logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Graduation Projects 2017: Wystawa

   27.01.2018, przeczytano 914 razy
ilustracja

Graduation Projects to przegląd najciekawszych dyplomów studentów z Polski, Czech, Słowacji i Węgier studiujących kierunki projektowe, także poza granicami swoich krajów. To inicjatywa kwartalnika 2+3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/graduation-projects-2017%3A-wystawa,35234,artykul.html

Początkowo był to jedynie przegląd redakcyjny. W roku 2006 dołączył Zamek Cieszyn, który uzupełnił wydarzenie o wystawy organizowane najpierw w Cieszynie, później w innych miastach, również za granicą m.in. w Pradze, Budapeszcie, Bratysławie, Berlinie, Tallinnie i Kownie. W roku 2010 dołączyli partnerzy z Czech, Słowacji i Węgier i w ten sposób przegląd nabrał charakteru międzynarodowego. W 2017 roku do grona organizatorów dołączyły międzynarodowe centra designu: Hungarian Design Council, CZECHDESIGN i Slovak Design Center.  

W tej edycji jury oceniało 354 prace – na wystawie w Zamku Cieszyn można zobaczyć 40 z nich. Przegląd ma dwie kategorie, grafikę użytkową i wzornictwo, przy czym trzeba mieć świadomość, że granica pomiędzy pracami graficznymi a wzorniczymi zaciera się, a młodzi projektanci wchodzą w zupełnie nowe obszary i chętnie eksperymentują. Równie chętnie angażują się w szukanie rozwiązań problemów, które znają z własnego życia. Wspierają lokalne organizacje, promują rzemiosło i ekologiczne materiały, wynajdują nowe sposoby pomocy osobom chorym i niepełnosprawnym. Współpracują ze specjalistami a swoimi pomysłami chcą dzielić się z innymi (open source).

Graduation Projects nie tylko odzwierciedla zmiany, jakie dokonują się we współczesnym projektowaniu, jest lustrem odbijającym niełatwą rzeczywistość. To na nią reagują młodzi projektanci, wykorzystując narzędzia swojego zawodu i własną wrażliwość do szukania odpowiedzi na wyzwania świata, w którym żyją.

Wystawa: 27.01-11.03.2018, Zamek Cieszyn

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAA Power Hour: wszystko co najważniejsze o influencer marketingu
Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR, który odbył się w środę 18 maja i był transmitowany na żywo ze studia RASP. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się: Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland, Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta, Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro oraz Jacek...
Puma i Manchester City prezentują nowy zestaw domowy na sezon 2022/23
PUMA zaprezentowała dziś strój domowy Manchesteru City na sezon 2022/23, głównymi inspiracjami do zaprojektowania stroju był skład „The Citizens” z końca lat 60. oraz jeden z jego liderów, ikona klubu – Colin Bell.
STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/2022 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski przez poznańską drużynę. – Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin -...
Unique One powiększa Zarząd
Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury Zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku Prezesa Zarządu.
Kampania Great Hair Stories dla Resibo od agencji Os3 i studia Warsaw Production
oS3 jako agencja wiodąca marki Resibo, odpowiada za komunikację wprowadzającą linię naturalnych kosmetyki do włosów. Kampania Great Hair Stories wspiera wejście marki w nową kategorię produktów do włosów, z zestawem szamponów, odżywek i serum na końcówki. Produkty to efekt dwóch lat pracy marki z technologami i trychologami. Każdy produkt posiada unikalną formulację,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764