logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gotowa w 1 minutę Babeczka z kubeczka – Słodka Chwila od Dr. Oetkera

  PR 16.09.2014, przeczytano 4988 razy
ilustracjastrzałka

Innowacja Dr. Oetkera – Babeczka z kubeczka od września znajdzie się w sklepach i wzbogaci portfolio Słodkiej Chwili – lidera kategorii deserów jednoporcjowych . Teraz w ciągu minuty każdy będzie mógł przygotować dla siebie pyszną, pachnącą Babeczkę z kubeczka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gotowa-w-1-minute-babeczka-z-kubeczka--slodka-chwila--od-dr.-oetkera,22622,artykul.html

Produkt jest przeznaczony dla osób, które w ciągu dnia pełnego zajęć czy obowiązków chcą znaleźć kilka chwil na sprawienie sobie małej przyjemności. Babeczka z kubeczka będzie zawsze pod ręką, gdy ma się ochotę na coś słodkiego, umili też odpoczynek przed telewizorem podczas ulubionego filmu czy serialu. Babeczka z kubeczka będzie doskonała również podczas przerwy w pracy lub nauce, a także dostarczy idealną porcję słodkiej energii.

Kampania reklamowa linii Słodka Chwila

We wrześniu rusza również intensywna kampania reklamowa dla kisieli, budyni i kaszek z serii Słodka Chwila. Działania mają na celu przypomnienie o marce Słodka Chwila, która od prawie 15 lat jest liderem kategorii deserów jednoporcjowych oraz posiada najszerszy ich asortyment na rynku. Produkty Słodka Chwila będą intensywnie wspierane w telewizji. Kampania zakłada emisję 30-sekundowej reklamy prezentującej duży wybór kisieli, budyni i kaszek oraz krótszych formatów 15-sekundowych komunikujących dany typ produktu. Emisje będą miały miejsce zarówno w trzech stacjach o szerokim zasięgu (TVN, Polsat oraz Telewizja Polska), a także kanałach tematycznych. Słodką Chwilę wspierać będą działania w internecie, skierowane do młodych odbiorców. Według szacunków firmy reklama za pośrednictwem VOD i YouTube osiągnie ponad 7 mln obejrzeń.

Źródło: Dr. Oetker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764