W konkursie Power of Content Marketing Awards 2021, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING otrzymał Grand Prix. Bank został uznany za trendsettera technologii, formatów i contentu oraz otrzymał 9 nagród, w tym aż 7 złotych. Nagrody za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe wręczono już po raz trzynasty.
- Tworzenie wartościowych treści wspierających edukację finansową naszych klientów oraz budowanie zaangażowania pracowników jest istotnym elementem strategii komunikacyjnej ING. Cieszymy się, że jury doceniło nasze działania w tym zakresie - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
W poszczególnych kategoriach nagrodzono następujące inicjatywy i projekty ING Banku Śląskiego:
- Portal tematyczny dla klientów – ZŁOTO. Projekt: Społeczność ING, jako przestrzeń wiedzy dla klientów za stworzenie społeczności i jej nieustanne rozbudowywanie i angażowanie.
- Podcast / audiobook dla klientów – SREBRO. Projekt: Porozmawiajmy o pieniądzach, za lekkie podejście do tematu i efektywną komunikację.
- Infografika jako narzędzie komunikacji – ZŁOTO. Projekt: Infografiki na Społeczności ING w ważnych społecznie tematach, za doskonałe użycie infografiki jako narzędzia komunikacji.
- Magazyn dla pracowników, nakład pow. 1000 egz. - ZŁOTO. Projekt: magazyn pracowników ING Banku Śląskiego BAŚKA za konsekwentny rozwój.
- 5. Komunikacja video dla pracowników – ZŁOTO. Projekt: Aktywna przerwa w ING, za zaangażowanie pracowników i adaptację do ograniczeń pandemicznych.
- Publikacja dla pracowników – wydarzenie – relacje z firmowych eventów – ZŁOTO. Projekt: "Od Kuchni" - Pracownicy ING wspólne gotują on-line, za dopracowany, angażujący i przemyślany projekt.
- Projekt komunikacji wewnętrznej (Projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji z odrębną strategią – ZŁOTO. Projekt: W kontakcie – komunikacja wewnętrzna na czas COVID, za kompleksowe podejście do komunikacji wewnętrznej, angażującej wszystkie szczeble pracowników.
- Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie) - ZŁOTO. Projekt: Po prostu ING – Culture Book, za namacalny dowód, jak ważna jest kultura organizacji.
- Projekt content marketingowy dla pracowników: projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji – WYRÓŻNIENIE. Projekt: Do Your Thing, za kreatywną adaptację kampanii marketingowej wewnątrz organizacji.
Konkurs Power of Content Marketing jest organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska
Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.