenę przeniesiono także adresy mailowe. Od tej pory Klienci, kontaktując się z zakładem ubezpieczeń, będą korzystali z adresu kontakt[at]wiener.pl.

- Zadbaliśmy o to, żeby proces zmiany dla wszystkich naszych Partnerów, Pośredników sprzedaży i Klientów przebiegł harmonijnie. Dlatego dotychczasowe adresy mailowe i numery telefonów do biura obsługi klientów i wszystkie pozostałe kontakty funkcjonują bez zmian – tłumaczy Anna Włodarczyk-Moczkowska i podkreśla – Wszystkie nasze zobowiązania, umowy i wcześniej wystawione polisy są w mocy. Nie zmieniają się  warunki, na jakich świadczymy nasze usługi.

Niezmienne pozostają także dane rejestrowe spółki, takie jak NIP, REGON czy numer KRS.

Silniejszy na rynku

Spółka pod nową marką przyspiesza, stawiając na innowacje i rozbudowując wachlarz usług. Aktualnie pracuje nad wdrożeniem nowego systemu sprzedażowo-rozliczeniowego oraz automatyzacją procesów obsługowych. Zamierza także wprowadzić dla Klientów i Pośredników wygodne rozwiązania wspierające mobilną formę sprzedaży na odległość a także zakup polis bez papieru.

Od lat wyznacznikiem spółki na rynku jest wysoka jakość świadczonych usług i zapewnienie najlepszego poziomu satysfakcji Klientów. Doceniają to partnerzy biznesowi, potwierdzają wyniki realizowanych cyklicznie przez firmę badań satysfakcji Klienta oraz przyznane wyróżnienia: „Gwiazda Obsługi Jakości”, „Instytucja Roku”, „Mistrz Biznesu”.

Źródło: Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group

www.wiener.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764