logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grand Prix dla ING w konkursie Power Of Content Marketing

  PR 22.10.2021, przeczytano 522 razy

W konkursie Power of Content Marketing Awards 2021, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING otrzymał Grand Prix. Bank został uznany za trendsettera technologii, formatów i contentu oraz otrzymał 9 nagród, w tym aż 7 złotych. Nagrody za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe wręczono już po raz trzynasty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grand-prix-dla-ing-w-konkursie-power-of-content-marketing,393492,artykul.html

- Tworzenie wartościowych treści wspierających edukację finansową naszych klientów oraz budowanie zaangażowania pracowników jest istotnym elementem strategii komunikacyjnej ING. Cieszymy się, że jury doceniło nasze działania w tym zakresie - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W poszczególnych kategoriach nagrodzono następujące inicjatywy i projekty ING Banku Śląskiego:

  • Portal tematyczny dla klientów – ZŁOTO. Projekt: Społeczność ING, jako przestrzeń wiedzy dla klientów za stworzenie społeczności i jej nieustanne rozbudowywanie i angażowanie.
  • Podcast / audiobook dla klientów – SREBRO. Projekt: Porozmawiajmy o pieniądzach, za lekkie podejście do tematu i efektywną komunikację.
  • Infografika jako narzędzie komunikacji – ZŁOTO. Projekt: Infografiki na Społeczności ING w ważnych społecznie tematach, za doskonałe użycie infografiki jako narzędzia komunikacji.
  • Magazyn dla pracowników, nakład pow. 1000 egz. - ZŁOTO. Projekt: magazyn pracowników ING Banku Śląskiego BAŚKA za konsekwentny rozwój.
  • 5. Komunikacja video dla pracowników – ZŁOTO. Projekt: Aktywna przerwa w ING, za zaangażowanie pracowników i adaptację do ograniczeń pandemicznych.
  • Publikacja dla pracowników – wydarzenie – relacje z firmowych eventów – ZŁOTO. Projekt: "Od Kuchni" - Pracownicy ING wspólne gotują on-line, za dopracowany, angażujący i przemyślany projekt.
  • Projekt komunikacji wewnętrznej (Projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji z odrębną strategią – ZŁOTO. Projekt: W kontakcie – komunikacja wewnętrzna na czas COVID, za kompleksowe podejście do komunikacji wewnętrznej, angażującej wszystkie szczeble pracowników.
  • Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie) - ZŁOTO. Projekt: Po prostu ING – Culture Book, za namacalny dowód, jak ważna jest kultura organizacji.
  • Projekt content marketingowy dla pracowników: projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji – WYRÓŻNIENIE. Projekt: Do Your Thing, za kreatywną adaptację kampanii marketingowej wewnątrz organizacji.

Konkurs Power of Content Marketing jest organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2023: Grand Prix i dwa wyróżnienia dla ING
Podczas tegorocznej edycji YouTube Works Awards „Miasto ING” w Roblox zwyciężyło w kategorii Ingenious Insight oraz Action Driver. Bank zdobył również główne wyróżnienie konkursu – Grand Prix. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight oraz doskonały przykład innowacyjnego marketingu i wykorzystania mediów...
Sony World Photography Awards 2024: Wyniki konkurs otwartego
World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2024, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z całego świata zrobione w 2023 r.
Kampania Fundacji Avalon: konkurs dla dziennikarzy rozstrzygnięty
Fundacja Avalon z przyjemnością ogłasza wyniki konkursu dziennikarskiego zorganizowanego w ramach jej ostatniej kampanii społecznej „Teraz mnie widzisz”. Laureatami zostali Dominika Kopańska (Niepelnosprawni.pl), Jakub Jamrozek (PR Czwórka) i Magdalena Stefańska (TVP Info).
Znamy zwycięzców Youtube Works Awards 2023
Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny
Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764