logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu roku 2019 dla Artura Sikory z Santander Bank Polska

  PR 29.11.2019, przeczytano 218 razy
ilustracjastrzałka

Artur Sikora, dyrektor obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska został laureatem nagrody Grand Prix konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019. Konkurs jest zwieńczeniem corocznego Kongresu Executive Summit, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń branżowych w Polsce. Nagrodę otrzymała również Iwona Błońska-Orzoł, Dyrektor Departamentu Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grand-prix-w-konkursie-dyrektor-marketingu-roku-2019-dla-artura-sikory-z-santander-bank-polska,384916,artykul.html

Nagrodę Grand Prix, Artur Sikora odebrał z rąk Doroty Natalii Haller, dyrektor marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Polska, która w uzasadnieniu podkreśliła, że sektor bankowy jest rynkiem wymagającym dla marketerów.

– Mam dziś zaszczyt wręczyć nagrodę osobie, która ma na swoim koncie sukces w postaci śmiałego i na pewno niełatwego procesu rebrandingu i zmiany identyfikacji wizualnej ogromnego banku. To osoba, która jest odpowiedzialna za wzmocnienie odświeżonego wizerunku marki trzeciego największego banku w Polsce. To ktoś, kto udowadnia, że marketing sektora bankowego może być interesujący i inspirujący – dodała Dorota Natalia Haller.

- Sukces należy do tych, którzy się przygotowują. Dla nas miniony rok był pełen wyzwań i został podyktowany przygotowaniami do realizacji rebrandingu – największego projektu wizerunkowego w historii banku. To był rok przełomowy, trudny, ale pełen radości. Dzięki zaangażowaniu i pracy setek ludzi w naszym banku udało się zrealizować zmianę i skutecznie wprowadzić nową markę w świadomość naszych Klientów. Tę nagrodę traktuję jako wyróżnienie dla całego naszego zespołu i potwierdzenie, że warto jest robić rzeczy odważne, które są nie tylko efektowne w danym miejscu i czasie, ale po latach będą wspominane z emocjami i wzruszeniem. Jeśli projekty są mądre, odpowiedzialne, a do tego jeszcze z humorem, to już pełen sukces – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska.

Artur Sikora odebrał również nagrodę w kategorii: launch/rebranding za wzorowo przeprowadzony w 2018 r. proces komunikacji zmiany nazwy i marki banku.

Uznanie przedstawicieli branży zdobyła również Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu w Santander Bank Polska, która została nagrodzona tytułem Dyrektor Marketingu Roku 2019, w kategorii finanse/ubezpieczenia.

– Dyrektor Marketingu jest tak dobry jak zespół, który tworzy. Jestem więc tak samo dumna z tej nagrody, jak i z ludzi, którzy ze mną pracują – skomentowała Iwona Błońska-Orzoł.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku jest prestiżowym wydarzeniem, od 9 lat organizowanym przez Mediarun.com, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów i podkreśla ich kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek oraz przedsiębiorstw. W Jury zasiadają laureaci poprzednich edycji i eksperci branżowi. W konkursie oceniani są dyrektorzy działów marketingu i sprzedaży, jak również brand i product managerowie, osoby odpowiedzialne za digital i e-commerce, za działania B2B i B2C w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

Źródło: Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

6 nagród European Newspaper Award dla Polska Press
Okładki dzienników Polska Press autorstwa Tomasza Bocheńskiego, jako jedyne z Polski, nagrodzone w 21. edycji prestiżowego konkursu projektowania prasowego European Newspaper Award.
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019
Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.
Grupa Polomarket z prestiżową nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.
Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764