logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grafmasz na Festiwalu Marketingu i Druku

  PR 14.09.2021, przeczytano 914 razy
ilustracjastrzałka
VD 320 III

Grafmasz zaprezentuje swoją ofertę po raz pierwszy na Festiwalu Druku i Marketingu w dniach 15-16.09 w warszawskiej Hali Expo (ul. Prądzyńskiego). Stoisko firmy znajduje się w Hali 1, H12. Zaprezentowane zostaną przede wszystkim cieszące się w ostatnim czasie dużą popularnością plotery do wycinania arkuszowego oraz z roli na rolę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grafmasz-na-festiwalu-marketingu-i-druku,392986,artykul.html

Urządzenie VD 320 III do cyfrowego wycinania (finiszingu) etykiet i naklejek drukowanych na roli. Charakteryzuje się prostą obsługą, przezbrojenie maszyny pod konkretną pracę trwa ok. 15 min. Urządzenie wycina etykiety za pomocą noży z prędkością do 6m/min. oraz posiada w standardzie rozcinanie na bobiny. Wyposażone jest także w uszlachetnianie poprzez laminację na zimno. Istnieje możliwość rozbudowy ilości głowic tnących i rozcinających. Maksymalna ilość głowic tnących wynosi 4,co w połączeniu z prędkością pracy urządzenia gwarantuje wielokrotnie wyższą wydajność w porównaniu z ploterami jednogłowicowymi.

Opcjonalnie ploter może zostać również posiadać gilotynę do cięcia arkuszy, która pracuje w linii, dzięki czemu zyskuje jeszcze większe możliwości cięcia materiału z roli na arkusze.

Kolejne z urządzeń DF0604- MT to zautomatyzowany, cyfrowy ploter tnący wyposażony w noże do cięcia i nacinania arkuszy oraz rolkę bigującą o prędkości przesuwu głowicy do 1000 mm/s. urządzenie zalecane jest do wycinania, nacinania i bigowania dowolnych kształtów. Służy do prototypowania i niskonakładowej produkcji opakowań z tektury, papieru, wycinania etykiet, pudełek, teczek, zaproszeń i wielu innych do grubości materiału 10mm.  Brak konieczności stosowania wykrojników pozwala nam na wykonanie danej pracy już od jednej sztuki, oszczędzając przy tym czas i koszty wykonania zlecenia.

Źródło: Grafmasz

www.grafmasz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764