logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grafconf 2019: trzecia edycja konferencji

   20.11.2019, przeczytano 522 razy

Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mieli okazję skupić się na praktycznych zagadnieniach związanych z tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem UX/UI oraz ilustracją. Prelegenci i prowadzący warsztaty omawiać będą także problemy i wyzwania związane z codziennością pracy w branży - komunikacją z klientem czy prowadzeniem własnego biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grafconf-2019%3A-trzecia-edycja-konferencji-,384793,artykul.html

Ogłoszonych zostało sześciu z ośmiu prelegentów. Na GrafConf 2019 można będzie wysłuchać: 

  • Wojtka Mierowskiego, wspólnika BNA/Brand New Attitude, który przez 25 lat swojej działalności zawodowej współpracował z takimi markami, jak mBank, Empik, Tyskie, NC+, Żabka, Wirtualna Polska czy Onet. Wojtek podczas swojej prelekcji postara się przewidzieć, jaka przyszłość czeka branding i podpowie co my, jako projektanci, możemy zrobić, aby nie tylko ją obserwować, ale przede wszystkim kształtować.

  • Beaty Śliwińskiej (Barrakuz) – interdyscyplinarnej projektantki specjalizującej się w sztuce kolarzu. Beata, która w ostatnich latach współpracowała z szeroką rzeszą znanych firm (między innymi Spotify, Reserved czy Medicine) przedstawi różnice pomiędzy pracą dla siebie, a kolaboracją ze średniej wielkości firmami, markami na poziomie globalnym, instytucjami czy tworzeniem na potrzeby magazynów. 

  • Na konferencyjną scenę wróci także Michał Mazur – autor najlepszego zdaniem uczestników edycji 2018 warsztatu. Michał projektuje UX w EL Passion, a podczas konferencji na podstawie praktycznych przykładów z produktów cyfrowych, przybliży temat użyteczności interfejsu i podzieli się radami odnośnie tego jak nie frustrować użytkowników.

  • W temacie tworzenia stron i rozwiązań online Michał Olszewski - projektant UX i lider zespołu w Allegro doradzi, jak wykorzystać dane jakościowe i ilościowe przy projektowaniu serwisów.

  • Na pograniczu web designu i ilustracji posłuchamy także Magdy Furmańczuk z FireArt Studio (tworzyła dla takich firm, jak Google, Huawei czy PracticeLink). Magda podejmie się tematu projektowania ilustracji na potrzeby Internetu, w szczególności skupi się na zagadnieniach związanych z tymi, które później mają zostać zaanimowane.

  • Agnieszka Szóstek projektantka doświadczeń z UX Plus doradzi, jak myśleć o biznesie prowadząc własne studio graficzne. Podpowie też jak wyróżnić się na rynku i jak świadomie projektować doświadczenia swoich klientów. 

Oprócz wykładów organizatorzy przygotowali dla uczestników darmowe warsztaty (ilość miejsc jest ograniczona, obowiązują dodatkowe zapisy), konsultacje ze specjalistami – między innymi znane z poprzedniej edycji konsultacje portfolio z STGU oraz wystawę i stoiska sprzedażowe na których zakupić będzie można ciekawe narzędzia czy książki dla projektantów. 

W tym roku konferencja nie kończy się wraz z ostatnią prelekcją, bo tuż po niej (z małą przerwą na oddech) organizatorzy wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają na galę Projekt Roku – konkursu podsumowującego polskie projektowanie organizowanego przez STGU.  

Po gali rozpocznie się mniej oficjalna część wydarzenia – konferencyjne afterparty.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764