logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl

  PR 22.05.2019, przeczytano 435 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gratisomat-premierowo-na-festiwalmarketingu.pl,382571,artykul.html

Gratisomat to połączenie dużego interaktywnego ekranu, automatu wydającego gratisy oraz zaprojektowanej dedykowanej dla klienta treści. Obudowa, jak i aplikacje,  są spersonalizowane i obrandowane według opracowanego projektu. We wnętrzu Gratisomatu można umieścić dowolne produkty: próbki, katalogi, gadżety, napoje, słodycze…

Gratisomat umożliwia bezpośrednie zaangażowanie konsumentów podczas targów, konferencji, eventów i akcji samplingowych,  proponując usługi z dobrze znanego na świecie i wchodzącego na polski rynek, sektora vending marketingu - czyli promocji poprzez automaty vendingowe.

- Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska podczas tegorocznej edycji Festiwalu. Będą mogli Państwo przetestować przygotowane przez nas aplikacje i gry, służące do zbierania leadów, samplingu i niekonwencjonalnej promocji produktów. Chętnie też porozmawiamy z Państwem o możliwościach, jakie daje vending marketing – zachęca Anna Kapusta, Sales&Marketing Director w firmie Gratisomat.

Z wyjątkowymi, interaktywnymi rozwiązaniami firmy będzie można zapoznać się już we wrześniu, Gratisomat zachęca do odwiedzenia stoiska A10.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.

W ramach targów zostanie zorganizowana V edycja konferencji MARKETING MIX – spotkanie z udziałem praktyków i ekspertów z dziedziny sprzedaży i marketingu odbędzie się drugiego dnia targów.

W tym roku formuła wydarzenia będzie otwarta, tzn. będą w nim mogli wziąć w nim udział wszyscy odwiedzający targi. Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się na targi na stronie FestiwalMarketing.pl TUTAJ.

Jak wyglądała impreza wystawiennicza rok temu? Warto przypomnieć sobie relację w filmowej pigułce:

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Portrety Andrzeja Wieteszki na ekranach smart citylight Warexpo
Irena Sendlerowa, Cywia Lubetkin, Maria Skłodowska-Curie oraz Stanisław Moniuszko, Fryderyk Chopin, to niektóre z osób sportretowanych przez znakomitego projektanta graficznego Andrzeja Wieteszkę. Wystawa plakatów jest eksponowana na sieci nośników smart citylight zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu i należących do spółki Warexpo.
„Te studia to tragedia!” - kampania białostockiej Akademii Teatralnej
Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.
Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i...
Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture
Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR...
Marek Różycki awansuje w Pathfinder 23 na stanowisko Chief Client Service Officer
Z początkiem sierpnia tego roku, Marek Różycki obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Client Service Officer w Pathfinder 23. W nowej roli będzie odpowiadać za wszystkie piony biznesowe agencji. Przy ścisłej współpracy z Maciejem Lissowskim czuwać będzie nad wzmocnieniem operacyjnych struktur Pathfinder 23, zaś z Szymonem Domżałem i Tomaszem Waligórą nad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764