logo
WIADOMOŚCI

Graj o Spotify z Leszkiem: Muzyczna aktywacja Lecha Premium

redakcja  PR 17.06.2017, przeczytano 560 razy
ilustracjastrzałka

Leszek rozpoczyna wakacyjną akcję, której partnerem jest serwis streamingowy Spotify. „Graj o Spotify z Leszkiem” to szansa dla fanów muzyki na zdobycie abonamentów umożliwiających legalne, bezpłatne słuchanie utworów. Wystarczy użyć kodu z oznaczonych aktywacją, wybranych wariantów Lecha i rozwiązać quiz na stronie www. Wraz z promocją Leszek prezentuje także nową puszkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/graj-o-spotify-z-leszkiem:-muzyczna-aktywacja-lecha-premium,32833,artykul.html

Lech Premium w limitowanym, muzycznym opakowaniu, Lech Ice Mojito, Bloody Orange i Shandy, Lech Free oraz Free Limonka z Miętą – pod zawleczką lub kapslem tych piw znajduje się kod dający dostęp do muzycznego quizu na stronie www.muzykaodleszka.pl. Jego rozwiązanie to szansa na nagrodę, o której uzyskaniu decyduje kolejność zgłoszeń i liczba poprawnych odpowiedzi. Przez cały czas trwania akcji co tydzień do wygrania będzie 1000 miesięcznych i 100 rocznych abonamentów do Spotify, dzięki którym można uzyskać dostęp do swojej ulubionej muzyki i  słuchać jej bez reklam.

W akcji biorą udział puszki i butelki w cztero- i sześciopakach (o pojemności 0,33 l, 0,5 l, 0,55 l, w zależności od wariantu), oznaczone czerwonym logo aktywacji. Lech Premium jako jedyny dostępny będzie w specjalnych puszkach, nawiązujących do identyfikacji wizualnej akcji.

Kampania mediowa aktywacji obejmuje 15-sekundowy spot, zrealizowany przez agencję Televizor, który będzie można zobaczyć na VOD, oraz działania digitalowe. Puszki zaprojektowała agencja Czteryczwarte. Działania Social Media koordynuje agencja Lubię to, a public relations – Tailor Made PR. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Promocja trwa od 5 czerwca do 28 sierpnia br.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodową Organizacją Turystyczną Czarnogóry. Firma jest odpowiedzialna za promocję tego kraju wśród klientów indywidualnych oraz biznesowych.  
Forum GDD #Error
W tym roku Gdynia po raz kolejny stanie się miejscem wymiany myśli i doświadczeń specjalistów branży projektowej i entuzjastów dobrego wzornictwa. Hasło 11. edycji  festiwalu Gdynia Design Days – ERROR – mieści szereg interpretacji. Jak je rozumieć?
Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong.
Open Source Day 2018
Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źr&...
Marki szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrze...
 
poniedziałek 21.05.2018, 167 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone