logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Gotowi do startu! Pomysłowe materiały POS wspierające sprzedaż

  PR 03.02.2018, przeczytano 1984 razy
ilustracjastrzałka
Opakowanie SRP dla Voda Collagen

Zanim Neil Armstrong postawił stopę na Księżycu część społeczeństwa nie wróżyła sukcesu jego misji. Nawet po dotarciu na srebrną planetę wielu uważało jego „wielki krok dla ludzkości” za pyrrusowe zwycięstwo tłumacząc, że koszty były niewspółmierne do korzyści, że w tym czasie można było zrealizować wiele innych, ambitnych projektów, etc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gotowi-do-startu%21-pomyslowe-materialy-pos-wspierajace-sprzedaz,35304,artykul.html

Z podobnymi przeciwnościami walczą do dzisiaj projektanci-wizjonerzy, którzy chcą przełożyć swoje „kosmiczne” projekty POS-ów czy opakowań na półki sklepowe. Nie będziemy nikogo przekonywać, że to siła wizerunku marki przekłada się bezpośrednio na sprzedaż, ale zaprezentujemy kilka niecodziennych projektów, które mogą sprawić, że konsumenci dosłownie „odlecą”. Co więcej, to właśnie materiały wspierające sprzedaż dają twórcom coraz większe pole do popisu.

„Kosmiczne” opakowanie na wino

Głównym założeniem było uwypuklenie funkcji promocyjnej oraz użytkowej opakowań. Motyw promu kosmicznego nawiązuje do obranej linii reklamowej przedsiębiorstwa, natomiast forma, kształt i szata graficzna mają nadawać drugie życie opakowaniu. Projektantom udało się scalić z pozoru niemożliwe do połączenia odległe treści: element promocyjny firmy w postaci giftpacku (produkt alkoholowy) dla dorosłych oraz rolę funkcji użytkowej dla najmłodszych. W tym przypadku celem użytkowym miało być zastosowanie opakowania jako „kosmicznej” zabawki dla dzieci. Całość nadaje się w 100 proc. do recyklingu, ponieważ została wykonana z tektury falistej, bez klejenia, składanej ręcznie. Co więcej, displaye, czy regały ekspozycyjne wypełnione takimi statkami kosmicznymi nie pozwolą przejść klientowi obojętnie.

Ten sam producent przygotował również funkcjonalne opakowanie Clickwrap specjalnie dla całego asortymentu alkoholowego sieci Biedronka. Konstruktor miał za zadanie stworzyć opakowanie, które docelowo zamieni się w tackę. Udało się to osiągnąć dzięki tzw. clickom – zamkom umieszczonym między butelkami, które przed otwarciem należy wcisnąć do wewnątrz. W tym momencie konstrukcja opakowania jest na tyle osłabiona, aby w bardzo łatwy, a co najważniejsze estetyczny sposób (za pomocą otworów na palce) oddzielić wieko od tacki. Opakowanie powstało z tektury falistej (fala B), w całości nadaje się do recyklingu. Obydwa rozwiązania pokazują, że materiały wspierające sprzedaż to nawet pojedyncze elementy opakowań. Każda powierzchnia reklamowa się liczy.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Zestaw Botánicos Gin Mare

Cztery różne wersje smakowe śródziemnomorskiego ginu w opakowaniu zbiorczym prezentują okazale swoją zawartość przez transparentne okienko. Dodatkowo pudełko wyróżnia się możliwością otwarcia z obu stron i jest zabezpieczone plombą gwarancyjną. Całość utrzymana została w klimacie czystości i elegancji, a regały ekspozycyjne wypełnione tak luksusowymi opakowaniami zachęcają konsumentów do zatrzymania się przy zestawie na dłużej.

ilustracjastrzałka

Opakowanie SRP dla Voda Collagen

Voda Collagen to pierwsza w Polsce woda źródlana z dodatkiem kolagenu, witaminy C i granatu sprzedawana w szklanych butelkach z efektem mrozu. Z uwagi na najwyższą jakość produktu i opakowania, zaliczana jest do artykułów klasy premium. Na potrzeby konsumentów poddających się siedmiodniowej kuracji kolagenowej stworzono tzw. siedmiopak – wygodne opakowanie zbiorcze, umożliwiające bezpieczny transport i przechowywanie produktu. Pudełko powstało z trójwarstwowej tektury falistej (mikrofala) z kratownicą, umożliwiającą zapakowanie siedmiu butelek Cody Collagen o pojemności 350 ml. Dodatkowo posiada wygodny uchwyt oraz plombę gwarancyjną w postaci naklejki, która gwarantuje, że zestaw jest kompletny i fabrycznie zapakowany. Oprócz funkcji opakowania zbiorczego pudełko można wykorzystywać również jako display, odrywając jego górne części i uwydatniając produkt.

Już niedługo więcej gotowych rozwiązań na materiały wspierające sprzedaż!

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764