logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gotowe do odbioru: Nowa kampania Kas Stefczyka

  PR 05.12.2012, przeczytano 1318 razy
ilustracjastrzałka

3 grudnia br. wystartowała kampania reklamowa Kas Stefczyka pod hasłem „Pożyczka 300 – gotowe do odbioru”. Kampanię zrealizowaną przez agencję reklamową Apella S.A. firmuje aktor Artur Żmijewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gotowe-do-odbioru%3A-nowa-kampania-kas-stefczyka,17421,artykul.html

Na potrzeby kampanii zrealizowano cztery wersje spotów telewizyjnych, które emitowane będą  naprzemiennie – spot „Nowe auto” (wersja 15”i 30”) i spot „Nowe meble” (wersja 15” i  30”). Spoty zobaczyć będzie można do 16.12 na antenie takich stacji, jak jak TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Seriale, Polsat, Polsat Sport, Polsat Cafe, Polsat News, TV4, Polsat2, Pakiet stacji AT MEDIA. Z kolei na antenie stacji RMF FM, RMF Classic, RMF MAXXX  w okresie 10.12-21.12.2012 r. planowane są naprzemienne emisje dwóch wersji 20” spotów "Nowe auto, nowe meble”.

Wraz z kampanią telewizyjno-radiową rozpoczęła się kampania prasowa w prasie opiniotwórczej (Uważam Rze) i w dziennikach ogólnopolskich (m.in. Dziennik Gazeta Prawna, Fakt, Super Express, Przegląd Sportowy, Sport, Na Poważnie). Akcja promocyjna widoczna jest także za sprawą ogólnopolskich działań outdoorowych oraz akcji bannerowej na stronach internetowych poszczególnych Kas zrzeszonych w grupie SKOK. Dodatkowo kampania promocyjna widoczna jest w placówkach Kas Stefczyka w postaci materiałów poligraficznych oraz za sprawą folii OWV na zewnątrz oddziałów.

Źródło: Apella S.A.

Dodatkowe informacje:

Koncepcja i wykonanie przekazu promocyjnego, scenariusz spotów TV, kreacja i realizacja spotów radiowych, przygotowanie materiałów graficznych, biuletynów, billboardów, folii OWV, ulotek, reklam prasowych i internetowych – Apella S.A.
Zakup mediów – dom mediowy Apelli.
Produkcja spotów – Ursa Major Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764