GREY EMEA zdobył prestiżową nagrodę Agencji Sieciowej Roku Euro Effies 2015, która została przyznana w trakcie tegorocznej gali Euro Effies w Brukseli (20.10.2015).
GREY zdobył aż 9 z 20 rozdanych statuetek w 7 kategoriach (3 złota - FMCG, Small Budget; 4 srebra - Brand Experience, Consumer Goods, Long-term Effectiveness, Product/Service Launch; oraz dwa brązy – FMCG i Retail). Nagrody przyznano dla prac zrealizowanych dla: Procter & Gamble (Gillette, Fairy, Lenor, Febreze), McCormick, Deichmann, United Biscuits and Bolia.com
David Patton, prezes i dyrektor generalny GREY GROUP EMEA podkreślił, że zdobycie silnego pierwszego miejsca (GREY pokonał innych graczy znaczącą przewagą punktową: 50,9 pkt vs 22,9 pkt DDB (drugie miejsce) jest efektem wspólnej pracy biur regionu EMEA. W połączeniu z czerwcowymi sukcesami na Festiwalu Cannes Lions, GREY wieńczy rok pod hasłem „Famously effective”.
- To wielki sukces GREY, fantastyczne osiągnięcie i wielkie uznanie w kierunku naszych klientów oraz wszystkich ludzi pracujących w sieci GREY EMEA. Po sukcesie Cannes, EURO Effie przypieczętowało rewelacyjny rok 2015. Jesteśmy dumni, że mamy w tym sukcesie swój udział. Nasz zespół współtworzył wraz z GREY Dusseldorf nagrodzoną Euro Effie platformę „More than laundry” dla Europy Wschodniej i krajów kaukaskich. Cieszymy się ogromnie, że do grona lokalnych, trzech tegorocznych statuetek, dołączy już niedługo druga statuetka w kolorze złota – komentuje Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group.
Źródło: Grey Group