logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group: kampania napoju Black pomimo protestów Komisji Etyki Reklamy

  PR 01.10.2012, przeczytano 2155 razy
ilustracjastrzałka

Jak już informowaliśmy w notce nadesłanej przez producenta, na początku października rusza nowa odsłona kampanii Grey Group stworzonej dla napoju energetyzującego BLACK, produkowanego przez FoodCare. Mimo sprzeciwu Komisji Etyki Reklamy spot nadal będzie emanować zmysłowością oraz seksownością, a Mike Tyson pokaże jak Black Power działa na kobiety!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group%3A-kampania-napoju-black-pomimo-protestow-komisji-etyki-reklamy,16788,artykul.html

W nowym spocie kampanii telewizyjnej, Mike Tyson ponownie zdradza, jaką moc ma Black, ale tym razem w zmysłowy i seksowny sposób, aczkolwiek nadal z lekkim przymrużeniem oka! Płeć piękna staje się zniewolona efektem oraz potencjałem, jakim napój obdarza mężczyznę. Spot stanowi uzupełnienie dwóch poprzednich części kampanii, która wystartowała na początku czerwca.

Kampania BLACK z udziałem Mike’a Tysona jest emitowana w telewizji, Internecie oraz na nośnikach OOH i potrwa do końca miesiąca. Kreację do kampanii stworzyła damska część zespołu: Daniela Studzińska (Senior Art Director) oraz Magdalena Wiśniewolska (Senior Copywriter) przy współpracy z męskim teamem Szymonem Demirkol (Senior Art. Director) oraz Jackiem Wójcikiem (Senior Copywriter). A wszystko pod opieką Dyrektora Kreatywnego - Grzegorza Waliczka. Za obsługę Klienta odpowiadali Magdalena Piotrowska (Client Service Director) i Rafał Zagórski (Account Supervisor) z zespołu Testardo Gram. Nad procesem produkcji ze strony agencji czuwała Agata Bereś we współpracy z Tomaszem Skrodzkim z Papaya Films. Reżyserem spotów TV była Kasia Adamik, autorem zdjęć – RDK Productions. Zdjęcia do statycznych form reklamowych wykonał Ilario Magali.

Wyjaśnijmy, że w związku ze skargą wniesioną do Komisji Etyki Reklamy, zespół orzekający stwierdził na posiedzeniu 20 września, iż z uwagi na zawarte w reklamie napoju Black treści, reklama nie powinna być rozpowszechniana bez ograniczeń godzinowych. Zespół uznał, że reklama narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy jeśli jest emitowana przed godziną 20.00 (red.).

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764