logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grafmasz na Festiwalu Marketingu i Druku

  PR 14.09.2021, przeczytano 229 razy
ilustracjastrzałka
VD 320 III

Grafmasz zaprezentuje swoją ofertę po raz pierwszy na Festiwalu Druku i Marketingu w dniach 15-16.09 w warszawskiej Hali Expo (ul. Prądzyńskiego). Stoisko firmy znajduje się w Hali 1, H12. Zaprezentowane zostaną przede wszystkim cieszące się w ostatnim czasie dużą popularnością plotery do wycinania arkuszowego oraz z roli na rolę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grafmasz-na-festiwalu-marketingu-i-druku,392986,artykul.html

Urządzenie VD 320 III do cyfrowego wycinania (finiszingu) etykiet i naklejek drukowanych na roli. Charakteryzuje się prostą obsługą, przezbrojenie maszyny pod konkretną pracę trwa ok. 15 min. Urządzenie wycina etykiety za pomocą noży z prędkością do 6m/min. oraz posiada w standardzie rozcinanie na bobiny. Wyposażone jest także w uszlachetnianie poprzez laminację na zimno. Istnieje możliwość rozbudowy ilości głowic tnących i rozcinających. Maksymalna ilość głowic tnących wynosi 4,co w połączeniu z prędkością pracy urządzenia gwarantuje wielokrotnie wyższą wydajność w porównaniu z ploterami jednogłowicowymi.

Opcjonalnie ploter może zostać również posiadać gilotynę do cięcia arkuszy, która pracuje w linii, dzięki czemu zyskuje jeszcze większe możliwości cięcia materiału z roli na arkusze.

Kolejne z urządzeń DF0604- MT to zautomatyzowany, cyfrowy ploter tnący wyposażony w noże do cięcia i nacinania arkuszy oraz rolkę bigującą o prędkości przesuwu głowicy do 1000 mm/s. urządzenie zalecane jest do wycinania, nacinania i bigowania dowolnych kształtów. Służy do prototypowania i niskonakładowej produkcji opakowań z tektury, papieru, wycinania etykiet, pudełek, teczek, zaproszeń i wielu innych do grubości materiału 10mm.  Brak konieczności stosowania wykrojników pozwala nam na wykonanie danej pracy już od jednej sztuki, oszczędzając przy tym czas i koszty wykonania zlecenia.

Źródło: Grafmasz

www.grafmasz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764