logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grafmasz na targach Remadays

  PR 25.01.2023, przeczytano 1080 razy
ilustracjastrzałka

Na zbliżających się targach RemaDays (Nadarzyn koło Warszawy, 1-3.02.2023)  jak co roku nie zabraknie firmy Grafmasz. Na swoim stoisku F1.02a w hali F zaprezentuje ona  pełen proces produkcji pudełek typu Rigid Box w oparciu o ploter tnący, kaszerówki ze stołami montażowymi, urządzenia do klejenia boków pudełka i urządzenia do zawijania okleiny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grafmasz-na-targach-remadays,398754,artykul.html

Rigid box to coraz bardziej popularny typ opakowania na rynku. Z takim opakowaniem zetknął się każdy np. przy okazji zakupu telefonu komórkowego czy gry planszowej.  Jest ono także stosowane  jako opakowanie różnego rodzaju produktów luksusowych czy prezentowych takich jak wina, produkty spożywcze, zegarki i wiele innych. Szczególnie w przypadku tego typu produktów pudełka produkuje się w krótkich seriach i są one personalizowane. Między innymi do takiej właśnie produkcji idealnie sprawdzą się prezentowane w czasie targów urządzenia.

Na stoisku będzie możliwość  prześledzenia produkcji opakowań w  dwóch wersjach:

  • pudełka z tektury litej  składającego się z denka i wieka
  • pudełka z tektury litej składającego się z denka wklejonego w okładkę zamykającą

Cykl produkcji zostanie zaprezentowany na bazie następujących urządzeń :

  • za pomocą automatycznego plotera Sinajet 0604 MT wycięte zostaną okleiny oraz tektura (matryce do uformowania pudełka)
  • za pomocą urządzenia TJ 40 uformowane zostaną  elementy pudełka poprzez sklejenie boków aplikowaną przez urządzenie taśmą klejącą
  • za pomocą produkowanej przez Grafmasz kaszerówki ze stołem montażowym GC-480 Compact nałożony zostanie  klej na okleinę, a następnie pudełko zostanie wypozycjonowane na okleinie z nałożonym klejem
  • za pomocą zawijarki B420 okleina zostanie zawinięta na pudełku
  • za pomocą najnowszej wersji stołu montażowego z kaszerowaniem GC 480 PRO 4 (urządzenie z modułem zawijającym okleinę na okładce w jednym przebiegu) przygotowana zostanie okładka pudełka.

Prezentowane urządzenia znajdują także zastosowanie przy szeregu innych prac. Plotery tnące Sinajet dają m.in. możliwość  produkcji bigowanych opakowań z cienkiego kartonu, nacinania naklejek, wycinania najróżniejszy kształtów z materiałów takich jak folia magnetyczna, magnes, tektura, cienkie PVC czy pianka o grubości nawet do 1 cm. Stoły z kaszerówką umożliwiają wykonanie wszelkiego rodzaju okładek twardych i innych produktów gdzie tektura lita jest oklejana spersonalizowaną okleiną.

Listę urządzeń prezentowanych  na stoisku Gafmasz uzupełniają automatyczny ploter Gemini do nacinania naklejek i prototypowania pudełek, a także klasyczne urządzenia introligatorskie tj krajarka hydrauliczna produkcji Grafmasz oraz automatyczna  bigówko-perforówka DCP 355.

Źródło: Grafmasz

www.grafmasz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764