logo
WIEDZA

Gotowi do startu! Pomysłowe materiały POS wspierające sprzedaż

redakcja  PR 03.02.2018, przeczytano 790 razy
ilustracjastrzałka
Opakowanie SRP dla Voda Collagen

Zanim Neil Armstrong postawił stopę na Księżycu część społeczeństwa nie wróżyła sukcesu jego misji. Nawet po dotarciu na srebrną planetę wielu uważało jego „wielki krok dla ludzkości” za pyrrusowe zwycięstwo tłumacząc, że koszty były niewspółmierne do korzyści, że w tym czasie można było zrealizować wiele innych, ambitnych projektów, etc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gotowi-do-startu!-pomyslowe-materialy-pos-wspierajace-sprzedaz,35304,artykul.html

Z podobnymi przeciwnościami walczą do dzisiaj projektanci-wizjonerzy, którzy chcą przełożyć swoje „kosmiczne” projekty POS-ów czy opakowań na półki sklepowe. Nie będziemy nikogo przekonywać, że to siła wizerunku marki przekłada się bezpośrednio na sprzedaż, ale zaprezentujemy kilka niecodziennych projektów, które mogą sprawić, że konsumenci dosłownie „odlecą”. Co więcej, to właśnie materiały wspierające sprzedaż dają twórcom coraz większe pole do popisu.

„Kosmiczne” opakowanie na wino

Głównym założeniem było uwypuklenie funkcji promocyjnej oraz użytkowej opakowań. Motyw promu kosmicznego nawiązuje do obranej linii reklamowej przedsiębiorstwa, natomiast forma, kształt i szata graficzna mają nadawać drugie życie opakowaniu. Projektantom udało się scalić z pozoru niemożliwe do połączenia odległe treści: element promocyjny firmy w postaci giftpacku (produkt alkoholowy) dla dorosłych oraz rolę funkcji użytkowej dla najmłodszych. W tym przypadku celem użytkowym miało być zastosowanie opakowania jako „kosmicznej” zabawki dla dzieci. Całość nadaje się w 100 proc. do recyklingu, ponieważ została wykonana z tektury falistej, bez klejenia, składanej ręcznie. Co więcej, displaye, czy regały ekspozycyjne wypełnione takimi statkami kosmicznymi nie pozwolą przejść klientowi obojętnie.

Ten sam producent przygotował również funkcjonalne opakowanie Clickwrap specjalnie dla całego asortymentu alkoholowego sieci Biedronka. Konstruktor miał za zadanie stworzyć opakowanie, które docelowo zamieni się w tackę. Udało się to osiągnąć dzięki tzw. clickom – zamkom umieszczonym między butelkami, które przed otwarciem należy wcisnąć do wewnątrz. W tym momencie konstrukcja opakowania jest na tyle osłabiona, aby w bardzo łatwy, a co najważniejsze estetyczny sposób (za pomocą otworów na palce) oddzielić wieko od tacki. Opakowanie powstało z tektury falistej (fala B), w całości nadaje się do recyklingu. Obydwa rozwiązania pokazują, że materiały wspierające sprzedaż to nawet pojedyncze elementy opakowań. Każda powierzchnia reklamowa się liczy.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Zestaw Botánicos Gin Mare

Cztery różne wersje smakowe śródziemnomorskiego ginu w opakowaniu zbiorczym prezentują okazale swoją zawartość przez transparentne okienko. Dodatkowo pudełko wyróżnia się możliwością otwarcia z obu stron i jest zabezpieczone plombą gwarancyjną. Całość utrzymana została w klimacie czystości i elegancji, a regały ekspozycyjne wypełnione tak luksusowymi opakowaniami zachęcają konsumentów do zatrzymania się przy zestawie na dłużej.

ilustracjastrzałka

Opakowanie SRP dla Voda Collagen

Voda Collagen to pierwsza w Polsce woda źródlana z dodatkiem kolagenu, witaminy C i granatu sprzedawana w szklanych butelkach z efektem mrozu. Z uwagi na najwyższą jakość produktu i opakowania, zaliczana jest do artykułów klasy premium. Na potrzeby konsumentów poddających się siedmiodniowej kuracji kolagenowej stworzono tzw. siedmiopak – wygodne opakowanie zbiorcze, umożliwiające bezpieczny transport i przechowywanie produktu. Pudełko powstało z trójwarstwowej tektury falistej (mikrofala) z kratownicą, umożliwiającą zapakowanie siedmiu butelek Cody Collagen o pojemności 350 ml. Dodatkowo posiada wygodny uchwyt oraz plombę gwarancyjną w postaci naklejki, która gwarantuje, że zestaw jest kompletny i fabrycznie zapakowany. Oprócz funkcji opakowania zbiorczego pudełko można wykorzystywać również jako display, odrywając jego górne części i uwydatniając produkt.

Już niedługo więcej gotowych rozwiązań na materiały wspierające sprzedaż!

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Działalność nierejestrowana - na czym polega i z czym się wiąże?
W ramach wprowadzenia Konstytucji biznesu od 30 kwietnia 2018 r. funkcjonuje tzw. działalność nierejestrowana, zwana inaczej działalnością nierejestrową czy działalnością na próbę. Polega na tym, że osoba fizyczna nieprowadząca do tej pory działalności, ma możliwość jej prowadzenia bez większych formalności, do momentu gdy nie przekroczy określonej kwoty przychodów.
Zasady efektywnego samplingu
Degustacje mają być nie tylko ukłonem w stronę konsumenta, ale powinny również zachęcać go do zakupu produktu po spróbowaniu. Aby osiągnąć ten cel trzeba dokładnie określić założenia samplingu i grupę docelową, do której chcemy dotrzeć. W przeciwnym razie takie działania mogą okazać się bardzo kosztowną i nieefektywną inwestycją.
Jak tworzyć dobry content na mobile?
Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania i kilka postów w socialu. Kluczem jest odpowiedź na pytanie: czego potrzebuje potencjalny klient?
Poznaj ludzi, którzy tworzą najlepszy duński design
Co łączy najlepszych designerów? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – kreatywność, chęć stworzenia dobrze przemyślanego produktu, który stanie się znakiem czasów, w których żyją oraz poprawienie komfortu życia. Duńskie wzornictwo charakteryzuje się minimalizmem, harmonią, delikatnymi kolorami oraz wysoką użytecznością przedmiotów....
Skuteczna reklama DOOH – od czego zależy jej sukces?
Skuteczna kampania DOOH to taka, która angażuje przechodniów i wywołuje zamierzone reakcje. Jak zatem dotrzeć do adresata i zachęcić go do interakcji z cyfrowym billboardem OOH? Jak wykorzystać potencjał DOOH przy planowaniu strategii marketingowej? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie poniżej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone