logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gotowe do odbioru: Nowa kampania Kas Stefczyka

  PR 05.12.2012, przeczytano 1115 razy
ilustracjastrzałka

3 grudnia br. wystartowała kampania reklamowa Kas Stefczyka pod hasłem „Pożyczka 300 – gotowe do odbioru”. Kampanię zrealizowaną przez agencję reklamową Apella S.A. firmuje aktor Artur Żmijewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gotowe-do-odbioru%3A-nowa-kampania-kas-stefczyka,17421,artykul.html

Na potrzeby kampanii zrealizowano cztery wersje spotów telewizyjnych, które emitowane będą  naprzemiennie – spot „Nowe auto” (wersja 15”i 30”) i spot „Nowe meble” (wersja 15” i  30”). Spoty zobaczyć będzie można do 16.12 na antenie takich stacji, jak jak TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Seriale, Polsat, Polsat Sport, Polsat Cafe, Polsat News, TV4, Polsat2, Pakiet stacji AT MEDIA. Z kolei na antenie stacji RMF FM, RMF Classic, RMF MAXXX  w okresie 10.12-21.12.2012 r. planowane są naprzemienne emisje dwóch wersji 20” spotów "Nowe auto, nowe meble”.

Wraz z kampanią telewizyjno-radiową rozpoczęła się kampania prasowa w prasie opiniotwórczej (Uważam Rze) i w dziennikach ogólnopolskich (m.in. Dziennik Gazeta Prawna, Fakt, Super Express, Przegląd Sportowy, Sport, Na Poważnie). Akcja promocyjna widoczna jest także za sprawą ogólnopolskich działań outdoorowych oraz akcji bannerowej na stronach internetowych poszczególnych Kas zrzeszonych w grupie SKOK. Dodatkowo kampania promocyjna widoczna jest w placówkach Kas Stefczyka w postaci materiałów poligraficznych oraz za sprawą folii OWV na zewnątrz oddziałów.

Źródło: Apella S.A.

Dodatkowe informacje:

Koncepcja i wykonanie przekazu promocyjnego, scenariusz spotów TV, kreacja i realizacja spotów radiowych, przygotowanie materiałów graficznych, biuletynów, billboardów, folii OWV, ulotek, reklam prasowych i internetowych – Apella S.A.
Zakup mediów – dom mediowy Apelli.
Produkcja spotów – Ursa Major Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764