logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grafik z zespołu Renee.pl z pomysłem na akcję charytatywną

  PR 19.07.2018, przeczytano 593 razy
ilustracjastrzałka

„Myślenie poza pudełkiem” – to hasło akcji na rzecz pomocy domom samotnej matki. Wymyślili i realizują ją pracownicy Renee.pl. Firma AZAGroup, do której należy sklep, przeznaczyła na działania środki zaoszczędzone na produkcji i wysyłce do klientek ozdobnych pudełek na buty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grafik-z-zespolu-renee.pl-z-pomyslem-na-akcje-charytatywna,37303,artykul.html

Prace przy ul. Szymanowskiego 4a w Warszawie już ruszyły. W mieszczącym się pod tym adresem Domu Samotnej Matki i Dziecka pojawiła się ekipa pracowników sklepu Renee Team. Wspiera ją Superstyler, blogerka lifestylowo-parentingowa. W planach jest remont oraz umeblowanie dwóch pokoi dla mam i dzieci oraz odnowienie i wyposażenie w sprzęt sali komputerowej.

- Pomieszczenia te wymagały solidnego odświeżenia. Począwszy od stworzenia dźwiękoszczelnych ścian dających rodzinom intymność, po estetyczne meble. Naszym mieszkańcom bardzo przyda się także nowa pracownia informatyczna z dostępem do internetu. To dla mam możliwość m.in. szukania pracy czy mieszkania, a dla dzieci narzędzie do nauki – powiedziała Ewa Hochmut, kierowniczka Domu. – Projekt Renee.pl jest pierwszym na taką skalę wsparciem dla naszego ośrodka, dlatego bardzo się z niego cieszymy.

Autorem pomysłu na projekt „Myślenie poza pudełkiem” jest Michał Waciński, grafik z zespołu Renee.pl: – Mam ogromną satysfakcję z tego, że mój pomysł przybrał dziś realne kształty. Zielone światło dla akcji dała AZAGroup, ale przede wszystkim były to klientki Renee, dla których pomaganie jest ważniejsze od otrzymywania towaru w kolorowych pudełkach. Dzięki temu razem zmieniamy świat na lepsze – powiedział Michał.

Warszawski Dom Samotnej Matki i Dziecka jest pierwszą placówką, której pomaga Renee.pl. Akcja będzie miała swój ciąg dalszy.

Źródło: AZAGroup

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764