logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GP Batteries partnerem filmu WALL×E

  PR 31.07.2008, przeczytano 9148 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji premiery najnowszej animacji studia Disney/Pixar - WALL×E - GP Batteries, oficjalny partner filmu rozpoczyna szereg działań promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gp-batteries-partnerem-filmu-wall%C3%97e,7667,artykul.html

GP Batteries uruchomiło specjalny serwis internetowy www.walle.gpbatteries.eu i przygotowało promocyjne zestawy baterii, akumulatorów oraz ładowarki z figurkami z filmu WALL×E. Każdy, kto kupi specjalnie oznakowane produkty z ukrytym kodem, ma szansę wygrać fantastyczną wycieczkę dla całej rodziny do Centrum Kosmicznego Euro Space Center w Belgii. Dodatkowo na lokalnej, polskiej stronie GP www.gpbattery.pl prowadzony jest konkurs, w którym można wygrać liczne nagrody -między innymi bilety do kina, produkty GP i gadżety związane z filmem.

Wprowadzeniu do sprzedaży produktów związanych z filmem towarzyszy kampania kinowa realizowana w sieci Cinema City. 10-sekundowy billboard sponsorski zapraszający na film WALL×E został zrealizowany przy udziale agencji Nova Group z Poznania. Twórcy spotu dopasowali jego romantyczny charakter do tematu filmu oraz specyficznego miejsca wyświetlania jakim jest kino. Głosu użyczyła Danuta Stenka, która w polskiej wersji filmu WALL×E występuje jako komputer pokładowy.

Promocja wspierana będzie również materiałami POS w punktach sprzedaży – woblery, standy, ekspozytory naladowe, plakaty i ulotki. Akcję wzmocni kampania prasowa (tytuły młodzieżowe, parentingowe) oraz działania public relations prowadzone przez GP Battery (Poland) wspólnie z Agencją Cruso.

Źródło: GP Battery (Poland)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764