logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Graficy oskarżają PJN o kradzież czcionki

   05.04.2011, przeczytano 3355 razy

Zdaniem członków Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej twórcy strony internetowej PJN, czyli ugrupowania Joanny-Kluzik-Rostkowskiej przywłaszczyli sobie czcionkę zastrzeżoną dla empików – donosi Gazeta Wyborcza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/graficy-oskarzaja-pjn-o-kradziez-czcionki,12301,artykul.html

- Ktoś, jeszcze nie wiem kto, zrobił stronę internetową partii PJN. Nie wiem, czy za pieniądze, czy dla chwały, ale pracy musiał poświęcić sporo, na pewno więcej niż godzinę. Nie podpisał się, ale zostawił wielki podpis: "kradnę" - napisał na stronie STGU o czcionce użytej przez partię Kluzik-Rostkowskiej cytowany przez Gazetę Łukasz Dziedzic, który tę czcionkę stworzył dla sieci sklepów empik.

I dodał: - Idioty nie zaniepokoił fakt, że font nazywał się "empik Pro". Nikt, oprócz empiku nie może legalnie go używać.

Więcej: Gazeta Wyborcza
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9375060,Graficy_oskarzaja_PJN_o_kradziez_fontu.html

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cyfryzacja w polskich firmach: badanie Canon i K+Research by Insight Lab
Cyfryzacja zadomowiła się w większości polskich biur już na dobre. Coraz więcej organizacji wykorzystuje rozwiązania chmurowe w codziennych procesach biurowych, a swoje decyzje argumentuje realizacją długoterminowych strategii i chęcią podążania „za duchem czasu” (częściej wskazywane przez przedstawicieli dużych firm – odpowiednio 60% i 56% vs 44% w...
Eksperci portalu Prawo.pl są przekonani, iż rząd, przyznając przedsiębiorcom ulgę na składkę zdrowotną i opierając finansowanie publicznej służby zdrowia na pracownikach najemnych, rażąco narusza solidarność społeczną. Według nich może to pogłębić komercjalizację leczenia, a system opieki zdrowotnej może stać się jeszcze mniej wydolny.
Średni koszyk zakupowy w 2023 roku podrożał o 2,4 proc.
Średnia wartość koszyka zakupowego w 14 analizowanych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2023 roku o blisko 6,5 zł, czyli 2,4%. To zdecydowanie mniej niż przed rokiem, gdy średnia wartość koszyka między styczniem a grudniem 2022 wzrosła o ponad 12% Takie są wnioski z najnowszego – rocznego raportu autorstwa ASM Sales Force Agency. W raporcie zbadano...
Blisko 40 proc. Polaków jest sceptycznych wobec technologii
Polskie społeczeństwo coraz lepiej nawiguje po świecie „phygital”, łączącym doświadczenia fizyczne z cyfrowymi, często nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Z raportu firmy doradczo-technologicznej Future Mind „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz”, wynika, że już średnio dwie trzecie Polaków zna różne rozwiązania integrujące świat...
Według najnowszego sondażu, ponad połowa społeczeństwa oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami, by móc jak najtaniej zrobić tegoroczne świąteczne zakupy. Na taką rywalizację szczególnie liczą Polacy najmniej zarabiający miesięcznie na rękę, tj. poniżej 1000 zł oraz 1000-2999 zł. Z kolei na wojnie cenowej głównie zależy mieszkańcom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764