logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grandfront 2017: Wkrótce koniec przyjmowania zgłoszeń

   28.02.2018, przeczytano 929 razy
ilustracjastrzałka

Tylko do 9 marca można przesyłać zgłoszenia w XVI edycji Konkursu Wydawców Prasy na Okładkę Roku GrandFront 2017. Zachęcamy do udziału wydawców prasy, redakcje i twórców grafiki prasowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grandfront-2017%3A-wkrotce-koniec-przyjmowania-zgloszen,35607,artykul.html

Przypominamy, że nagrodą główną jest statuetka GrandFront 2017, która zostanie przyznana przez starannie wyselekcjonowane jury, w skład którego wchodzą światowej klasy twórcy grafiki prasowej, dyrektorzy artystyczni, fotografowie oraz dziennikarze. Pozostali zwycięzcy zostaną wyłonieni w 8 kategorii tematycznych i uhonorowani nagrodą ArtFront. Tegoroczne kategorie analogowe to:

  • Dzienniki
  • Gazety lokalne
  • Polityka, gospodarka i społeczeństwo
  • Lifestyle
  • Rodzina i dom
  • Kultura i sztuka
  • Nauka, technologia i profesje
  • Hobby

 
W Konkursie mogą uczestniczyć tytuły prasowe posiadające nr ISSN, które ukazały się w 2017 roku zgodnie z datą wydawniczą, tytuły wydawane w Polsce, które są samodzielnie dystrybuowane, mogą być załączone ich mutacje cyfrowe. Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie www.grandfront.pl, a zgłoszenia odbywają się za pomocą formularza dostępnego na stronie http://rejestracja.grandfront.pl/.

Prace należy zgłaszać do 9 marca 2018 roku. Udział w Konkursie jest bezpłatny. Ogłoszenie wyników Konkursu, wraz z uroczystym wręczeniem nagród, odbędzie się 14 maja 2018 podczas Gali w siedzibie Akademii Sztuk Pięknych, na Wydziale Rzeźby w Warszawie.

Źródło: Izba Wydawców Prasy

www.grandfront.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764