logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Grawerowanie długopisów COSMO i YAG

macmark macmark | 16.10.2012 16:10

Postanowiłem nie bawić się na swoim universalu z grawerowaniem większej ilości długopisów i oddałem robotę na YAGa, miało być szybciej i lepiej.
Wczoraj odebrałem długopisy sprawdziłem kilka i u klienta okazało się, że jest ZONK. jakieś 1 na kilkadziesiąt wygląda dobrze, reszta to porażka. Albo laka całkowicie zdarta do gołej blachy, albo pół na pół. Wykonawca przekonuje mnie, że z YAGa tak wychodzi grawer na białych Cosmo, a ja wiem, że można inaczej, jakoś na moim universalu jest ładny, szary grawer. Reklamacji nie przyjmują, i niby ja mam uświadomić klienta, że tak ma być i tak jest prawidłowo.
Powiedzcie mi, czy faktycznie na YAGu tak wychodzi i nie da się inaczej? Nie ma kontroli nad tym? Nie można mocą sterować? Jakoś nie mam zamiaru odpuścić, tym bardziej, że długopisy zapłaciliśmy, a klient nie chce odebrać. W sumie nie dziwię się i przyznaję mu rację.

Reklamować dalej, upierać się przy swoim?

Miniaturka

macmark

3kwadrat_pl 3kwadrat_pl | 16.10.2012 16:10

Jakość nie do przyjęcia. Co prawda graweru z YAG-a nigdy nie zamawiałem, ale nie wierzę, że to co widzę to norma.

-----------------

3kwadrat_pl

| 16.10.2012 17:10

Uważam, że powinieneś zareklamować. Fakt, kolor biały i żółty są trudne do znakowania ale powinni Ciebie o tym uprzedzić. U siebie staramy się te dwa kolory palić do metalu bo to chyba jedyna metoda pozwalająca utrzymać jednolity efekt. Czy ładny ? Klient powinien na podstawie zdjęcia wykonanej 1 szt. zadecydować czy mu to odpowiada czy nie. I taką szansę u nas dostaje. Ty tej szansy nie dostałeś i to powinno być podstawą reklamacji.

+ + + + +

Białystok
wiadomości: 359
w Signs.pl od 20.12.2004
IP: 77.46.13.XXX

| 16.10.2012 22:10

chyba się komuś zbytnio śpieszyło. Można zrobić dokładnie ale wolniej, albo szybko i byle jak.
Zanim kupiliśmy swojego YAGa zamawialiśmy w pewnej znanej firmie na Śląsku. Ponieważ na tych samych breloczkach wychodził inny zupełnie odcień w kolejnych zamówieniach, próbowałem wyjaśnić co jest powodem. W przypływie szczerości operator przyznał, że jak jest dużo zamówień to puszczają na szybko ( czyli jakby z minimalną mocą), a jak mają więcej luzu to mogą sobie pozwolić na mocniejsze i porządniejsze znakowanie. A klient końcowy i tak się nie zna więc można mu powiedzieć, że tak musi być . Widać, że takie podejście jeszcze gdzieniegdzie funkcjonuje.
A długopisy do reklamacji !

+ + +

Małopolska
wiadomości: 52
w Signs.pl od 30.07.2011
IP: 91.239.196.XXX

| 16.10.2012 22:10

Jako posiadacz i operator Yaga (UM-1 RMI)
Jest mi wstyd iż ktoś wypuścił taką chałę.
Reklamuj i bądź w tym twardy.

avatar użytkownika
+ + +

Białystok
wiadomości: 50
w Signs.pl od 15.01.2005
IP: 78.88.8.XXX

3kwadrat_pl 3kwadrat_pl | 05.11.2012 19:11

Macmark napisz jak zakończyła się ta historia.

-----------------

3kwadrat_pl

macmark macmark | 05.11.2012 20:11

3kwadrat_pl, 2012-11-05 19:51
Macmark napisz jak zakończyła się ta historia.


Jeszcze się nie skończyła. Zwalony nakład zostawiłem u dystrybutora i zjawię się tam za kilka dni. Zobaczymy co wymyślą.

macmark

REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764