logo
WIEDZA

Gotowi do startu! Pomysłowe materiały POS wspierające sprzedaż

redakcja  PR 03.02.2018, przeczytano 748 razy
ilustracjastrzałka
Opakowanie SRP dla Voda Collagen

Zanim Neil Armstrong postawił stopę na Księżycu część społeczeństwa nie wróżyła sukcesu jego misji. Nawet po dotarciu na srebrną planetę wielu uważało jego „wielki krok dla ludzkości” za pyrrusowe zwycięstwo tłumacząc, że koszty były niewspółmierne do korzyści, że w tym czasie można było zrealizować wiele innych, ambitnych projektów, etc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gotowi-do-startu!-pomyslowe-materialy-pos-wspierajace-sprzedaz,35304,artykul.html

Z podobnymi przeciwnościami walczą do dzisiaj projektanci-wizjonerzy, którzy chcą przełożyć swoje „kosmiczne” projekty POS-ów czy opakowań na półki sklepowe. Nie będziemy nikogo przekonywać, że to siła wizerunku marki przekłada się bezpośrednio na sprzedaż, ale zaprezentujemy kilka niecodziennych projektów, które mogą sprawić, że konsumenci dosłownie „odlecą”. Co więcej, to właśnie materiały wspierające sprzedaż dają twórcom coraz większe pole do popisu.

„Kosmiczne” opakowanie na wino

Głównym założeniem było uwypuklenie funkcji promocyjnej oraz użytkowej opakowań. Motyw promu kosmicznego nawiązuje do obranej linii reklamowej przedsiębiorstwa, natomiast forma, kształt i szata graficzna mają nadawać drugie życie opakowaniu. Projektantom udało się scalić z pozoru niemożliwe do połączenia odległe treści: element promocyjny firmy w postaci giftpacku (produkt alkoholowy) dla dorosłych oraz rolę funkcji użytkowej dla najmłodszych. W tym przypadku celem użytkowym miało być zastosowanie opakowania jako „kosmicznej” zabawki dla dzieci. Całość nadaje się w 100 proc. do recyklingu, ponieważ została wykonana z tektury falistej, bez klejenia, składanej ręcznie. Co więcej, displaye, czy regały ekspozycyjne wypełnione takimi statkami kosmicznymi nie pozwolą przejść klientowi obojętnie.

Ten sam producent przygotował również funkcjonalne opakowanie Clickwrap specjalnie dla całego asortymentu alkoholowego sieci Biedronka. Konstruktor miał za zadanie stworzyć opakowanie, które docelowo zamieni się w tackę. Udało się to osiągnąć dzięki tzw. clickom – zamkom umieszczonym między butelkami, które przed otwarciem należy wcisnąć do wewnątrz. W tym momencie konstrukcja opakowania jest na tyle osłabiona, aby w bardzo łatwy, a co najważniejsze estetyczny sposób (za pomocą otworów na palce) oddzielić wieko od tacki. Opakowanie powstało z tektury falistej (fala B), w całości nadaje się do recyklingu. Obydwa rozwiązania pokazują, że materiały wspierające sprzedaż to nawet pojedyncze elementy opakowań. Każda powierzchnia reklamowa się liczy.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Zestaw Botánicos Gin Mare

Cztery różne wersje smakowe śródziemnomorskiego ginu w opakowaniu zbiorczym prezentują okazale swoją zawartość przez transparentne okienko. Dodatkowo pudełko wyróżnia się możliwością otwarcia z obu stron i jest zabezpieczone plombą gwarancyjną. Całość utrzymana została w klimacie czystości i elegancji, a regały ekspozycyjne wypełnione tak luksusowymi opakowaniami zachęcają konsumentów do zatrzymania się przy zestawie na dłużej.

ilustracjastrzałka

Opakowanie SRP dla Voda Collagen

Voda Collagen to pierwsza w Polsce woda źródlana z dodatkiem kolagenu, witaminy C i granatu sprzedawana w szklanych butelkach z efektem mrozu. Z uwagi na najwyższą jakość produktu i opakowania, zaliczana jest do artykułów klasy premium. Na potrzeby konsumentów poddających się siedmiodniowej kuracji kolagenowej stworzono tzw. siedmiopak – wygodne opakowanie zbiorcze, umożliwiające bezpieczny transport i przechowywanie produktu. Pudełko powstało z trójwarstwowej tektury falistej (mikrofala) z kratownicą, umożliwiającą zapakowanie siedmiu butelek Cody Collagen o pojemności 350 ml. Dodatkowo posiada wygodny uchwyt oraz plombę gwarancyjną w postaci naklejki, która gwarantuje, że zestaw jest kompletny i fabrycznie zapakowany. Oprócz funkcji opakowania zbiorczego pudełko można wykorzystywać również jako display, odrywając jego górne części i uwydatniając produkt.

Już niedługo więcej gotowych rozwiązań na materiały wspierające sprzedaż!

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sztuczna inteligencja i obsługa klienta
Według badań przeprowadzonych przez firmę analityczno-doradczą Gartner do 2020 roku 85% kontaktów między konsumentem, a przedsiębiorstwem będzie przeprowadzane maszynowo, bez konieczności interakcji z fizycznym doradcą klienta. Co więcej, Gartner prognozuje, że między 2017 a 2021 r. obsługa klienta dokonywana wyłącznie przez mechanizmy oparte na sztucznej inteligencji (AI) wzrośnie pięci...
RODO szansą na rozwój biznesu – raport Konica Minolta
Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedzy o RODO i sposobach przygotowania się do obowiązujących zmian. Podobnie jest w przypadku co trzeciej średniej i co piątej dużej firmy. Nowe przepisy stanowią dla przedsiębiorców wyzwanie już na etapie odpowiedniego ich zrozumienia, ale mogą być r&oa...
Już w piątek wchodzi RODO
Aby pomóc przygotować się na wejście RODO, Fundacja internetPR.pl przez ponad miesiąc publikowała rozmowy z ekspertami dotyczące jego tematyki. Przegapiłeś? Zapoznaj się z odpowiedziami na ciekawsze pytania.
Sytuacje kryzysowe w branży high fashion
Bojkot w social mediach, publiczne oskarżenia o zniesławienie, obrazę uczuć i kradzież kultury, a do tego straty finansowe opiewające na setki tysięcy dolarów. Co takiego zrobili i jakie konsekwencje musieli ponieśli zbyt odważni projektanci mody, wypuszczając na rynek swoje kontrowersyjne kolekcje?
Dobrze przemyślana strategia content marketingowa to długoterminowy proces, w którego skład wchodzi wiele różnych elementów. Jednym z nich jest oczywiście tworzenie wysokiej jakości treści, opartej na zasadach webwritingu i SEO. Jednak sama treść nie przyniesie nam żadnych korzyści, jeśli nikt jej nie zobaczy. Musi ona dotrzeć do odbiorców, a najlepiej do jak najwięks...
 
sobota 26.05.2018, 116 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone