3 grudnia br. wystartowała kampania reklamowa Kas Stefczyka pod hasłem „Pożyczka 300 – gotowe do odbioru”. Kampanię zrealizowaną przez agencję reklamową Apella S.A. firmuje aktor Artur Żmijewski.
Na potrzeby kampanii zrealizowano cztery wersje spotów telewizyjnych, które emitowane będą naprzemiennie – spot „Nowe auto” (wersja 15”i 30”) i spot „Nowe meble” (wersja 15” i 30”). Spoty zobaczyć będzie można do 16.12 na antenie takich stacji, jak jak TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Seriale, Polsat, Polsat Sport, Polsat Cafe, Polsat News, TV4, Polsat2, Pakiet stacji AT MEDIA. Z kolei na antenie stacji RMF FM, RMF Classic, RMF MAXXX w okresie 10.12-21.12.2012 r. planowane są naprzemienne emisje dwóch wersji 20” spotów "Nowe auto, nowe meble”.
Wraz z kampanią telewizyjno-radiową rozpoczęła się kampania prasowa w prasie opiniotwórczej (Uważam Rze) i w dziennikach ogólnopolskich (m.in. Dziennik Gazeta Prawna, Fakt, Super Express, Przegląd Sportowy, Sport, Na Poważnie). Akcja promocyjna widoczna jest także za sprawą ogólnopolskich działań outdoorowych oraz akcji bannerowej na stronach internetowych poszczególnych Kas zrzeszonych w grupie SKOK. Dodatkowo kampania promocyjna widoczna jest w placówkach Kas Stefczyka w postaci materiałów poligraficznych oraz za sprawą folii OWV na zewnątrz oddziałów.
Źródło: Apella S.A.