logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl

  PR 22.05.2019, przeczytano 190 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gratisomat-premierowo-na-festiwalmarketingu.pl,382571,artykul.html

Gratisomat to połączenie dużego interaktywnego ekranu, automatu wydającego gratisy oraz zaprojektowanej dedykowanej dla klienta treści. Obudowa, jak i aplikacje,  są spersonalizowane i obrandowane według opracowanego projektu. We wnętrzu Gratisomatu można umieścić dowolne produkty: próbki, katalogi, gadżety, napoje, słodycze…

Gratisomat umożliwia bezpośrednie zaangażowanie konsumentów podczas targów, konferencji, eventów i akcji samplingowych,  proponując usługi z dobrze znanego na świecie i wchodzącego na polski rynek, sektora vending marketingu - czyli promocji poprzez automaty vendingowe.

- Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska podczas tegorocznej edycji Festiwalu. Będą mogli Państwo przetestować przygotowane przez nas aplikacje i gry, służące do zbierania leadów, samplingu i niekonwencjonalnej promocji produktów. Chętnie też porozmawiamy z Państwem o możliwościach, jakie daje vending marketing – zachęca Anna Kapusta, Sales&Marketing Director w firmie Gratisomat.

Z wyjątkowymi, interaktywnymi rozwiązaniami firmy będzie można zapoznać się już we wrześniu, Gratisomat zachęca do odwiedzenia stoiska A10.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.

W ramach targów zostanie zorganizowana V edycja konferencji MARKETING MIX – spotkanie z udziałem praktyków i ekspertów z dziedziny sprzedaży i marketingu odbędzie się drugiego dnia targów.

W tym roku formuła wydarzenia będzie otwarta, tzn. będą w nim mogli wziąć w nim udział wszyscy odwiedzający targi. Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się na targi na stronie FestiwalMarketing.pl TUTAJ.

Jak wyglądała impreza wystawiennicza rok temu? Warto przypomnieć sobie relację w filmowej pigułce:

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764