logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Agencją sieciową roku na Euro Effies 2015

  PR 25.10.2015, przeczytano 654 razy
ilustracjastrzałka

GREY EMEA zdobył prestiżową nagrodę Agencji Sieciowej Roku Euro Effies 2015, która została przyznana w trakcie tegorocznej gali Euro Effies w Brukseli (20.10.2015).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-agencja-sieciowa-roku-na-euro-effies-2015,26368,artykul.html

GREY zdobył aż 9 z 20 rozdanych statuetek w 7 kategoriach (3 złota - FMCG, Small Budget; 4 srebra - Brand Experience, Consumer Goods, Long-term Effectiveness, Product/Service Launch; oraz dwa brązy – FMCG i Retail). Nagrody przyznano dla prac zrealizowanych dla: Procter & Gamble (Gillette, Fairy, Lenor, Febreze), McCormick, Deichmann, United Biscuits and Bolia.com

David Patton, prezes i dyrektor generalny GREY GROUP EMEA podkreślił, że zdobycie silnego pierwszego miejsca (GREY pokonał innych graczy znaczącą przewagą punktową: 50,9 pkt vs 22,9 pkt DDB (drugie miejsce) jest efektem wspólnej pracy biur regionu EMEA. W połączeniu z czerwcowymi sukcesami na Festiwalu Cannes Lions, GREY wieńczy rok pod hasłem „Famously effective”.

- To wielki sukces GREY, fantastyczne osiągnięcie i wielkie uznanie w kierunku naszych klientów oraz wszystkich ludzi pracujących w sieci GREY EMEA. Po sukcesie Cannes, EURO Effie przypieczętowało rewelacyjny rok 2015.  Jesteśmy dumni, że mamy w tym sukcesie swój udział. Nasz zespół współtworzył wraz z GREY Dusseldorf nagrodzoną Euro Effie platformę „More than laundry” dla Europy Wschodniej i krajów kaukaskich. Cieszymy się ogromnie, że do grona lokalnych, trzech tegorocznych statuetek, dołączy już niedługo druga statuetka w kolorze złota – komentuje Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group.

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764