logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gotowanie bez kipienia w kampanii Amica

  PR 06.05.2024, przeczytano 272 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem maja ruszyła kampania, w której Amica przedstawia nowe płyty indukcyjne z technologią HobControl Pro, dzięki której potrawy nie kipią, nie przypalają się i nie trzeba ich mieszać! Precyzyjne programy temperaturowe dają gwarancję doskonałego efektu za każdym razem, gdy zaczynasz gotować.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gotowanie-bez-kipienia-w-kampanii-amica,404085,artykul.html

Poświęcając dużo czasu na przygotowanie ulubionych dań, chcielibyśmy, by efekt gotowania był zawsze udany. Dzięki płytom indukcyjnym Amica wyposażonym w precyzyjne programy temperaturowe jest to możliwe. Wystarczy bowiem dotknięcie jednego sensora, który znajduje się na płycie, by bez problemu gotować bez kipienia i konieczności mieszania. Do dyspozycji są aż 4 programy temperaturowe – program do topienia czekolady, masła (40°C), program do duszenia, przygotowywania gęstych sosów i gulaszu (70°C), program do gotowania na wolnym ogniu (90°C), który pozwoli ugotować doskonały rosół bez kipienia oraz program do grillowania steków, smażenia na głębokim tłuszczu czy dań stir fry (200°C).

- Codziennie musimy radzić sobie z wieloma obowiązkami, a gotowanie czasami staje się dodatkowym, stresującym obciążeniem. Doskonale rozumiemy te trudności. Dlatego stworzyliśmy innowacyjne rozwiązanie HobControl Pro, które pozwala gotować bez zbędnego stresu i ciągłego pilnowania potraw - mówi Joanna Walczak, menadżer ds. komunikacji marketingowej marki Amica. - Płyty indukcyjne Amica wyposażone są w 4 precyzyjne programy temperaturowe, które utrzymują stałą temperaturę i kontrolują cały proces gotowania, dzięki czemu można robić kilka rzeczy naraz lub gotować kilka dań jednocześnie, nie martwiąc się o kipienie czy przypalenie potraw – dodaje Joanna Walczak.

Klienci mogą sami przekonać się, jak działa płyta i jakie daje możliwości. 6 maja ruszyła promocja, w której czasie można kupić wybraną płytę indukcyjną i przekonać się o tym, jak bardzo ułatwia przygotowywanie potraw. Okres testowania urządzenia wynosi aż 60 dni od daty zakupu. Czasu jest więc wystarczająco dużo, by sprawdzić wszystkie możliwości. Płyty są sprawdzonym sprzętem, dlatego Amica gwarantuje 100% satysfakcji albo zwrot pieniędzy. Jeśli produkt nie spełni oczekiwań, zapewniany jest bezproblemowy zwrot, wraz z demontażem i odbiorem urządzenia. Akcja trwa do 31 października 2024 roku.

Spoty reklamowe prezentujące cechy nowych produktów będzie można zobaczyć w telewizji – w formacie 30 i 15-sekundowym. Działania będą uzupełnione kampanią digitalową, a informacje będzie można znaleźć również w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii i scenariusze spotów opracowała agencja reklamowa C108. Filmy wykorzystywane w kampanii wyprodukował Woodpecker Motion Pictures, a kampania mediowa została zaplanowana przez T&Pm. Działania w mediach społecznościowych realizuje agencja marketingowa SEALS.

Źródło: Grupa Amica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2024
OOHlife Izba Gospodarcza1 przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2024 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy OOHlife Izba Gospodarcza i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
Dentsu tworzy centra rozwojowo-badawcze
Dentsu ogłosiło wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact", zaznaczając tym samym kluczowy etap w ponad 120-letniej historii firmy. Nowe hasło wyraża zaangażowanie dentsu w generowanie wzrostu poprzez innowację, wykorzystując mocne strony transformacyjnej kreatywności, mediów, danych i technologii. Nowa strategia wyraża się również w...
New Balance rozpoczyna kampanię We Got Now
New Balance wystartował z najnowszą odsłoną globalnej kampanii marki We Got Now. Pierwszy spot został wyemitowany już w marcu i wystąpił w nim dwukrotny MVP American League ­– baseballista Shohei Ohtani. Był to pierwszy z serii spotów kampanii, które są i będą emitowane w 2024 roku, z udziałem wielu sportowców New...
Gellwe sponsorem festiwalu „Polska od Kuchni”
Degustacje tradycyjnych polskich potraw, regionalna muzyka na żywo i liczne atrakcje dla całej rodziny. To wszystko czeka na odwiedzających Festiwal „Polska od Kuchni”, który już w najbliższą niedzielę zagości w Warszawie. Wydarzenie wspiera marka Gellwe, która przygotuje specjalną strefę pełną atrakcji i konkursów z nagrodami. Udział w tym wielkim...
Nikon Z6III i chmura Nikon Imaging Cloud
Nikon poszerza swoją ofertę aparatów bezlusterkowych klasy średniej z serii Z o pełnoklatkowy model Z6III. Mały, ale wytrzymały model Z6III, zbudowany na wzór modeli Z 8 i Z9, to poręczny i funkcjonalny aparat fotograficzny, który oferuje wyjątkowo szczegółowe zdjęcia i nagrywanie wideo w rozdzielczości 6K/60P (RAW). Dzisiaj marka również...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764