logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Graffico przeszło reloging

  PR 28.04.2022, przeczytano 933 razy
ilustracjastrzałka

Poprzednie logo funkcjonowało z nami w branży od 15 lat. Od jakiegoś czasu czuliśmy jednak, że czas na zmiany, bo i my zmieniliśmy się.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/graffico-przeszlo-reloging,395667,artykul.html

Koncepcja na nowe logo rodziła się przez kilka lat. Chodziło nam po głowie COŚ, co będzie uosobieniem naszych produktów, idei i wartości. O jakiegoś czasu używaliśmy hasła „reklamy do nieba”, bo specjalizujemy się w produkcji wysokich konstrukcji.

Potrzebowaliśmy COŚ, co pokaże, wielkość naszych produktów, naszych marzeń i aspiracji sięgających gwiazd.

Żyrafa nie jest przypadkowa, bo od zawsze czuliśmy, że jest nam bliska, że pasuje do nas. Do Graffico.

Potrzebowaliśmy zmiany, która w pełni będzie nas wyrażać. Potrzebowaliśmy logo, które odda charakter naszych produktów. A nie ukrywamy, że od 20 lat sporo się u nas zmieniło. W jaki więc sposób zobrazować proces przemiany? Porównując. Porównanie zawsze pozwala zilustrować skalę zmian. Dzięki niemu naocznie można zobaczyć dysproporcję, różnicę pomiędzy pierwotną a aktualną wersją logo.
Zestawiamy więc pierwsze logo Graffico sprzed 30 lat, kolejną przemianę z początku 2000 roku z nowym, logotypem by pokazać, jak na przestrzeni lat zmieniła się wizja i charakter firmy. Myślimy, że to porównanie dobitnie wskazuje na proces przemiany, jaką przeszło Graffico na przestrzeni tych kilkudziesięciu lat.

- Pierwotne logo nawiązywało do wydartej kartki papieru. Reszta to już wizja szalonego grafika oparta na zabawie czcionką w połączeniu z modnym ówcześnie cieniowaniem. Praca wykonana na PC 386DX.
Najnowsze logo przedstawia uskrzydloną żyrafę - symbol ściśle odzwierciedlający profil działalności firmy - produkcję reklam wielkich, sięgających nieba. Podkreślając jednocześnie uskrzydloną myśl i wyobraźnię towarzyszącą ich tworzeniu, nagrodzoną uśmiechem zadowolonego Klienta. –
komentuje Katarzyna Przyjazna – graficzka, autorka nowego logo Graffico.

Sami znając historię Graffico od środka, „od podszewki” z sentymentem spoglądamy na nasze pierwsze logo, które w momencie tworzenia wyrażało naszą wizję firmy i przede wszystkim działalność – w końcu pierwotnie Graffico było firmą poligraficzną.

- Reloging czy rebranding to zawsze odważna decyzja, która niesie ze sobą zmianę, świeżość i wizję. Nowy logotyp Graffico jest zbieżny z obecnym profilem produkcyjnym, strategią i pasją tworzenia. Żyjemy w czasach VUCA, niezwykle dynamicznych. Świat się zmienia, zmieniają się trendy, design, zmieniamy się i my. A wraz z nami zmienia się nasze logo. Zmiana logo to nie zmiana symbolu, to symbol zmiany. – zaznacza Ola Włodarczyk – dyrektor ds. marketingu.

Źródło: GRAFFICO Ola Włodarczyk


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: graffico13

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764