logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grafmasz dystrybutorem ploterów tnących Sinajet

  PR 30.10.2020, przeczytano 963 razy
ilustracja

Firma Grafmasz została polskim dystrybutorem producenta ploterów tnących Sinajet, jednej z największych fabryk tego typu urządzeń w Chinach.  W ofercie znajduje się szeroka gama zautomatyzowanych urządzeń aż do formatu 330 x 210 cm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grafmasz-dystrybutorem-ploterow-tnacych-sinajet,389004,artykul.html

Seria ploterów DF to urządzenia cyfrowe wyposażone w automatyczny podajnik o wysokości stosu do 18cm oraz ruchomy pas transmisyjny z podsysem. Urządzenia umożliwiają wycinanie i bigowanie dowolnych kształtów, prototypowanie opakowań z tektury, papieru, wycinanie etykiet, naklejek, pudełek, teczek, zaproszeń itp. Wszystkie prace są wykonywane cyfrowo bez konieczności stosowania wykrojników.

Prędkość maksymalna przejazdu głowicy wynosi 1000 mm/s . Plotery pozwalają na podanie arkusza w formatach B2 lub B1. Standardowe modele wyposażone są w nóż wleczony do cięcia i nacinania materiałów do grubości 2mm oraz mechanizm bigujący. Modele o symbolu MT pozwalają na cięcie do 10mm dzięki zastosowaniu noża oscylacyjnego. Ponadto posiadają aktywny nóż tangencjalny i mechanizm bigujący. Możliwe jest również zastosowanie noża obrotowego. Wszystkie modele ploterów posiadają pozycjonowanie za pomocą kamery CCD oraz odczyt kodów QR/kreskowych. Opcjonalnie oprócz podajnika arkuszowego mogą być wyposażone o podajnik materiału z roli.

Seria ploterów DG to urządzenia wyposażone w modułową głowicę oraz wielostrefowy podsys stołu. Maszyny opcjonalnie mogą zostać wyposażone w transportowy pas automatyczny, podajnik z roli oraz/lub podajnik mediów w arkuszach. Występują w zakresie pola roboczego od 150 x 130 cm do 330 x 210 cm. Możliwe jest zastosowanie wielu różnorakich narzędzi pod szereg prac i różnych typów obrabianych materiałów. Urządzenie charakteryzuje się również szybką wymianą narzędzi oraz wysoką prędkością maksymalną przejazdu głowicy do 1800 mm/s w ruchu diagonalnym.

Grafmasz przeprowadził już pierwsze wdrożenia na polskim rynku. Wybrane modele urządzeń są dostępne do demonstracji i możliwe jest wykonanie testów własnych materiałów. Prowadzone są również zdalne prezentacje lub prezentacje na żywo przy maszynie z zachowaniem środków ostrożności. Firma posiada również zaplecze części zamiennych oraz przeszkoloną kadrę pracowników w zakresie sprzedaży i serwisu ww. urządzeń.

Źródło: Grafmasz

www.grafmasz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764