logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grafconf 2019: trzecia edycja konferencji

   20.11.2019, przeczytano 430 razy

Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mieli okazję skupić się na praktycznych zagadnieniach związanych z tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem UX/UI oraz ilustracją. Prelegenci i prowadzący warsztaty omawiać będą także problemy i wyzwania związane z codziennością pracy w branży - komunikacją z klientem czy prowadzeniem własnego biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grafconf-2019%3A-trzecia-edycja-konferencji-,384793,artykul.html

Ogłoszonych zostało sześciu z ośmiu prelegentów. Na GrafConf 2019 można będzie wysłuchać: 

  • Wojtka Mierowskiego, wspólnika BNA/Brand New Attitude, który przez 25 lat swojej działalności zawodowej współpracował z takimi markami, jak mBank, Empik, Tyskie, NC+, Żabka, Wirtualna Polska czy Onet. Wojtek podczas swojej prelekcji postara się przewidzieć, jaka przyszłość czeka branding i podpowie co my, jako projektanci, możemy zrobić, aby nie tylko ją obserwować, ale przede wszystkim kształtować.

  • Beaty Śliwińskiej (Barrakuz) – interdyscyplinarnej projektantki specjalizującej się w sztuce kolarzu. Beata, która w ostatnich latach współpracowała z szeroką rzeszą znanych firm (między innymi Spotify, Reserved czy Medicine) przedstawi różnice pomiędzy pracą dla siebie, a kolaboracją ze średniej wielkości firmami, markami na poziomie globalnym, instytucjami czy tworzeniem na potrzeby magazynów. 

  • Na konferencyjną scenę wróci także Michał Mazur – autor najlepszego zdaniem uczestników edycji 2018 warsztatu. Michał projektuje UX w EL Passion, a podczas konferencji na podstawie praktycznych przykładów z produktów cyfrowych, przybliży temat użyteczności interfejsu i podzieli się radami odnośnie tego jak nie frustrować użytkowników.

  • W temacie tworzenia stron i rozwiązań online Michał Olszewski - projektant UX i lider zespołu w Allegro doradzi, jak wykorzystać dane jakościowe i ilościowe przy projektowaniu serwisów.

  • Na pograniczu web designu i ilustracji posłuchamy także Magdy Furmańczuk z FireArt Studio (tworzyła dla takich firm, jak Google, Huawei czy PracticeLink). Magda podejmie się tematu projektowania ilustracji na potrzeby Internetu, w szczególności skupi się na zagadnieniach związanych z tymi, które później mają zostać zaanimowane.

  • Agnieszka Szóstek projektantka doświadczeń z UX Plus doradzi, jak myśleć o biznesie prowadząc własne studio graficzne. Podpowie też jak wyróżnić się na rynku i jak świadomie projektować doświadczenia swoich klientów. 

Oprócz wykładów organizatorzy przygotowali dla uczestników darmowe warsztaty (ilość miejsc jest ograniczona, obowiązują dodatkowe zapisy), konsultacje ze specjalistami – między innymi znane z poprzedniej edycji konsultacje portfolio z STGU oraz wystawę i stoiska sprzedażowe na których zakupić będzie można ciekawe narzędzia czy książki dla projektantów. 

W tym roku konferencja nie kończy się wraz z ostatnią prelekcją, bo tuż po niej (z małą przerwą na oddech) organizatorzy wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają na galę Projekt Roku – konkursu podsumowującego polskie projektowanie organizowanego przez STGU.  

Po gali rozpocznie się mniej oficjalna część wydarzenia – konferencyjne afterparty.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764