logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GP Batteries partnerem filmu WALL×E

  PR 31.07.2008, przeczytano 9642 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji premiery najnowszej animacji studia Disney/Pixar - WALL×E - GP Batteries, oficjalny partner filmu rozpoczyna szereg działań promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gp-batteries-partnerem-filmu-wall%C3%97e,7667,artykul.html

GP Batteries uruchomiło specjalny serwis internetowy www.walle.gpbatteries.eu i przygotowało promocyjne zestawy baterii, akumulatorów oraz ładowarki z figurkami z filmu WALL×E. Każdy, kto kupi specjalnie oznakowane produkty z ukrytym kodem, ma szansę wygrać fantastyczną wycieczkę dla całej rodziny do Centrum Kosmicznego Euro Space Center w Belgii. Dodatkowo na lokalnej, polskiej stronie GP www.gpbattery.pl prowadzony jest konkurs, w którym można wygrać liczne nagrody -między innymi bilety do kina, produkty GP i gadżety związane z filmem.

Wprowadzeniu do sprzedaży produktów związanych z filmem towarzyszy kampania kinowa realizowana w sieci Cinema City. 10-sekundowy billboard sponsorski zapraszający na film WALL×E został zrealizowany przy udziale agencji Nova Group z Poznania. Twórcy spotu dopasowali jego romantyczny charakter do tematu filmu oraz specyficznego miejsca wyświetlania jakim jest kino. Głosu użyczyła Danuta Stenka, która w polskiej wersji filmu WALL×E występuje jako komputer pokładowy.

Promocja wspierana będzie również materiałami POS w punktach sprzedaży – woblery, standy, ekspozytory naladowe, plakaty i ulotki. Akcję wzmocni kampania prasowa (tytuły młodzieżowe, parentingowe) oraz działania public relations prowadzone przez GP Battery (Poland) wspólnie z Agencją Cruso.

Źródło: GP Battery (Poland)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764