logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu roku 2019 dla Artura Sikory z Santander Bank Polska

  PR 29.11.2019, przeczytano 1595 razy
ilustracjastrzałka

Artur Sikora, dyrektor obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska został laureatem nagrody Grand Prix konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019. Konkurs jest zwieńczeniem corocznego Kongresu Executive Summit, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń branżowych w Polsce. Nagrodę otrzymała również Iwona Błońska-Orzoł, Dyrektor Departamentu Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grand-prix-w-konkursie-dyrektor-marketingu-roku-2019-dla-artura-sikory-z-santander-bank-polska,384916,artykul.html

Nagrodę Grand Prix, Artur Sikora odebrał z rąk Doroty Natalii Haller, dyrektor marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Polska, która w uzasadnieniu podkreśliła, że sektor bankowy jest rynkiem wymagającym dla marketerów.

– Mam dziś zaszczyt wręczyć nagrodę osobie, która ma na swoim koncie sukces w postaci śmiałego i na pewno niełatwego procesu rebrandingu i zmiany identyfikacji wizualnej ogromnego banku. To osoba, która jest odpowiedzialna za wzmocnienie odświeżonego wizerunku marki trzeciego największego banku w Polsce. To ktoś, kto udowadnia, że marketing sektora bankowego może być interesujący i inspirujący – dodała Dorota Natalia Haller.

- Sukces należy do tych, którzy się przygotowują. Dla nas miniony rok był pełen wyzwań i został podyktowany przygotowaniami do realizacji rebrandingu – największego projektu wizerunkowego w historii banku. To był rok przełomowy, trudny, ale pełen radości. Dzięki zaangażowaniu i pracy setek ludzi w naszym banku udało się zrealizować zmianę i skutecznie wprowadzić nową markę w świadomość naszych Klientów. Tę nagrodę traktuję jako wyróżnienie dla całego naszego zespołu i potwierdzenie, że warto jest robić rzeczy odważne, które są nie tylko efektowne w danym miejscu i czasie, ale po latach będą wspominane z emocjami i wzruszeniem. Jeśli projekty są mądre, odpowiedzialne, a do tego jeszcze z humorem, to już pełen sukces – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska.

Artur Sikora odebrał również nagrodę w kategorii: launch/rebranding za wzorowo przeprowadzony w 2018 r. proces komunikacji zmiany nazwy i marki banku.

Uznanie przedstawicieli branży zdobyła również Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu w Santander Bank Polska, która została nagrodzona tytułem Dyrektor Marketingu Roku 2019, w kategorii finanse/ubezpieczenia.

– Dyrektor Marketingu jest tak dobry jak zespół, który tworzy. Jestem więc tak samo dumna z tej nagrody, jak i z ludzi, którzy ze mną pracują – skomentowała Iwona Błońska-Orzoł.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku jest prestiżowym wydarzeniem, od 9 lat organizowanym przez Mediarun.com, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów i podkreśla ich kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek oraz przedsiębiorstw. W Jury zasiadają laureaci poprzednich edycji i eksperci branżowi. W konkursie oceniani są dyrektorzy działów marketingu i sprzedaży, jak również brand i product managerowie, osoby odpowiedzialne za digital i e-commerce, za działania B2B i B2C w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

Źródło: Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764