mBank rozstrzygnął przetarg digitalowy na promocję kredytu gotówkowego. Wygrała go agencja GREY, pokonując VML Poland, dotychczasowego autora aktywacji internetowych i działań w mediach społecznościowych.
Agencja Grey obsługuje markę mBank od 2 lat, jednak do tej pory jej zakres współpracy dotyczył głownie kreacji i produkcji kampanii reklamowych w obszarze offline (TV, prasa, materiałów BTL) oraz online w obszarze kampanii odsłonowych. Obecna wygrana rozszerza tę współpracę o działania aktywizujące w mediach elektronicznych, w tym mediach społecznościowych. Zwycięski projekt jest jednocześnie kontynuacją i rozwinięciem obecnej platformy oraz stworzonej na jej bazie ostatniej kampanii, dotyczącej kredytu gotówkowego autorstwa właśnie Agencji GREY.
- Przygotowaliśmy tę odsłonę kampanii, aby kreować mBank jako markę, która oferuje nie tylko atrakcyjny kredyt gotówkowy, ale również pomoc w konsekwentnej realizacji życiowych planów. Pokazujemy, jak można prosto od planowania przejść do realizacji. W przetargu na kampanię Grey zaprezentował bardzo dobry pomysł – spójny z pozycjonowaniem marki i w angażujący sposób prezentujący benefit produktu. Cała koncepcja trafia w punkt potrzeb konsumenckich – mówi Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu bankowości detalicznej mBank.
- To dla nas to ważna wygrana. Działania w obszarze digital dla takiej marki jak mBank, jak i oferowanych przez bank usług, to strategiczny obszar działań sprzedażowych. Cieszę się, że nasze rozwiązania zostały ocenione jako innowacyjne i że wygraliśmy! – mówi Anna Pańczyk, CEO GREY group.
Działania promocyjne będą uwzględniać – oprócz szeroko zasięgowej kampanii displayowej – aktywację na dedykowanym landingpage’u, na You Tube i Facebooku, a także działania ambientowe.
Źródło: GREY group