logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grafika i animacja 3D: relacja z warsztów IT Media dla ASP

  PR 23.07.2012, przeczytano 6804 razy
ilustracjastrzałka

Rynek grafiki i animacji 3D nieprzerwanie rozwija się w Polsce od kilku lat. Jednak wciąż brakuje rzetelnych szkoleń, warsztatów i szkół, które nie tylko uczyłyby znajomości programów, ale również praktycznego tworzenia projektów : warsztatu planowania pracy, rozwiązywania problemów czy zasad przy tworzeniu m.in. postaci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grafika-i-animacja-3d%3A-relacja-z-warsztow-it-media-dla-asp,16171,artykul.html

Potrzebę przeprowadzenia takich zajęć pojawiła się także na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. W związku z doświadczeniem naszej Akademii IT Media w szkoleniach z tematyki 3D przygotowaliśmy w czerwcu specjalną edycję warsztatów dotyczących oprogramowania ZBrush i podstaw animacji 3D. Uczestnikami zostali najlepsi studenci z Wydziału Rzeźby i Grafiki.

Wraz z firmą Wacom dostarczyliśmy także profesjonalnego sprzętu komputerowego dzięki, któremu studenci mieli okazję zapoznać się z warsztatem zawodowców.

Z naszej strony zapewniliśmy także specjalistę w dziedzinie programu ZBrush i modelowania postaci – Marcina Kilickiego.

Program został stworzony na potrzeby tego przedsięwzięcia – skupiliśmy się przede na poznaniu możliwości tego programu i zasad panujących przy tworzeniu projektów 3D. 

Dodatkowo poruszone zostały tematy scultprinting, modelowania postaci i jej animacji. Zagadnienia te szczególnie interesujące dla obecnych studentów uświadamiały jak ważna jest znajomość ludzkich mięśni i ich motoryki.

Zajęcia zostały ocenione bardzo wysoko, uczestnicy zwrócili uwagę na przygotowanie prowadzącego, prezentowane materiały, zaangażowanie podczas ćwiczeń oraz poruszane tematy, które odpowiadały ich zainteresowaniom.

Współpracując z wieloma firmami zajmującymi się grafiką trójwymiarową  wiemy jakim problemem jest przygotowanie osób do pracy w tematach związanych z 3D.

Stąd też tworzymy szkolenia i warsztaty będące odpowiedzią nie tylko na rynkowe trendy w oprogramowaniu i umiejętnościach ale również pracodawców. Uczestników ukierunkowujemy na umiejętne zaplanowanie projektów i rozwiązywanie problemów. Uczymy przede wszystkim tajników programu niż gotowych rozwiązań przy jednym projekcie.

Wierzymy, że przeprowadzone warsztaty pomogą uczestnikom w ich dalszej karierze.

Źródło: IT Media

www.itmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764