logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grand Prix dla ING w konkursie Power Of Content Marketing

  PR 22.10.2021, przeczytano 221 razy

W konkursie Power of Content Marketing Awards 2021, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING otrzymał Grand Prix. Bank został uznany za trendsettera technologii, formatów i contentu oraz otrzymał 9 nagród, w tym aż 7 złotych. Nagrody za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe wręczono już po raz trzynasty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grand-prix-dla-ing-w-konkursie-power-of-content-marketing,393492,artykul.html

- Tworzenie wartościowych treści wspierających edukację finansową naszych klientów oraz budowanie zaangażowania pracowników jest istotnym elementem strategii komunikacyjnej ING. Cieszymy się, że jury doceniło nasze działania w tym zakresie - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W poszczególnych kategoriach nagrodzono następujące inicjatywy i projekty ING Banku Śląskiego:

  • Portal tematyczny dla klientów – ZŁOTO. Projekt: Społeczność ING, jako przestrzeń wiedzy dla klientów za stworzenie społeczności i jej nieustanne rozbudowywanie i angażowanie.
  • Podcast / audiobook dla klientów – SREBRO. Projekt: Porozmawiajmy o pieniądzach, za lekkie podejście do tematu i efektywną komunikację.
  • Infografika jako narzędzie komunikacji – ZŁOTO. Projekt: Infografiki na Społeczności ING w ważnych społecznie tematach, za doskonałe użycie infografiki jako narzędzia komunikacji.
  • Magazyn dla pracowników, nakład pow. 1000 egz. - ZŁOTO. Projekt: magazyn pracowników ING Banku Śląskiego BAŚKA za konsekwentny rozwój.
  • 5. Komunikacja video dla pracowników – ZŁOTO. Projekt: Aktywna przerwa w ING, za zaangażowanie pracowników i adaptację do ograniczeń pandemicznych.
  • Publikacja dla pracowników – wydarzenie – relacje z firmowych eventów – ZŁOTO. Projekt: "Od Kuchni" - Pracownicy ING wspólne gotują on-line, za dopracowany, angażujący i przemyślany projekt.
  • Projekt komunikacji wewnętrznej (Projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji z odrębną strategią – ZŁOTO. Projekt: W kontakcie – komunikacja wewnętrzna na czas COVID, za kompleksowe podejście do komunikacji wewnętrznej, angażującej wszystkie szczeble pracowników.
  • Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie) - ZŁOTO. Projekt: Po prostu ING – Culture Book, za namacalny dowód, jak ważna jest kultura organizacji.
  • Projekt content marketingowy dla pracowników: projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji – WYRÓŻNIENIE. Projekt: Do Your Thing, za kreatywną adaptację kampanii marketingowej wewnątrz organizacji.

Konkurs Power of Content Marketing jest organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kreatury 2021 rozdane
Wczoraj (25 listopada) odbyła się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji „Kreatura”. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2021 r. Przyznano 21 nagród głównych. Wręczono także 25 wyróżnień i jedną nagrodę specjalną.
Gala wręczenia nagród Kreatura 2021 już jutro
Już w najbliższy czwartek (25 listopada) o godzinie 19:30 odbędzie się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji.  Agencje, domy mediowe i freelancerzy powalczą o statuetkę Kreatury 2021 w 25 kategoriach konkursowych. Transmisję LIVE z wydarzenia będzie można obejrzeć na Facebooku Media Marketing Polska (MMP).
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2020 / 2021 - wyniki
10 Jubileuszowa Gala Konkursu odbyła się 17 listopada w Warszawie w Hotelu Crowne Plaza i była finałem Konferencji EXECUTIVE SUMMIT 2021. Kapituła Konkursu postanowiła przyznać 2 wyróżnienia oraz nagrody w 16 kategoriach branżowych, 16 specjalnych, 4 kategoriach „odkrycia”, 2 kategoriach zespołowych, nagrodę główną GRAND PRIX i nagrodę z okazji 10 edycji konkursu - DYREKTOR...
Ryszard Solski dołączył do grona laureatów „Łbów PR”
Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłosiło laureata Nagrody „Łby PR” 2021. Podczas konferencji "PSPR Day" statuetkę odebrał Ryszard Solski, założyciel i prezes agencji Solski Communications. Wydarzenie było też sposobnością do spotkania się laureata z branżową publicznością i rozmowy m.in. o planach biznesowych, sektorze PR i jego reprezentacji,...
Zrealizowane przez agencję Partner of Promotion i Medisept  działania otrzymały nominację w kategorii Public Affairs w międzynarodowym konkursie z zakresu  PR i komunikacji „European Excellence Awards”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764