logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Agencją sieciową roku na Euro Effies 2015

  PR 25.10.2015, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

GREY EMEA zdobył prestiżową nagrodę Agencji Sieciowej Roku Euro Effies 2015, która została przyznana w trakcie tegorocznej gali Euro Effies w Brukseli (20.10.2015).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-agencja-sieciowa-roku-na-euro-effies-2015,26368,artykul.html

GREY zdobył aż 9 z 20 rozdanych statuetek w 7 kategoriach (3 złota - FMCG, Small Budget; 4 srebra - Brand Experience, Consumer Goods, Long-term Effectiveness, Product/Service Launch; oraz dwa brązy – FMCG i Retail). Nagrody przyznano dla prac zrealizowanych dla: Procter & Gamble (Gillette, Fairy, Lenor, Febreze), McCormick, Deichmann, United Biscuits and Bolia.com

David Patton, prezes i dyrektor generalny GREY GROUP EMEA podkreślił, że zdobycie silnego pierwszego miejsca (GREY pokonał innych graczy znaczącą przewagą punktową: 50,9 pkt vs 22,9 pkt DDB (drugie miejsce) jest efektem wspólnej pracy biur regionu EMEA. W połączeniu z czerwcowymi sukcesami na Festiwalu Cannes Lions, GREY wieńczy rok pod hasłem „Famously effective”.

- To wielki sukces GREY, fantastyczne osiągnięcie i wielkie uznanie w kierunku naszych klientów oraz wszystkich ludzi pracujących w sieci GREY EMEA. Po sukcesie Cannes, EURO Effie przypieczętowało rewelacyjny rok 2015.  Jesteśmy dumni, że mamy w tym sukcesie swój udział. Nasz zespół współtworzył wraz z GREY Dusseldorf nagrodzoną Euro Effie platformę „More than laundry” dla Europy Wschodniej i krajów kaukaskich. Cieszymy się ogromnie, że do grona lokalnych, trzech tegorocznych statuetek, dołączy już niedługo druga statuetka w kolorze złota – komentuje Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group.

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764