logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GP Batteries partnerem filmu WALL×E

  PR 31.07.2008, przeczytano 9761 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji premiery najnowszej animacji studia Disney/Pixar - WALL×E - GP Batteries, oficjalny partner filmu rozpoczyna szereg działań promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gp-batteries-partnerem-filmu-wall%C3%97e,7667,artykul.html

GP Batteries uruchomiło specjalny serwis internetowy www.walle.gpbatteries.eu i przygotowało promocyjne zestawy baterii, akumulatorów oraz ładowarki z figurkami z filmu WALL×E. Każdy, kto kupi specjalnie oznakowane produkty z ukrytym kodem, ma szansę wygrać fantastyczną wycieczkę dla całej rodziny do Centrum Kosmicznego Euro Space Center w Belgii. Dodatkowo na lokalnej, polskiej stronie GP www.gpbattery.pl prowadzony jest konkurs, w którym można wygrać liczne nagrody -między innymi bilety do kina, produkty GP i gadżety związane z filmem.

Wprowadzeniu do sprzedaży produktów związanych z filmem towarzyszy kampania kinowa realizowana w sieci Cinema City. 10-sekundowy billboard sponsorski zapraszający na film WALL×E został zrealizowany przy udziale agencji Nova Group z Poznania. Twórcy spotu dopasowali jego romantyczny charakter do tematu filmu oraz specyficznego miejsca wyświetlania jakim jest kino. Głosu użyczyła Danuta Stenka, która w polskiej wersji filmu WALL×E występuje jako komputer pokładowy.

Promocja wspierana będzie również materiałami POS w punktach sprzedaży – woblery, standy, ekspozytory naladowe, plakaty i ulotki. Akcję wzmocni kampania prasowa (tytuły młodzieżowe, parentingowe) oraz działania public relations prowadzone przez GP Battery (Poland) wspólnie z Agencją Cruso.

Źródło: GP Battery (Poland)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764