logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey autorem kampanii internetowej promującej kredyt gotówkowy od Mbank

  PR 20.04.2015, przeczytano 981 razy

mBank rozstrzygnął przetarg digitalowy na promocję kredytu gotówkowego. Wygrała go agencja GREY, pokonując VML Poland, dotychczasowego autora aktywacji internetowych i działań w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-autorem-kampanii-internetowej-promujacej-kredyt-gotowkowy-od-mbank,24601,artykul.html

Agencja Grey obsługuje markę mBank od 2 lat, jednak do tej pory jej zakres współpracy dotyczył głownie kreacji i produkcji kampanii reklamowych w obszarze offline (TV, prasa, materiałów BTL) oraz online w obszarze kampanii odsłonowych. Obecna wygrana rozszerza tę współpracę o działania aktywizujące w mediach elektronicznych, w tym mediach społecznościowych. Zwycięski projekt jest jednocześnie kontynuacją i rozwinięciem obecnej platformy oraz stworzonej na jej bazie ostatniej kampanii, dotyczącej kredytu gotówkowego autorstwa właśnie Agencji GREY.

- Przygotowaliśmy tę odsłonę kampanii, aby kreować mBank jako markę, która oferuje nie tylko atrakcyjny kredyt gotówkowy, ale również pomoc w konsekwentnej realizacji życiowych planów. Pokazujemy, jak można prosto od planowania przejść do realizacji. W przetargu na kampanię Grey zaprezentował bardzo dobry pomysł – spójny z pozycjonowaniem marki i w angażujący sposób prezentujący benefit produktu. Cała koncepcja trafia w punkt potrzeb konsumenckich – mówi Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu bankowości detalicznej mBank.

- To dla nas to ważna wygrana. Działania w obszarze digital dla takiej marki jak mBank, jak i oferowanych przez bank usług, to strategiczny obszar działań sprzedażowych. Cieszę się, że nasze rozwiązania zostały ocenione jako innowacyjne i że wygraliśmy! – mówi Anna Pańczyk, CEO GREY group.

Działania promocyjne będą uwzględniać – oprócz szeroko zasięgowej kampanii displayowej – aktywację na dedykowanym landingpage’u, na You Tube i Facebooku, a także działania ambientowe.

Źródło: GREY group

www.grey.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764