logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl

  PR 22.05.2019, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gratisomat-premierowo-na-festiwalmarketingu.pl,382571,artykul.html

Gratisomat to połączenie dużego interaktywnego ekranu, automatu wydającego gratisy oraz zaprojektowanej dedykowanej dla klienta treści. Obudowa, jak i aplikacje,  są spersonalizowane i obrandowane według opracowanego projektu. We wnętrzu Gratisomatu można umieścić dowolne produkty: próbki, katalogi, gadżety, napoje, słodycze…

Gratisomat umożliwia bezpośrednie zaangażowanie konsumentów podczas targów, konferencji, eventów i akcji samplingowych,  proponując usługi z dobrze znanego na świecie i wchodzącego na polski rynek, sektora vending marketingu - czyli promocji poprzez automaty vendingowe.

- Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska podczas tegorocznej edycji Festiwalu. Będą mogli Państwo przetestować przygotowane przez nas aplikacje i gry, służące do zbierania leadów, samplingu i niekonwencjonalnej promocji produktów. Chętnie też porozmawiamy z Państwem o możliwościach, jakie daje vending marketing – zachęca Anna Kapusta, Sales&Marketing Director w firmie Gratisomat.

Z wyjątkowymi, interaktywnymi rozwiązaniami firmy będzie można zapoznać się już we wrześniu, Gratisomat zachęca do odwiedzenia stoiska A10.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.

W ramach targów zostanie zorganizowana V edycja konferencji MARKETING MIX – spotkanie z udziałem praktyków i ekspertów z dziedziny sprzedaży i marketingu odbędzie się drugiego dnia targów.

W tym roku formuła wydarzenia będzie otwarta, tzn. będą w nim mogli wziąć w nim udział wszyscy odwiedzający targi. Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się na targi na stronie FestiwalMarketing.pl TUTAJ.

Jak wyglądała impreza wystawiennicza rok temu? Warto przypomnieć sobie relację w filmowej pigułce:

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
„Mamy energię do zmian” – ruszyła rozśpiewana kampania wizerunkowa PGE
PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem „Mamy energię do zmian”. Jej tematem przewodnim jest transformacja Grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzycznym motywem przewodnim spotów jest utwór Andrzeja Dąbrowskiego – „Zielono mi”.
Maciej Dowbor w kampanii Trzymaj Pion
Zapraszamy do obejrzenia lub odsłuchania kolejnego odcinka podcastu i videocastu Trzymaj Pion. Tym razem z gościnnym udziałem Macieja Dowbora – dziennikarza, prezentera telewizyjnego i taty dwóch córek w szczerej rozmowie z blogerką, socjolożką i ambasadorką kampanii Trzymaj Pion – Natalią „Nishką” Tur. W szczerej rozmowie nasz gość opowiada...
Kampania wizerunkowa większego Banku Millennium
W poniedziałek 18 listopada rozpocznie się kampania wizerunkowa Banku Millennium, który połączył się operacyjnie z eurobankiem. W reklamie, której akcja toczy się w Gdańsku, spotkają się Piotr Adamczyk oraz Radek Kotarski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764