logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey dla Rzecznika Praw Obywatelskich

  PR 16.06.2015, przeczytano 913 razy

Głos zwykłego człowieka jest cichy i czasem niesłyszany przez instytucje i urzędy państwowe. Dzięki pracy Rzecznika Praw Obywatelskich głos obywateli jest silniejszy, a trudne i nierozwiązane sprawy znajdują swój szczęśliwy finał. Rusza właśnie kampania informacyjno-edukacyjna „Głos wszystkich obywateli” przygotowana przez GREY Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-dla-rzecznika-praw-obywatelskich,25172,artykul.html

Kampania informacyjno-edukacyjna „Głos wszystkich obywateli” to trzy spoty, które zwracają uwagę na bardzo ważną rolę, jaką pełni Rzecznik Praw Obywatelskich w demokratycznym państwie, i zachęcają do korzystania z możliwości zgłoszenia swojego problemu do Rzecznika. Kampania przygotowana przez GREY Group „oddaje głos” obywatelom i pokazuje, że nawet bardzo skomplikowane sprawy mogą zostać rozwiązane pomyślnie na ich korzyść.

- Jesteśmy zaszczyceni, że mogliśmy zrealizować projekt dla tak prestiżowej instytucji publicznej jaką jest Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich. To bardzo ważna kampania pokazująca ludziom, że nie są sami ze swoimi problemami. Mamy nadzieję, że nasze spoty dotrą do wielu osób, które potrzebują pomocy Rzecznika Praw Obywatelskich i z tej pomocy skorzystają – podsumowuje Anna Pańczyk, CEO GREY Group.

Spoty emitowane będą w kinach oraz w formie pre-roll w serwisach YouTube i VOD od 12 czerwca do 2 lipca 2015 roku. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat.

Dodatkowo agencja GREY Group przygotowała identyfikację wizualną dla wydawnictw Biura Rzecznika Praw Obywatelskich.




Źródło: GREY Group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764