logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu roku 2019 dla Artura Sikory z Santander Bank Polska

  PR 29.11.2019, przeczytano 1395 razy
ilustracjastrzałka

Artur Sikora, dyrektor obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska został laureatem nagrody Grand Prix konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019. Konkurs jest zwieńczeniem corocznego Kongresu Executive Summit, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń branżowych w Polsce. Nagrodę otrzymała również Iwona Błońska-Orzoł, Dyrektor Departamentu Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grand-prix-w-konkursie-dyrektor-marketingu-roku-2019-dla-artura-sikory-z-santander-bank-polska,384916,artykul.html

Nagrodę Grand Prix, Artur Sikora odebrał z rąk Doroty Natalii Haller, dyrektor marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Polska, która w uzasadnieniu podkreśliła, że sektor bankowy jest rynkiem wymagającym dla marketerów.

– Mam dziś zaszczyt wręczyć nagrodę osobie, która ma na swoim koncie sukces w postaci śmiałego i na pewno niełatwego procesu rebrandingu i zmiany identyfikacji wizualnej ogromnego banku. To osoba, która jest odpowiedzialna za wzmocnienie odświeżonego wizerunku marki trzeciego największego banku w Polsce. To ktoś, kto udowadnia, że marketing sektora bankowego może być interesujący i inspirujący – dodała Dorota Natalia Haller.

- Sukces należy do tych, którzy się przygotowują. Dla nas miniony rok był pełen wyzwań i został podyktowany przygotowaniami do realizacji rebrandingu – największego projektu wizerunkowego w historii banku. To był rok przełomowy, trudny, ale pełen radości. Dzięki zaangażowaniu i pracy setek ludzi w naszym banku udało się zrealizować zmianę i skutecznie wprowadzić nową markę w świadomość naszych Klientów. Tę nagrodę traktuję jako wyróżnienie dla całego naszego zespołu i potwierdzenie, że warto jest robić rzeczy odważne, które są nie tylko efektowne w danym miejscu i czasie, ale po latach będą wspominane z emocjami i wzruszeniem. Jeśli projekty są mądre, odpowiedzialne, a do tego jeszcze z humorem, to już pełen sukces – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska.

Artur Sikora odebrał również nagrodę w kategorii: launch/rebranding za wzorowo przeprowadzony w 2018 r. proces komunikacji zmiany nazwy i marki banku.

Uznanie przedstawicieli branży zdobyła również Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu w Santander Bank Polska, która została nagrodzona tytułem Dyrektor Marketingu Roku 2019, w kategorii finanse/ubezpieczenia.

– Dyrektor Marketingu jest tak dobry jak zespół, który tworzy. Jestem więc tak samo dumna z tej nagrody, jak i z ludzi, którzy ze mną pracują – skomentowała Iwona Błońska-Orzoł.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku jest prestiżowym wydarzeniem, od 9 lat organizowanym przez Mediarun.com, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów i podkreśla ich kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek oraz przedsiębiorstw. W Jury zasiadają laureaci poprzednich edycji i eksperci branżowi. W konkursie oceniani są dyrektorzy działów marketingu i sprzedaży, jak również brand i product managerowie, osoby odpowiedzialne za digital i e-commerce, za działania B2B i B2C w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

Źródło: Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
Po raz 13 Łódź Design Festival wskaże najlepszy polski design
must have to najbardziej rozpoznawalny, niezależny znak jakości, który corocznie przyznawany jest najlepszym polskim produktom. Plebiscyt organizowany przez Łódź Design Festival od 2011 roku przyciąga rodzimych projektantów i producentów, którzy chcą zawalczyć o to niezwykle prestiżowe miano.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764