logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GP Batteries partnerem filmu WALL×E

  PR 31.07.2008, przeczytano 9436 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji premiery najnowszej animacji studia Disney/Pixar - WALL×E - GP Batteries, oficjalny partner filmu rozpoczyna szereg działań promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gp-batteries-partnerem-filmu-wall%C3%97e,7667,artykul.html

GP Batteries uruchomiło specjalny serwis internetowy www.walle.gpbatteries.eu i przygotowało promocyjne zestawy baterii, akumulatorów oraz ładowarki z figurkami z filmu WALL×E. Każdy, kto kupi specjalnie oznakowane produkty z ukrytym kodem, ma szansę wygrać fantastyczną wycieczkę dla całej rodziny do Centrum Kosmicznego Euro Space Center w Belgii. Dodatkowo na lokalnej, polskiej stronie GP www.gpbattery.pl prowadzony jest konkurs, w którym można wygrać liczne nagrody -między innymi bilety do kina, produkty GP i gadżety związane z filmem.

Wprowadzeniu do sprzedaży produktów związanych z filmem towarzyszy kampania kinowa realizowana w sieci Cinema City. 10-sekundowy billboard sponsorski zapraszający na film WALL×E został zrealizowany przy udziale agencji Nova Group z Poznania. Twórcy spotu dopasowali jego romantyczny charakter do tematu filmu oraz specyficznego miejsca wyświetlania jakim jest kino. Głosu użyczyła Danuta Stenka, która w polskiej wersji filmu WALL×E występuje jako komputer pokładowy.

Promocja wspierana będzie również materiałami POS w punktach sprzedaży – woblery, standy, ekspozytory naladowe, plakaty i ulotki. Akcję wzmocni kampania prasowa (tytuły młodzieżowe, parentingowe) oraz działania public relations prowadzone przez GP Battery (Poland) wspólnie z Agencją Cruso.

Źródło: GP Battery (Poland)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP przedstawia HP Laserjet Tank MFP 2600s
Firma HP wprowadza na polski rynek drukarkę HP LaserJet Tank MFP 2600s, stworzoną specjalnie dla przedsiębiorców i właścicieli małych firm. Biorąc pod uwagę znaczny wzrost liczby MŚP w ostatnich latach, najnowsze, innowacyjne rozwiązania HP w LaserJet MFP 2600s jeszcze lepiej wspierają współczesnych właścicieli przedsiębiorstw.
Nowi art directorzy w Cape Morris
Cape Morris powiększa zespół o dwóch nowych art directorów. Do teamu kreatywnego agencji dołączyła Teresa Chylińska-Kur i Marta Sot-Ordysińska.
Panasonic rozszerza gamę projektorów o wysokiej jasności
Seria projektorów LCD PT-MZ20 Solid Shine sprawdzi się idealnie w salach wykładowych i muzeach oraz podczas spotkań firmowych i hybrydowych
Anna Putts nową dyrektorką marketingu Netflix w Europie Środkowo-Wschodniej
Netflix, wraz z otwarciem biura operacyjnego na Europę Środkowo-Wschodnią w Warszawie, wzmacnia lokalny zespół o nowych ekspertów. W połowie października do Netflix dołączy Anna Putts, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu CEE. Będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie oraz promocję filmów i seriali Netflix. Anna Putts...
Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764