logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grafconf 2018: Druga edycja konferencji

   03.08.2018, przeczytano 1396 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2017

Inspirujący prelegenci, pouczające warsztaty i grono kreatywnych, otwartych na nawiązywanie nowych znajomości ludzi – tak w skrócie opisują organizatorzy GrafConf 2018, czyli drugą edycję konferencji dla projektantów, grafików i twórców stron internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grafconf-2018%3A-druga-edycja-konferencji,37477,artykul.html

Identyfikacja wizualna, UX i UI oraz ilustracja

Podczas zbliżającej się konferencji cenieni polscy projektanci opowiedzą o realiach codziennej pracy twórczej i technikach, które mogą ją usprawnić. Skupiać się będą przede wszystkim na praktycznych aspektach pracy kreatywnej, dzieleniu się rzetelną wiedzą i doświadczeniami, inspirować. Poruszać tematy związane z projektowaniem stron i UXem, brandingiem i identyfikacją wizualną oraz ilustracją.

Ogłoszonych zostało pięciu z ośmiu prelegentów. Na GrafConf 2018 posłuchacie między innymi:

  • Bartosza Kosowskiego, który podpowie, jak ilustrator może zdobywać nowych klientów w dobie Internetu,
  • Patryka Hardzieja, który na podstawie historii polskiej grafiki i własnych doświadczeń postara się odpowiedzieć na pytanie, czy istnieje coś takiego, jak idealne logo,
  • Grzegorza Roga, który przedstawi szereg praktycznych rozwiązań i technik z pogranicza UX i UI,
  • Mateusza Machalskiego, który doradzi czym jest dobry font, jak go rozpoznać, a których lepiej unikać,
  • Olka Suchetę, który podzieli się doświadczeniami związanymi z budowaniem interfejsów cyfrowych produktów.

Oprócz wykładów, podczas konferencji odbędą się także darmowe dla jej uczestników warsztaty, które pomogą ugruntować zdobytą wiedzę oraz dodatkowe atrakcje. Będą mogli także skorzystać z możliwości konsultacji ze specjalistami z branży – o szczegółach organizatorzy będą informować nieco później.

Inspiracja i networking w wyjątkowym otoczeniu

W tym roku do dyspozycji uczestników będzie całe Centrum Kulturalno-Kongresowe Jordanki – budynek o wyjątkowej bryle, zdobywca tytułu „Najlepszy projekt kulturalny” na World Architecture Festival.

W jego wnętrzach, oprócz szansy na wysłuchanie inspirujących wykładów, uczestnicy będą mogli poznać ciekawe rozwiązania sponsorów i partnerów oraz zaopatrzyć się w książki i produkty, które z pewnością umilą im codzienną pracę.

Organizatorem jest magazyn Grafmag, który za cel tego wydarzenia postawił sobie przede wszystkim wparcie rozwoju i promocji polskiego projektowania graficznego oraz integrację społeczności związanej z szeroko pojętą grafiką.

Gdzie i kiedy

  • Toruń, CKK Jordanki
  •  13 października 2018 roku
  • Bilety w cenie od 99 – 129 zł będą dostępne na stronie internetowej konferencji: https://grafconf.pl

Źródło: Grafmag

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764