logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grafconf 2018: Druga edycja konferencji

   03.08.2018, przeczytano 1391 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2017

Inspirujący prelegenci, pouczające warsztaty i grono kreatywnych, otwartych na nawiązywanie nowych znajomości ludzi – tak w skrócie opisują organizatorzy GrafConf 2018, czyli drugą edycję konferencji dla projektantów, grafików i twórców stron internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grafconf-2018%3A-druga-edycja-konferencji,37477,artykul.html

Identyfikacja wizualna, UX i UI oraz ilustracja

Podczas zbliżającej się konferencji cenieni polscy projektanci opowiedzą o realiach codziennej pracy twórczej i technikach, które mogą ją usprawnić. Skupiać się będą przede wszystkim na praktycznych aspektach pracy kreatywnej, dzieleniu się rzetelną wiedzą i doświadczeniami, inspirować. Poruszać tematy związane z projektowaniem stron i UXem, brandingiem i identyfikacją wizualną oraz ilustracją.

Ogłoszonych zostało pięciu z ośmiu prelegentów. Na GrafConf 2018 posłuchacie między innymi:

  • Bartosza Kosowskiego, który podpowie, jak ilustrator może zdobywać nowych klientów w dobie Internetu,
  • Patryka Hardzieja, który na podstawie historii polskiej grafiki i własnych doświadczeń postara się odpowiedzieć na pytanie, czy istnieje coś takiego, jak idealne logo,
  • Grzegorza Roga, który przedstawi szereg praktycznych rozwiązań i technik z pogranicza UX i UI,
  • Mateusza Machalskiego, który doradzi czym jest dobry font, jak go rozpoznać, a których lepiej unikać,
  • Olka Suchetę, który podzieli się doświadczeniami związanymi z budowaniem interfejsów cyfrowych produktów.

Oprócz wykładów, podczas konferencji odbędą się także darmowe dla jej uczestników warsztaty, które pomogą ugruntować zdobytą wiedzę oraz dodatkowe atrakcje. Będą mogli także skorzystać z możliwości konsultacji ze specjalistami z branży – o szczegółach organizatorzy będą informować nieco później.

Inspiracja i networking w wyjątkowym otoczeniu

W tym roku do dyspozycji uczestników będzie całe Centrum Kulturalno-Kongresowe Jordanki – budynek o wyjątkowej bryle, zdobywca tytułu „Najlepszy projekt kulturalny” na World Architecture Festival.

W jego wnętrzach, oprócz szansy na wysłuchanie inspirujących wykładów, uczestnicy będą mogli poznać ciekawe rozwiązania sponsorów i partnerów oraz zaopatrzyć się w książki i produkty, które z pewnością umilą im codzienną pracę.

Organizatorem jest magazyn Grafmag, który za cel tego wydarzenia postawił sobie przede wszystkim wparcie rozwoju i promocji polskiego projektowania graficznego oraz integrację społeczności związanej z szeroko pojętą grafiką.

Gdzie i kiedy

  • Toruń, CKK Jordanki
  •  13 października 2018 roku
  • Bilety w cenie od 99 – 129 zł będą dostępne na stronie internetowej konferencji: https://grafconf.pl

Źródło: Grafmag

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764