logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Green Cell i Promotraffic rozpoczynają współpracę w zakresie SEO/SEM

  PR 05.03.2021, przeczytano 238 razy

Krakowska agencja PromoTraffic wspiera markę Green Cell w zakresie SEO, kampanii Google Ads oraz tworzenia treści na rynku polskim, niemieckim oraz brytyjskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/green-cell-i-promotraffic-rozpoczynaja-wspolprace-w-zakresie-seo-sem,390504,artykul.html

Green Cell to firma technologiczna z Krakowa, produkująca akcesoria do urządzeń mobilnych i pojazdów elektrycznych. W jej ofercie można znaleźć m.in. baterie, zasilacze oraz ładowarki. Spółka działa na ponad 60 rynkach i dba nie tylko o doskonalenie stosowanych technologii, ale także przyczynia się do rozwoju świata zrównoważonej energii. Pełną ofertę produktów Green Cell można znaleźć w sklepie swiatbaterii.pl oraz na stronie internetowej greencell.global.

Z uwagi na dynamiczny rozwój marki na wielu rynkach, firma Green Cell zdecydowała się pod koniec 2020 r. nawiązać współpracę z PromoTraffic - agencją digitalową dla branży e-commerce wyspecjalizowaną w SEO/PPC, działającą na rynku krajowym i za granicą.

Specjaliści PromoTraffic realizują dla klienta strategię content marketingową, wspierają działania SEO i prowadzą kampanie Google Ads w Polsce, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii. Dzięki temu dział marketingu Green Cell może swobodnie działać na jeszcze większą skalę.

Agencja zapewnia klientowi dostęp do usług ekspertów w dziedzinie marketingu, posługujących się najlepszymi narzędziami dostępnymi na rynku. Współpraca opiera się na regularnych spotkaniach i stałym monitorowaniu wyników, co pozwala systematycznie poprawiać rezultaty działań. PromoTraffic został wybrany przez Green Cell jako solidny, wiarygodny partner w skalowaniu e-commerce w Polsce i za granicą.

Źródło: PromoTraffic

promotraffic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartowała kampania „Namysłów należy do otwartych”
Namysłowska otwartość to cecha, która wyróżnia piwo Namysłów i tworzy unikalny charakter marki. Wokół niej zbudowano tegoroczną strategię i komunikację brandu. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, a oparte na współpracy z influencerami dzia­łania w digitalu będą jej kontynuacją. Za koncept, spot oraz influence marketing odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów...
Dom Kreatywnego Contentu BrandTime rozszerzył portfolio swoich realizacji telewizyjnych o nowy sezon programu Wymarzone Ogrody. Jest on efektem współpracy agencji z jej partnerami, markami OBI, Substral i Fiskars, które zostały współtwórcami programu, a ich produkty będą lokowane w odcinkach. Pierwszy miał premierę na antenie HGTV i platformie Player.pl 11...
AMS rozszerza ofertę Dynamic Backlight
Od kwietnia br. klienci AMS mogą skorzystać z oferty Dynamic Backlight w ośmiu największych polskich aglomeracjach. Większy zasięg geograficzny jako pierwszy wykorzystał TIC TAC, promując swoją nowość TIC TAC Fresh+.
Kampania piwa Hardmade
HARDMADE - nowa marka Kompanii Piwowarskiej, startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru z przewrotnym przekazem: Możesz, ale nie musisz. To komunikat, który HARDMADE kieruje do zabieganych młodych dorosłych, uwalniając ich od presji pod którą żyją, również w wolnym czasie.
Barilla startuje z kampanią „Miłość w gestach”
W coraz bardziej skoncentrowanym na sobie, a obecnie odizolowanym świecie, nawiązanie emocjonalnego kontaktu z innymi często sprawia nam prawdziwą trudność. W takiej sytuacji proste gesty, nawet bardziej niż słowa, mogą pomóc w pokonywaniu przeszkód.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764