logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Graliga.pl: Kampania grywalizacyjna Grupy Polsat o masowym zasięgu

  PR 30.10.2018, przeczytano 1541 razy
ilustracjastrzałka

Każdy lubi wygrywać i być częścią czegoś większego. Te dwa aspekty zostały połączone w pierwszej w Polsce, otwartej dla wszystkich użytkowników telefonów komórkowych kampanii opartej o grywalizację. Graliga.pl to nowa gra zręcznościowa Grupy Polsat, związana z rozgrywkami Ligi Mistrzów UEFA, w której do wygrania są tysiące nagród. Współtwórcą koncepcji jest TCC Retail Marketing, światowy lider w tworzeniu innowacyjnych kampanii marketingu lojalnościowego. Kampania potrwa do 17 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/graliga.pl%3A-kampania-grywalizacyjna-grupy-polsat-o-masowym-zasiegu,379952,artykul.html

Od ostatniego tygodnia września każdy może poczuć się jak prawdziwy Mistrz dzięki nowej grze zręcznościowej graliga.pl, związanej z rozgrywkami Ligi Mistrzów UEFA. Jej mechanizm opiera się o zasadę „zapamiętaj i powtórz”: użytkownik ma za zadanie odtworzyć pokazaną wcześniej sekwencję ruchów. Za udane powtórzenie otrzymuje punkt, a każda kolejna kombinacja jest coraz trudniejsza. Zagrać można raz dziennie. Na najlepszych graczy każdego dnia czekają cenne nagrody, których sponsorami są Cyfrowy Polsat i sieć Plus, takie jak m.in. bilety na mecze Ligi Mistrzów i oficjalne gadżety UEFA, sprzęty i akcesoria Samsunga, a także dostęp do pakietu IPLA Polsat Sport Premium w serwisie IPLA z meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz promocje specjalne Grupy Cyfrowy Polsat z ofertami usług telewizyjnych, internetowych i telefonicznych, w ramach których można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo.

Pierwsza taka grywalizacja

Ostatnie dwie dekady przyniosły nowy pomysł na to jak skutecznie motywować, przyciągać i angażować ludzi – tym rozwiązaniem jest grywalizacja. Jak wynika z danych TCC, obecnie coraz więcej firm na świecie odkrywa potencjał kampanii lojalnościowych opartych na tym modelu. Dlaczego to działa?

– Grywalizacja daje nieograniczone możliwości interakcji z konsumentem – wszyscy lubimy rywalizować, ale przede wszystkim, lubimy wygrywać. To innowacyjny sposób, by zbudować wyjątkową więź z klientem w oparciu o emocjonalne doświadczenie związane z marką. Ważne jednak, aby ta zabawa była prosta, szybka i angażująca. Taka jest nowa akcja Grupy Polsat. To pierwsza w Polsce, zaprojektowana na masową skalę  kampania lojalnościowa oparta na grywalizacji – mówi Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing. – Opracowując koncept graliga.pl chcieliśmy oddać emocje, które towarzyszą kibicom podczas meczów jednego z największych telewizyjnych widowisk sportowych, Ligi Mistrzów UEFA. Teraz każdy może poczuć się jak Mistrz, śledzić swoją pozycję w tabeli, brać udział w rozgrywkach i każdego dnia wygrywać – dodaje ekspert.

Jak grać i odbierać nagrody?

Wystarczy wejść na stronę graliga.pl przez smartfon i zarejestrować się numerem telefonu. O wygranej zwycięzca dowie się SMS-em zawierającym link z instrukcją odbioru nagrody. Nagrody rzeczowe i specjalne oferty będzie można odebrać w punktach Cyfrowego Polsatu i sieci Plus.

Źródło: TCC Retail Marketing Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764