logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey: Kampania Kinder Bueno „Orient Express”

  PR 04.02.2016, przeczytano 2105 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ruszyła najnowsza kampania Kinder Bueno „Orient Express”. To kolejna marka z portfolio Ferrero, dla której agencja GREY realizuje kampanię. Najnowsze działania marki Kinder Bueno mają na celu przekonanie konsumentów, aby „pozwolili się rozpieszczać”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey%3A-kampania-kinder-bueno-_orient-express_,27364,artykul.html

Kampania zabiera widza w świat fantazji Orient Expressem, gdzie w niezwykłym przedziale każdy może poczuć, jaką przyjemność daje smak Kinder Bueno.

Założeniem działań komunikacyjnych było podkreślenie tego, co czyni smak Kinder Bueno wyjątkowym – unikalnego połączenia aksamitnej czekolady i kruchego wafelka, wypełnionego delikatnym i orzechowym kremem.

- Prowadzenie działań dla Ferrero Polska Commercial to dla nas ogromne wyróżnienie. Tworząc „Orient Express” dla Kinder Bueno chcieliśmy, by kampania – jak sam batonik – była momentem przyjemności i wytchnienia – mówi Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group Poland.

GREY Group Poland odpowiada za kreację działań ”Orient Express”. Kampania jest prowadzona w kanałach TV, OOH oraz digital.

Realizacja: GREY Group Poland
Dom mediowy: Vizeum
Dom produkcyjny: Papaya
Reżyseria: Damien Krisl

Źródło: GREY Group Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764