logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl

  PR 22.05.2019, przeczytano 987 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gratisomat-premierowo-na-festiwalmarketingu.pl,382571,artykul.html

Gratisomat to połączenie dużego interaktywnego ekranu, automatu wydającego gratisy oraz zaprojektowanej dedykowanej dla klienta treści. Obudowa, jak i aplikacje,  są spersonalizowane i obrandowane według opracowanego projektu. We wnętrzu Gratisomatu można umieścić dowolne produkty: próbki, katalogi, gadżety, napoje, słodycze…

Gratisomat umożliwia bezpośrednie zaangażowanie konsumentów podczas targów, konferencji, eventów i akcji samplingowych,  proponując usługi z dobrze znanego na świecie i wchodzącego na polski rynek, sektora vending marketingu - czyli promocji poprzez automaty vendingowe.

- Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska podczas tegorocznej edycji Festiwalu. Będą mogli Państwo przetestować przygotowane przez nas aplikacje i gry, służące do zbierania leadów, samplingu i niekonwencjonalnej promocji produktów. Chętnie też porozmawiamy z Państwem o możliwościach, jakie daje vending marketing – zachęca Anna Kapusta, Sales&Marketing Director w firmie Gratisomat.

Z wyjątkowymi, interaktywnymi rozwiązaniami firmy będzie można zapoznać się już we wrześniu, Gratisomat zachęca do odwiedzenia stoiska A10.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.

W ramach targów zostanie zorganizowana V edycja konferencji MARKETING MIX – spotkanie z udziałem praktyków i ekspertów z dziedziny sprzedaży i marketingu odbędzie się drugiego dnia targów.

W tym roku formuła wydarzenia będzie otwarta, tzn. będą w nim mogli wziąć w nim udział wszyscy odwiedzający targi. Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się na targi na stronie FestiwalMarketing.pl TUTAJ.

Jak wyglądała impreza wystawiennicza rok temu? Warto przypomnieć sobie relację w filmowej pigułce:

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764