logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grawcom: prezentacja lasera GCC Piolas 400 na Festiwalu Marketingu

  PR 03.09.2024, przeczytano 242 razy
ilustracja

Od 1995 firma Grawcom jest dostawcą urządzeń i oprogramowania dla pracowni reklamowych, zakładów grawerskich oraz firm wykorzystujących w procesie produkcji lub usługach plotery laserowe, plotery tnące, plotery frezujące, plotery termiczne i inne urządzenia sterowane komputerowo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grawcom%3A-prezentacja-lasera-gcc-piolas-400-na-festiwalu-marketingu,405511,artykul.html

Od 1999 roku Grawcom jest wyłącznym dystrybutorem firmy GCC produkującej plotery tnące, laserowe oraz drukarki UV. W związku z ciągłym rozwojem i dostosowywaniem urządzeń do wymogów rynku oraz oczekiwań klientów wprowadza na polski rynek nowy model plotera laserowego GCC PIOLAS 400. Urządzenie łączy w sobie dotychczasowe doświadczenie firmy GCC oraz nowoczesne rozwiązania techniczne. Dzięki temu PIOLAS 400 jest jeszcze szybszy bardziej funkcjonalny i wydajny.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Cechy lasera GCC PIOLAS 400:

  • prędkość grawerowania do 4445 mm/s dzięki szybszym silnikom servo,
  • pole pracy 1016 x 610 mm,
  • podwójna kamera CCD SMARTEYES do pozycjonowania przy otwartej i zamkniętej pokrywie,
  • intuicyjny panel dotykowy z ekranem wielkości 7” oraz pulpitem sterującym z klawiszami szybkiego dostępu,
  • podświetlana listwa stanu pracy lasera,
  • ochrona podzespołów przed pyłem,
  • łatwy dostęp podczas konserwacji,
  • i wiele innych funkcjonalnych rozwiązań.

Z ofertą firmy Grawcom będzie można zapoznać się 18 i 19 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu, odwiedzając stoisko B11, Hala nr 1.

Bezpłatna rejestracja: festiwalmarketingu.pl/#rejestracja

Źródło: OOH magazine, Grawcom

www.grawcom.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764