logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GP Batteries partnerem filmu WALL×E

  PR 31.07.2008, przeczytano 9656 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji premiery najnowszej animacji studia Disney/Pixar - WALL×E - GP Batteries, oficjalny partner filmu rozpoczyna szereg działań promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gp-batteries-partnerem-filmu-wall%C3%97e,7667,artykul.html

GP Batteries uruchomiło specjalny serwis internetowy www.walle.gpbatteries.eu i przygotowało promocyjne zestawy baterii, akumulatorów oraz ładowarki z figurkami z filmu WALL×E. Każdy, kto kupi specjalnie oznakowane produkty z ukrytym kodem, ma szansę wygrać fantastyczną wycieczkę dla całej rodziny do Centrum Kosmicznego Euro Space Center w Belgii. Dodatkowo na lokalnej, polskiej stronie GP www.gpbattery.pl prowadzony jest konkurs, w którym można wygrać liczne nagrody -między innymi bilety do kina, produkty GP i gadżety związane z filmem.

Wprowadzeniu do sprzedaży produktów związanych z filmem towarzyszy kampania kinowa realizowana w sieci Cinema City. 10-sekundowy billboard sponsorski zapraszający na film WALL×E został zrealizowany przy udziale agencji Nova Group z Poznania. Twórcy spotu dopasowali jego romantyczny charakter do tematu filmu oraz specyficznego miejsca wyświetlania jakim jest kino. Głosu użyczyła Danuta Stenka, która w polskiej wersji filmu WALL×E występuje jako komputer pokładowy.

Promocja wspierana będzie również materiałami POS w punktach sprzedaży – woblery, standy, ekspozytory naladowe, plakaty i ulotki. Akcję wzmocni kampania prasowa (tytuły młodzieżowe, parentingowe) oraz działania public relations prowadzone przez GP Battery (Poland) wspólnie z Agencją Cruso.

Źródło: GP Battery (Poland)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764