logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gra planszowa Misja Kasa: Credit Agricole uczy finansów

  PR 15.09.2024, przeczytano 231 razy

Jak zarządzać pieniędzmi, jak inwestować i jak zarobić, a nawet – jak dodawać i odejmować – czy można dowiedzieć się tego wszystkiego przesuwając pionki na planszy? Jak najbardziej. Bank Credit Agricole, przy współpracy z firmami The Heart i Mastercard, przygotował grę planszową "Misja Kasa", przy której cała rodzina będzie się świetnie bawić i jednocześnie uczyć finansów. Grę można zdobyć w specjalnej promocji Konta dla Ciebie Junior.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gra-planszowa-misja-kasa%3A-credit-agricole-uczy-finansow,405681,artykul.html

"Misja Kasa" to gra planszowa stworzona z myślą o rodzinnej rozgrywce z udziałem dzieci. Fabuła gry toczy się w fikcyjnym miasteczku, a gracze wcielają się w role postaci, dla których każdy dzień jest nową przygodą: szansą na inwestycje, dodatkowy zarobek lub zrobienie czegoś dobrego dla siebie, innych ludzi czy środowiska. Życie pisze jednak różne scenariusze, dlatego gracze muszą być czujni i sprytnie radzić sobie z niektórymi, losowymi zdarzeniami.

- Gra planszowa to idealna forma grywalizacji, która umożliwia zabawę i naukę jednocześnie. Podczas rozgrywki dzieci uczą się skupienia, rozumienia zasad, trochę matematyki i przede wszystkim zarządzania pieniędzmi. Jednocześnie odpoczywają od wszechobecnej elektroniki – wiemy, że tego oczekują też ich rodzice. Dla wszystkich graczy jest to okazja, by spędzić czas w rodzinnym gronie – podkreśla Marcin Data, dyrektor departamentu zarządzania segmentami, daily banking oraz produktami oszczędnościowymi.

Grę stworzył Sergiusz Sawin z firmy The Heart. Pomagała mu Olga Chechłacz, także z The Heart, przy wsparciu zespołu banku Credit Agricole. Partnerem projektu jest Mastercard. Na kolejnych etapach powstania gry twórcy zapraszali do testów dzieci, dzięki czemu można było sprawdzać rozgrywkę w praktyce.

- Nasi testerzy byli bardzo wymagający, a ich wskazówki pomogły nam znacznie usprawnić doświadczenie grania – zaznacza Sergiusz Sawin, twórca gry "Misja Kasa".

Gra wspiera edukację finansową najmłodszych i pozwala wprowadzać dziecko w świat pieniądza. W prosty sposób pokazuje, co to jest pożyczka, lokata, dlaczego warto się ubezpieczać, a także, jak działają karty płatnicze.

- Nauka poprzez zabawę jest jednym ze skuteczniejszych sposobów przyswajania wiedzy i budowania nowych nawyków. Jako firma działająca w branży finansowej, szczególną wagę przykładamy do edukacji i włączenia finansowego, dlatego z niezwykłym entuzjazmem wspieramy projekty, które są skierowane do najmłodszych. Misja Kasa to zatem nie tylko świetny pomysł na rodzinne popołudnie, ale również bardzo skuteczne narzędzie do budowania świadomości finansowej u dzieci – dodaje Jerzy Hołub, dyrektor marketingu i komunikacji na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.

www.credit-agricole.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764